Volkswagen Passat CC R-Line: divoch, na pohled

Ve Wolfsburgu připravili „sportovní“ modifikaci „čtyřdvéřového kupé“ Passat CC. Nafocen byl na okruhu, ale doma bude docela jinde.

U nových vozů značky Volkswagen se poslední dobou těch uvozovek objevuje čím dál tím více, nemyslíte? Ale i na to by můj dobrý přítel jistě s klidem poznamenal; ale jo, to nevadí. Trendy jsou totiž zkrátka takové, vždyť žijeme v době drahých, zakázkových „lidových vozů“, levných rollsů a SUV trhajících okruhové rekordy.

Zpět k věci, Volkswagen nyní představuje provedení R-Line připravené nově i pro sedan Passat CC. Ačkoli žádné změny na mechanických skupinách čekat nemůžeme, sada R-Line dodá tuctovému stroji vzhled závodního vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci těchto modifikací přichází nový nárazník plně lakovaný v barvě karosérie a osazený novými mlhovkami, přičemž jeho design navazuje na decentní prahové obklady. Kromě toho se provedení R-Line na první pohled vyznačuje pouze použitím nových, zatmavených krytů zadních sdružených světlometů. Standardně se dodávají sedmnáctipalcové ráfky Mallory s pneumatikami o rozměru 235/45, k mání jsou však i disky v průměru o jeden palec větší.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéru vévodí nový, multifunkční třípaprskový sportovní volant s koženým potahem a snaze o dojem „závodničky“ sekundují hliníkové obklady palubní desky a středového panelu. Passat CC R-Line se pochopitelně vyznačuje i škálou specifických emblémů uvnitř i zvenčí vozu.

Za sadu R-Line si připlatíte od 2 200 Euro (dostanete za ně navíc dvouzónovou klimatizaci a parkovací asistent Park Pilot), když ji přiobjednáte k provedení s motorem 2,0 TDI o výkonu 140 koní (103 kW) a šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. V pořadí jde již o osmý model uvedený v sérii R-Line, dosud se v ní nachází řady Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Passat, Passat Variant a Touareg.

Kam s takto „vyladěným” vozem vyrazíte, to necháme na vás. Doporučujeme ale spíše náměstí či pěší zónu než závodní okruh...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků