Volkswagen Passat CC R-Line: divoch, na pohled

Ve Wolfsburgu připravili „sportovní“ modifikaci „čtyřdvéřového kupé“ Passat CC. Nafocen byl na okruhu, ale doma bude docela jinde.

U nových vozů značky Volkswagen se poslední dobou těch uvozovek objevuje čím dál tím více, nemyslíte? Ale i na to by můj dobrý přítel jistě s klidem poznamenal; ale jo, to nevadí. Trendy jsou totiž zkrátka takové, vždyť žijeme v době drahých, zakázkových „lidových vozů“, levných rollsů a SUV trhajících okruhové rekordy.

Zpět k věci, Volkswagen nyní představuje provedení R-Line připravené nově i pro sedan Passat CC. Ačkoli žádné změny na mechanických skupinách čekat nemůžeme, sada R-Line dodá tuctovému stroji vzhled závodního vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci těchto modifikací přichází nový nárazník plně lakovaný v barvě karosérie a osazený novými mlhovkami, přičemž jeho design navazuje na decentní prahové obklady. Kromě toho se provedení R-Line na první pohled vyznačuje pouze použitím nových, zatmavených krytů zadních sdružených světlometů. Standardně se dodávají sedmnáctipalcové ráfky Mallory s pneumatikami o rozměru 235/45, k mání jsou však i disky v průměru o jeden palec větší.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéru vévodí nový, multifunkční třípaprskový sportovní volant s koženým potahem a snaze o dojem „závodničky“ sekundují hliníkové obklady palubní desky a středového panelu. Passat CC R-Line se pochopitelně vyznačuje i škálou specifických emblémů uvnitř i zvenčí vozu.

Za sadu R-Line si připlatíte od 2 200 Euro (dostanete za ně navíc dvouzónovou klimatizaci a parkovací asistent Park Pilot), když ji přiobjednáte k provedení s motorem 2,0 TDI o výkonu 140 koní (103 kW) a šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. V pořadí jde již o osmý model uvedený v sérii R-Line, dosud se v ní nachází řady Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Passat, Passat Variant a Touareg.

Kam s takto „vyladěným” vozem vyrazíte, to necháme na vás. Doporučujeme ale spíše náměstí či pěší zónu než závodní okruh...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line

bazar

Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků