Volkswagen Passat CC R-Line: divoch, na pohled

Ve Wolfsburgu připravili „sportovní“ modifikaci „čtyřdvéřového kupé“ Passat CC. Nafocen byl na okruhu, ale doma bude docela jinde.

U nových vozů značky Volkswagen se poslední dobou těch uvozovek objevuje čím dál tím více, nemyslíte? Ale i na to by můj dobrý přítel jistě s klidem poznamenal; ale jo, to nevadí. Trendy jsou totiž zkrátka takové, vždyť žijeme v době drahých, zakázkových „lidových vozů“, levných rollsů a SUV trhajících okruhové rekordy.

Zpět k věci, Volkswagen nyní představuje provedení R-Line připravené nově i pro sedan Passat CC. Ačkoli žádné změny na mechanických skupinách čekat nemůžeme, sada R-Line dodá tuctovému stroji vzhled závodního vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci těchto modifikací přichází nový nárazník plně lakovaný v barvě karosérie a osazený novými mlhovkami, přičemž jeho design navazuje na decentní prahové obklady. Kromě toho se provedení R-Line na první pohled vyznačuje pouze použitím nových, zatmavených krytů zadních sdružených světlometů. Standardně se dodávají sedmnáctipalcové ráfky Mallory s pneumatikami o rozměru 235/45, k mání jsou však i disky v průměru o jeden palec větší.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéru vévodí nový, multifunkční třípaprskový sportovní volant s koženým potahem a snaze o dojem „závodničky“ sekundují hliníkové obklady palubní desky a středového panelu. Passat CC R-Line se pochopitelně vyznačuje i škálou specifických emblémů uvnitř i zvenčí vozu.

Za sadu R-Line si připlatíte od 2 200 Euro (dostanete za ně navíc dvouzónovou klimatizaci a parkovací asistent Park Pilot), když ji přiobjednáte k provedení s motorem 2,0 TDI o výkonu 140 koní (103 kW) a šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. V pořadí jde již o osmý model uvedený v sérii R-Line, dosud se v ní nachází řady Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Passat, Passat Variant a Touareg.

Kam s takto „vyladěným” vozem vyrazíte, to necháme na vás. Doporučujeme ale spíše náměstí či pěší zónu než závodní okruh...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků