Volkswagen Passat CC R-Line: divoch, na pohled

Ve Wolfsburgu připravili „sportovní“ modifikaci „čtyřdvéřového kupé“ Passat CC. Nafocen byl na okruhu, ale doma bude docela jinde.

U nových vozů značky Volkswagen se poslední dobou těch uvozovek objevuje čím dál tím více, nemyslíte? Ale i na to by můj dobrý přítel jistě s klidem poznamenal; ale jo, to nevadí. Trendy jsou totiž zkrátka takové, vždyť žijeme v době drahých, zakázkových „lidových vozů“, levných rollsů a SUV trhajících okruhové rekordy.

Zpět k věci, Volkswagen nyní představuje provedení R-Line připravené nově i pro sedan Passat CC. Ačkoli žádné změny na mechanických skupinách čekat nemůžeme, sada R-Line dodá tuctovému stroji vzhled závodního vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci těchto modifikací přichází nový nárazník plně lakovaný v barvě karosérie a osazený novými mlhovkami, přičemž jeho design navazuje na decentní prahové obklady. Kromě toho se provedení R-Line na první pohled vyznačuje pouze použitím nových, zatmavených krytů zadních sdružených světlometů. Standardně se dodávají sedmnáctipalcové ráfky Mallory s pneumatikami o rozměru 235/45, k mání jsou však i disky v průměru o jeden palec větší.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéru vévodí nový, multifunkční třípaprskový sportovní volant s koženým potahem a snaze o dojem „závodničky“ sekundují hliníkové obklady palubní desky a středového panelu. Passat CC R-Line se pochopitelně vyznačuje i škálou specifických emblémů uvnitř i zvenčí vozu.

Za sadu R-Line si připlatíte od 2 200 Euro (dostanete za ně navíc dvouzónovou klimatizaci a parkovací asistent Park Pilot), když ji přiobjednáte k provedení s motorem 2,0 TDI o výkonu 140 koní (103 kW) a šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. V pořadí jde již o osmý model uvedený v sérii R-Line, dosud se v ní nachází řady Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Passat, Passat Variant a Touareg.

Kam s takto „vyladěným” vozem vyrazíte, to necháme na vás. Doporučujeme ale spíše náměstí či pěší zónu než závodní okruh...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků