Volkswagen Passat CC: Passat podle Verna

jogurt  |  24. 06. 2008 05:29

Vzhledem k tomu, že jde o předmodel k A7, a už tohle nevypadá špatně, těším se na A7 o to víc.

Odpovědět  |   | 
g0ne  |  24. 06. 2008 07:18

je to fesak

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  24. 06. 2008 07:23

Cena 780.000Kc za 1.8TSI neni az tak spatna, uvedomime-li si ze Superb se stejnym motorem stoji o sto tisic mene a to v zakladu typu zaklad, ktery nema ani pouzitelnou klimatizaci, kterou asi CCcko v zakladu mit bude. Pak uz by byl rozdil jenom osmdesat tisic a to by bylo dost jednoduche rozhodovani mezi vsestranne divnou veci jmenem Superb a timhle krasavcem, protoze tohle je jedno z mala VWcek, ktere se opravdu vzhledove povedlo a nema uspavaci design poplatny znacce.

Odpovědět  |   | 
Zdenek Dostal  |  24. 06. 2008 12:10

Proc nepouzitelna klima?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  24. 06. 2008 19:55

Jako ze bych si do auta stredni tridy koupil nebo dokonce byt jenom snesl Climatic aneb manualni klimatizaci s vyrazenyma cislickama teploty, tak to snad ani ne.

Odpovědět  |   | 
xjohny  |  24. 06. 2008 08:34

Já nevim, sice VW dělá relativně kvalitní povoz, ale tenhle vajíčkový design se mi nelíbí

Odpovědět  |   | 
SmokeMan  |  24. 06. 2008 08:37

No me se design exterieru libi, ale interier je na tom o poznai hur...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 06. 2008 09:01

Passat je vevnitř velmi hezký. Je tam na první pohled zřejmé, že to není žádný asijec. Stylově velmi čisté řešení. Obzvláště s navigací.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  24. 06. 2008 09:25

Passat je vevnitr neskutecne hnusny. Bavime-li se o zakladnich modelech (tj. 90% toho co u nas jezdi povetsinou jako sluzebaky aneb Trendline), tak je to plastova pomsta, vsechno z hnusneho sediveho plastu, odporny volant jak z nizsi stredni tridy, to vsechno "vylepseno" umakartovou samolepkou tvarici se neprilis presvedcive jako hlinik. K tomu sice pomerne tvarove povedene, ale opravdu osklive sedacky s neprijemnym potahovym materialem z nejake humusumeliny na kterou se neda sednout bez tlusteho obleceni kvuli riziku alergicke reakce a k tomu stredovy panel v kvalite nizsi nez maji posledni modely z Koreje (zlata i30).
Na Passat uvnitr se da divat pouze pokud je to Highline, ktera ma hlavne jine sedacky s lepsim potahem a misto hlinikoveho umakartu radobydrevo, ktere vypada preci jenom o trosku lepe. Pomaha rovnez navi plus diky, ktere se trosku rozbije ta plastova prevaha vsude kolem.
V zakladu ovsem na hnusnost Passatu uvnitr nema ze soucasneho konkurence nikdo.

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 09:59

Můžeš mít pravdu ale odvaha tu nechybí v jednoduchosti je sílá podívej se na japonské vozy to je až přehnané co mají budíků a všeho co k jízdě nepotřebuješ souhlasím že by se to dalo udělat lépe od toho je tato diskuze já tvou nehaním máš pravdu ale nebud tak přísný wolksvagen jde touto cestou šetřením ale jinak je vůz pěkný a tvůj vkus ho posouvá výš jenže by to stálo o něco víc a politika automobilky je logická přiblížit auta i pro méně majetné tohle není RR ANI NÁHODOU ANI Porsche ale ani se tak netváří a v tom je ten fígl

Odpovědět  |   | 
Delighted  |  24. 06. 2008 12:05

Jop, japonci jsou opačný extrém - viz třeba nová Mazda 6. V současné generaci překvapivě nejlepší interiéry začali nabízet Francouzi - nová Laguna a C5, to jsou v tomhle směru současné špičky.

Odpovědět  |   | 
vw ???  |  24. 06. 2008 19:34

Auto kolem milionu je pro tebe priblizenim se mene majetnym lidem???

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 22:08

a kolik myslíš že by stála luxusnější palubka to by mohlo stát o podstatný balík víc a cena do 1 milionu je v této třídě normální a pokud máš o takový vůz zájem za půl mega nový nekoupíš a pokud chceš aby vůz ještě zlavnili tak ho radši chval at se jich prodá víc a cena je hned níž prosímtě nereaguj na mou odpověd díky necháme to otevřené já uznávám že by jistě ale šlo ještě vnitřek vylepšit ale to je věc každého jakou má představu o autě ale vnitřek nejezdí ale pohodlí je taky důležitý a být naštvaný kvůli pár budíků by mohlo mít tragické následky pokud by ses měl v autě mračit

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 06. 2008 21:52

Souhlas, naprosto originílní jednoduché přímkové plochy s horní mírně přesazenou a spodní plynule přecházející do šikmé kapličky. Nádherně čistý tvar. Ve světlém provedení highline se sedadlama kůže-alcantara těžko hledat konkurenta. Žádné nedefinovatelné krucánky s lištama, které jdou odnikud nikam, jak to je běžné a navíc splývající těžko od sebe odlišitelné. U passatu nemáte problém, na první pohled je to jasné hned - passat nelze si to s ničím splést. Designérská práce na jedničku.

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  24. 06. 2008 13:56

Neni nad nezaujate a nestranne hodnoceni proste vsech emoci, ze... Neboli at zije drevo z mondeovniku...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  24. 06. 2008 19:57

V tom je rozdil. Drevo z "mondeovniku" je hnusne svym designem, nikoliv kvalitou provedeni a zpracovani. Navic kdyz se cloveku hnusi da se koupit za stejne penize Titanium s vyrazne pohlednejsim interierem. U Passatu clovek musi opravdu vyrazne pritlacit na Highline a ani pak to neni uplne zazracne, byt o hodne lepsi.

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  27. 06. 2008 06:00

To je zajímavý, tvůj původní příspěvek, na který jsem reagoval, byl celý o designu. O "kvaligě provedení a zpracování" tam nebylo ani slovo. Ale je hezké, že jsi najednou uznal, že i největší konkurent passatu dovede být pěkně hnusný. O to mi šlo - korigovat ten zaujatý tón, který jako by naznačoval, že ti jde více o sestřelení VW než o nestranné posouzení palubky...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 06. 2008 18:00

a ta felicia ti este dobre sluzi?

Odpovědět  |   | 
felda is best  |  24. 06. 2008 19:35

toz sluzi,.kurna a jak hlta kilometry

Odpovědět  |   | 

ani mne sa nepaci

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 09:52

Je to opravdu dokonalé auto co do tvaru je momořádné a vevnitř naprosto jednoduché a v tom je sílá aut od wolksvagenu a cc patří mezi špičku nemám co bych vytkl krása nic než krása pro oči takhle by měl vypadat i český vůz budoucnosti

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 09:53

oprava slova mimořádné

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  24. 06. 2008 10:23

Pane Vašíček musím vás pochválit za pěkně napsanou reklamu,protože pokud si jí přečte i jen malý fanda koncernu,tak musí okamžitě zapomenout na ty hnusný a snad i víc než metrový převisy.Ani si neuvědomí,že vzadu je sice místa pro nohy dost,ale nikdo vyšší se tam díky střeše stejně nevejde a to,že poslední dobou VW používá čím dál horší plasty,si nikdo snad ani nedovolí napsat

Odpovědět  |   | 

"poslední dobou VW používá čím dál horší plasty"
na toto si ako prisiel? to si robil nejaky chemicky pokus alebo si meral tvrdost nejakym pokrocilym zariadenim? odbornik

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  24. 06. 2008 14:21

Buď jezdíš jejich vozem,nebo si slepej.Co ty dekly ve dveřích,středovej panel,okolo budíků apod?Zbytek vypadá jak molitan potaženej igelitem,to sem měl před 10-ti lety v Laguně.Nejdřív se na to někde mrkni,nebo si do toho řízni kudličkou a pak se jich zastávej,to nemá s kvalitnim vstřikovanym a měkčenym plastem(dnes už i vícevrstvym) nic společnýho.Sorry,ale když to smutně uznaj i známý z genštábu VW,tak na tom asi něco bude

Odpovědět  |   | 

ja som reagoval na to POSLEDNI DOBU. chces povedat ze v golf IVke ci starsom passate boli lepsie plasty? imho su furt rovnake , a nepridu mi nijak hrozne, celkom vpoho

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  24. 06. 2008 15:03

Připadá mi,že většinou ano.Nemyslim teda Pašíka první generace,ale třeba ten minulej.Známej nedávno dával pryč posledního Multivana (40kkm-turbo mrtvý-akorát po záruce).Nová Fabie mi taky připadá,že se na ní vyřádili víc,než na minulý a Golf V vlastně to samý.

Odpovědět  |   | 

u octavie to vidno podstatne viac

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  24. 06. 2008 17:45

To je fakt,ale stejně to bude českej sen.Mi připadá,že to budou kupovat i za mega

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 22:10

skus nakreslit hezčí pošli jim to třeba to ocení

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  25. 06. 2008 10:03

Hezčí je dneska spousta aut.Mě připadá spíš směšná ta nelogičnost.Jako kupé je to neohrabanej bastl,kterej bude moct jezdit rychle jenom rovně a jako sedan taky k ničemu,protože se vzadu sedí blbě jako v kupé

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 06. 2008 12:59

Pro mne osobně po dlouhé době krásný VW (a to se přiznám, že koncern příliš nemusím) - viděl jsem ho naživo v Ženevě a opravdu se mi líbil.
Kdyby nebylo desného propadu na jakou se dostane 3 letá ojetina (ve srovnání s například BMW, Mercerdesem atd. v podobné cenové realci), byl by Passat CC v 3,6 jasným kandidátem.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  24. 06. 2008 13:34

Uniká mi, co je na tomhle Passatu tak úžasného, mně to zvenku připadá na první pohled jako slepenec linií aktuálního Mondea s Mercedesem, takže opět nic zajimavého a vlastního...

Odpovědět  |   | 
NooBooDy  |  25. 06. 2008 11:48

A myslism, ze to dost jasne napisali aj v clanku, ked kazdu jednu cast prirovnali k inemu autu...
Holt, casy originalneho a vkusneho dizajnu su prec...

Odpovědět  |   | 
manga  |  24. 06. 2008 13:32

Hodlaji taky zlepsit kvalitu interieru? U soucasne generace je tragicka, po 120Kkm vrze cela palubka, nejvic plast kolem budiku, ale to uz je extrem srovnatelnej s favoritem. Design je otazkou vkusu, ale kvalita u minule generace byla jinde, nikdy nic nedrncelo.. v novem a s TDI pri rozjezdu plasty rezonuji.. smutné..

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  24. 06. 2008 14:10

Tak nevim, najel jsem 60 tkm s poslednim Passatem ve verzi Highline a ani jediny pazvuk. Presedl jsem na aktualni Mondeo, a to uz po 15tkm drnci - zrovna minuly tyden jsem rikal manzelce, jak byl passat zlaty. No nic, asi to mame kus od kusu, ale moje zkusenost je prave opacna. Mozna je to i tim, ze v passatu jsem mel hladke FSI, kdezto v mondeu je ten 140konovy chrochtak.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  24. 06. 2008 19:54

To se bohuzel netyka jenom Passatu, ale vsech soucasnych modelu. Podobne problemy maji dokonce i aktualni rady tri a pet od BMW za o hodne vice penez a jsa premiovkami. Proste setri vsichni a je to neprijemne hodne znat.

Odpovědět  |   | 
Riwal  |  24. 06. 2008 13:58

Je to nechutná směska designu- z boku téměř klon dokonalý klon CLS, přední a zadní část je jakýsi podivný facelit současného Passata. Interiér se až na drobné detaily shoduje s obyčejným Passatem, takže zvenku rádoby luxus a okázalost ala CLS uvnitř nuda a šeď , ostatně to je u VW klasika.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 06. 2008 21:43

Budu se opakovat, ale dnešní tzv. designéři jsou třicet let pozadu. Profil cls na limuzině je starý dokonce 40 let. Tedy není co klonovat.

Odpovědět  |   | 
TIS  |  24. 06. 2008 14:13

Snad mi nechcete pane Vašíčku tvrdit, že parkování z videa umí Passat CC. Ten umí zaparkovat pouze do řady a to tak že přidáváte plyn, brzdíte, příp. šlapete na spojku a řadíte. CC jen zatáčí a to jen směrem dozadu. Stejný systém umí i ostatní vozy VW.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 06. 2008 21:43

Není to špatné, ale pořád je to takové, těžké, těžkopádné. Od auto které míří do sportovna bych čekal že bude víc už od pohledu připravené rychle vyrazit. Hlavně ten boční pohled to prozradí. Ale jinak to jde

Odpovědět  |   | 
xxxmisko  |  05. 09. 2008 20:45

uz si v tom sedel? ved on aj pekne ide,...

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  24. 06. 2008 22:20

Dokážeš doma v garáži postavit auto levněji skus to potom se bav o ceně nový vůz nasazuje maximum po jednom roce je cena na půlce a kdyby nasadili nižší cenu kolik myslíš by stál po ročním používání chceš levný auto a nový kup si Dacii logan nebo renault thalia a porovnej to s cc zítra jedu koupit Audi A4 za 333000 kč a je 5 let starý máš pocit že je to hodně?

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  25. 06. 2008 09:59

Za 5 let starou A4 je to víc,než hodně

Odpovědět  |   | 
xxxmisko  |  05. 09. 2008 20:46

za 333000KC 5 rocnu A8-ku s plnou nalozou

Odpovědět  |   | 
vili  |  06. 01. 2010 15:43

ja som si ho kupil s diesolom a s vysokou vybavou , nič neklepe nevrzga a som stastny , viem iba doporucit

Odpovědět  |   | 
regi  |  12. 06. 2010 22:49

To auto je nádherné, jen mě mrzí, že je pouze čtyřmístné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat