Volkswagen Passat CC: Passat podle Verna

47 komentářů

vili
6. ledna • 15:43

ja som si ho kupil s diesolom a s vysokou vybavou , nič neklepe nevrzga a som stastny , viem iba doporucit

regi
12. června • 22:49

To auto je nádherné, jen mě mrzí, že je pouze čtyřmístné.

Stanislav Cibulka
24. června • 22:20

Dokážeš doma v garáži postavit auto levněji skus to potom se bav o ceně nový vůz nasazuje maximum po jednom roce je cena na půlce a kdyby nasadili nižší cenu kolik myslíš by stál po ročním používání chceš levný auto a nový kup si Dacii logan nebo renault thalia a porovnej to s cc zítra jedu koupit Audi A4 za 333000 kč a je 5 let starý máš pocit že je to hodně?

zmulin
25. června • 9:59

Za 5 let starou A4 je to víc,než hodně;-)

xxxmisko
5. září • 20:46

za 333000KC 5 rocnu A8-ku s plnou nalozou

Petr
24. června • 21:43

Není to špatné, ale pořád je to takové, těžké, těžkopádné. Od auto které míří do sportovna bych čekal že bude víc už od pohledu připravené rychle vyrazit. Hlavně ten boční pohled to prozradí. Ale jinak to jde :-)

xxxmisko
5. září • 20:45

uz si v tom sedel? ved on aj pekne ide,...

TIS
24. června • 14:13

Snad mi nechcete pane Vašíčku tvrdit, že parkování z videa umí Passat CC. Ten umí zaparkovat pouze do řady a to tak že přidáváte plyn, brzdíte, příp. šlapete na spojku a řadíte. CC jen zatáčí a to jen směrem dozadu. Stejný systém umí i ostatní vozy VW.

Riwal
24. června • 13:58

Je to nechutná směska designu- z boku téměř klon dokonalý klon CLS, přední a zadní část je jakýsi podivný facelit současného Passata. Interiér se až na drobné detaily shoduje s obyčejným Passatem, takže zvenku rádoby luxus a okázalost ala CLS uvnitř nuda a šeď , ostatně to je u VW klasika. B-]

Zelí
24. června • 21:43

Budu se opakovat, ale dnešní tzv. designéři jsou třicet let pozadu. Profil cls na limuzině je starý dokonce 40 let. Tedy není co klonovat.

manga
24. června • 13:32

Hodlaji taky zlepsit kvalitu interieru? U soucasne generace je tragicka, po 120Kkm vrze cela palubka, nejvic plast kolem budiku, ale to uz je extrem srovnatelnej s favoritem. Design je otazkou vkusu, ale kvalita u minule generace byla jinde, nikdy nic nedrncelo.. v novem a s TDI pri rozjezdu plasty rezonuji.. smutné..

Dusan
24. června • 19:54

To se bohuzel netyka jenom Passatu, ale vsech soucasnych modelu. Podobne problemy maji dokonce i aktualni rady tri a pet od BMW za o hodne vice penez a jsa premiovkami. Proste setri vsichni a je to neprijemne hodne znat.

smudliky
24. června • 14:10

Tak nevim, najel jsem 60 tkm s poslednim Passatem ve verzi Highline a ani jediny pazvuk. Presedl jsem na aktualni Mondeo, a to uz po 15tkm drnci - zrovna minuly tyden jsem rikal manzelce, jak byl passat zlaty. No nic, asi to mame kus od kusu, ale moje zkusenost je prave opacna. Mozna je to i tim, ze v passatu jsem mel hladke FSI, kdezto v mondeu je ten 140konovy chrochtak.

Milan
24. června • 12:59

Pro mne osobně po dlouhé době krásný VW (a to se přiznám, že koncern příliš nemusím) - viděl jsem ho naživo v Ženevě a opravdu se mi líbil.
Kdyby nebylo desného propadu na jakou se dostane 3 letá ojetina (ve srovnání s například BMW, Mercerdesem atd. v podobné cenové realci), byl by Passat CC v 3,6 jasným kandidátem.

DaewooMaster
24. června • 13:34

Uniká mi, co je na tomhle Passatu tak úžasného, mně to zvenku připadá na první pohled jako slepenec linií aktuálního Mondea s Mercedesem, takže opět nic zajimavého a vlastního...

NooBooDy
25. června • 11:48

A myslism, ze to dost jasne napisali aj v clanku, ked kazdu jednu cast prirovnali k inemu autu...
Holt, casy originalneho a vkusneho dizajnu su prec...

zmulin
24. června • 10:23

Pane Vašíček musím vás pochválit za pěkně napsanou reklamu,protože pokud si jí přečte i jen malý fanda koncernu,tak musí okamžitě zapomenout na ty hnusný a snad i víc než metrový převisy.Ani si neuvědomí,že vzadu je sice místa pro nohy dost,ale nikdo vyšší se tam díky střeše stejně nevejde a to,že poslední dobou VW používá čím dál horší plasty,si nikdo snad ani nedovolí napsat:-/

miso 
24. června • 12:42

"poslední dobou VW používá čím dál horší plasty"
na toto si ako prisiel? to si robil nejaky chemicky pokus alebo si meral tvrdost nejakym pokrocilym zariadenim? odbornik

zmulin
24. června • 14:21

Buď jezdíš jejich vozem,nebo si slepej.Co ty dekly ve dveřích,středovej panel,okolo budíků apod?Zbytek vypadá jak molitan potaženej igelitem,to sem měl před 10-ti lety v Laguně.Nejdřív se na to někde mrkni,nebo si do toho řízni kudličkou a pak se jich zastávej,to nemá s kvalitnim vstřikovanym a měkčenym plastem(dnes už i vícevrstvym) nic společnýho.Sorry,ale když to smutně uznaj i známý z genštábu VW,tak na tom asi něco bude

Stanislav Cibulka
24. června • 22:10

skus nakreslit hezčí pošli jim to třeba to ocení

zmulin
25. června • 10:03

Hezčí je dneska spousta aut.Mě připadá spíš směšná ta nelogičnost.Jako kupé je to neohrabanej bastl,kterej bude moct jezdit rychle jenom rovně a jako sedan taky k ničemu,protože se vzadu sedí blbě jako v kupéB-]

miso 
24. června • 14:48

ja som reagoval na to POSLEDNI DOBU. chces povedat ze v golf IVke ci starsom passate boli lepsie plasty? imho su furt rovnake , a nepridu mi nijak hrozne, celkom vpoho

zmulin
24. června • 15:03

Připadá mi,že většinou ano.Nemyslim teda Pašíka první generace,ale třeba ten minulej.Známej nedávno dával pryč posledního Multivana (40kkm-turbo mrtvý-akorát po záruce).Nová Fabie mi taky připadá,že se na ní vyřádili víc,než na minulý a Golf V vlastně to samý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
miso 
24. června • 15:17

u octavie to vidno podstatne viac

zmulin
24. června • 17:45

To je fakt,ale stejně to bude českej sen.Mi připadá,že to budou kupovat i za mega:-O

Stanislav Cibulka
24. června • 9:52

Je to opravdu dokonalé auto co do tvaru je momořádné a vevnitř naprosto jednoduché a v tom je sílá aut od wolksvagenu a cc patří mezi špičku nemám co bych vytkl krása nic než krása pro oči takhle by měl vypadat i český vůz budoucnosti

Stanislav Cibulka
24. června • 9:53

oprava slova mimořádné

xjohny
24. června • 8:34

Já nevim, sice VW dělá relativně kvalitní povoz, ale tenhle vajíčkový design se mi nelíbí :-|

miso 
24. června • 9:36

ani mne sa nepaci

SmokeMan
24. června • 8:37

No me se design exterieru libi, ale interier je na tom o poznai hur...B-]

Zelí
24. června • 9:01

Passat je vevnitř velmi hezký. Je tam na první pohled zřejmé, že to není žádný asijec. Stylově velmi čisté řešení. Obzvláště s navigací.

Dusan
24. června • 9:25

Passat je vevnitr neskutecne hnusny. Bavime-li se o zakladnich modelech (tj. 90% toho co u nas jezdi povetsinou jako sluzebaky aneb Trendline), tak je to plastova pomsta, vsechno z hnusneho sediveho plastu, odporny volant jak z nizsi stredni tridy, to vsechno "vylepseno" umakartovou samolepkou tvarici se neprilis presvedcive jako hlinik. K tomu sice pomerne tvarove povedene, ale opravdu osklive sedacky s neprijemnym potahovym materialem z nejake humusumeliny na kterou se neda sednout bez tlusteho obleceni kvuli riziku alergicke reakce a k tomu stredovy panel v kvalite nizsi nez maji posledni modely z Koreje (zlata i30).
Na Passat uvnitr se da divat pouze pokud je to Highline, ktera ma hlavne jine sedacky s lepsim potahem a misto hlinikoveho umakartu radobydrevo, ktere vypada preci jenom o trosku lepe. Pomaha rovnez navi plus diky, ktere se trosku rozbije ta plastova prevaha vsude kolem.
V zakladu ovsem na hnusnost Passatu uvnitr nema ze soucasneho konkurence nikdo.

Michal
24. června • 18:00

a ta felicia ti este dobre sluzi? B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
felda is best
24. června • 19:35

toz sluzi,.kurna a jak hlta kilometry :-)

smudliky
24. června • 13:56

Neni nad nezaujate a nestranne hodnoceni proste vsech emoci, ze... Neboli at zije drevo z mondeovniku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dusan
24. června • 19:57

V tom je rozdil. Drevo z "mondeovniku" je hnusne svym designem, nikoliv kvalitou provedeni a zpracovani. Navic kdyz se cloveku hnusi da se koupit za stejne penize Titanium s vyrazne pohlednejsim interierem. U Passatu clovek musi opravdu vyrazne pritlacit na Highline a ani pak to neni uplne zazracne, byt o hodne lepsi.

smudliky
27. června • 6:00

To je zajímavý, tvůj původní příspěvek, na který jsem reagoval, byl celý o designu. O "kvaligě provedení a zpracování" tam nebylo ani slovo. Ale je hezké, že jsi najednou uznal, že i největší konkurent passatu dovede být pěkně hnusný. O to mi šlo - korigovat ten zaujatý tón, který jako by naznačoval, že ti jde více o sestřelení VW než o nestranné posouzení palubky...

Stanislav Cibulka
24. června • 9:59

Můžeš mít pravdu ale odvaha tu nechybí v jednoduchosti je sílá podívej se na japonské vozy to je až přehnané co mají budíků a všeho co k jízdě nepotřebuješ souhlasím že by se to dalo udělat lépe od toho je tato diskuze já tvou nehaním máš pravdu ale nebud tak přísný wolksvagen jde touto cestou šetřením ale jinak je vůz pěkný a tvůj vkus ho posouvá výš jenže by to stálo o něco víc a politika automobilky je logická přiblížit auta i pro méně majetné tohle není RR ANI NÁHODOU ANI Porsche ale ani se tak netváří a v tom je ten fígl

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
24. června • 21:52

Souhlas, naprosto originílní jednoduché přímkové plochy s horní mírně přesazenou a spodní plynule přecházející do šikmé kapličky. Nádherně čistý tvar. Ve světlém provedení highline se sedadlama kůže-alcantara těžko hledat konkurenta. Žádné nedefinovatelné krucánky s lištama, které jdou odnikud nikam, jak to je běžné a navíc splývající těžko od sebe odlišitelné. U passatu nemáte problém, na první pohled je to jasné hned - passat nelze si to s ničím splést. Designérská práce na jedničku.

vw ???
24. června • 19:34

Auto kolem milionu je pro tebe priblizenim se mene majetnym lidem???:-O:-O:-O

Stanislav Cibulka
24. června • 22:08

a kolik myslíš že by stála luxusnější palubka to by mohlo stát o podstatný balík víc a cena do 1 milionu je v této třídě normální a pokud máš o takový vůz zájem za půl mega nový nekoupíš a pokud chceš aby vůz ještě zlavnili tak ho radši chval at se jich prodá víc a cena je hned níž prosímtě nereaguj na mou odpověd díky necháme to otevřené já uznávám že by jistě ale šlo ještě vnitřek vylepšit ale to je věc každého jakou má představu o autě ale vnitřek nejezdí ale pohodlí je taky důležitý a být naštvaný kvůli pár budíků by mohlo mít tragické následky pokud by ses měl v autě mračit

Delighted
24. června • 12:05

Jop, japonci jsou opačný extrém - viz třeba nová Mazda 6. V současné generaci překvapivě nejlepší interiéry začali nabízet Francouzi - nová Laguna a C5, to jsou v tomhle směru současné špičky.

Dusan
24. června • 7:23

Cena 780.000Kc za 1.8TSI neni az tak spatna, uvedomime-li si ze Superb se stejnym motorem stoji o sto tisic mene a to v zakladu typu zaklad, ktery nema ani pouzitelnou klimatizaci, kterou asi CCcko v zakladu mit bude. Pak uz by byl rozdil jenom osmdesat tisic a to by bylo dost jednoduche rozhodovani mezi vsestranne divnou veci jmenem Superb a timhle krasavcem, protoze tohle je jedno z mala VWcek, ktere se opravdu vzhledove povedlo a nema uspavaci design poplatny znacce. B-]

Zdenek Dostal
24. června • 12:10

Proc nepouzitelna klima?

Dusan
24. června • 19:55

Jako ze bych si do auta stredni tridy koupil nebo dokonce byt jenom snesl Climatic aneb manualni klimatizaci s vyrazenyma cislickama teploty, tak to snad ani ne.

g0ne
24. června • 7:18

je to fesak

jogurt
24. června • 5:29

Vzhledem k tomu, že jde o předmodel k A7, a už tohle nevypadá špatně, těším se na A7 o to víc.

Doporučujeme

Články odjinud