Volkswagen Passat CC: elegantní sedan je zde

Volkswagen představil novou verzi oblíbeného Passatu. O coupé rozhodně nejde, ale prodloužená karoserie mu sekne.

Volkswagen jen krátce před oficiálním představením v Detroitu vypustil do světa informace o novém Passatu CC, který je hodně očekávaným přírůstkem automobilky. I když o žádnou revoluci nejde, CC je o 5 cm nižší a o 3 cm delší než klasický sedan, a tak již z fotografií působí hodně dynamicky.

Pod kapotou vozu se objeví benzínové i naftové motory. Zážehové jednotky bude zastupovat motory 1,8 TSI a 2,0 TFSI s výkony 118 kW/160 k resp. 147 kW/200 koní, které budou standardně dodávány se šestistupňovými manuály. Pro náročnější bude k dispozici šestiválec 3,6 l FSI s výkonem 220 kW/300 k, kterému bude sloužit šestistupňový manuál, případně za příplatek dobře známé DSG.

Diesely budou k dispozici pouze čtyřválcové, známé agregáty 2,0 TDI se vstřikováním Common-rail. První z nich disponuje výkonem 103 kW/140 k, druhý pak dodává 125 kW/170 k. Oba motory bude možné kombinovat také s dvouspojkovou převodovkou DSG. Později by se měl v nabídce objevit také pohon všech kol 4Motion.

Karoserie byla stvořena především s vidinou efektního designu. K dispozici bude rovněž novinka – veliká elektricky ovládaná panoramatická střecha o rozměrech 75x112 cm, která navazuje přímo na čelní sklo. A jako to už u čtyřdveřových sedanů této koncepce bývá zvykem, vůz je určen pouze pro čtveřici cestujících – přesně jako je tomu i u Mercedesu CLS.

V interiéru samotném mnoho odlišností od klasické verze nenajdeme, nové jsou ale sedadla (za příplatek sportovní s 12-směrným nastavením). Zavazadlový prostor má základní objem 535 litrů, což není při dané koncepci rozhodně špatné.

Passaty CC s výkony nad 125 kW budou sériově dodávány se systémem Dynamic Drive Control, která umožní díky adaptivním tlumičům volit jeden ze tří režimů – Normal, Sport a Comfort.

Volkswagen počítá se zahájením prodejů Passatu CC ve druhém čtvrtletí tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků