Volkswagen Passat CC: 502 koní od MR Car Design

Pánové z ladičské společnosti MR Car Design si tentokrát pohráli s „čtyřdveřovým kupé“ od Volkswagenu. Z tohoto auta vyždímali přes 500 koní…

Německá firma MR Car Design má při vylepšování automobilů mimořádně široký záběr. Z nejbližší minulosti si jistě vzpomenete třeba na dodávku VW Transporter MR Car Design, ale také na 375 koní (276 kW) posílený Opel Insignia OPC nebo vylepšený francouzský kompakt Renault Clio RS 200 s výkonem zvýšeným na 220 koní (162 kW). Nejnovější stavbou je u MR Car Designu rekonstrukce původního modelu Volkswagen Passat CC, který ve své druhé generaci změnil svůj název na Volkswagen CC (stereotypní jméno Passat zřejmě brzdí v rozletu).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento na první pohled obyčejný Passat CC dosahuje výkonu přes 500 koní

Pánové z MR Car Designu si za základ zvolili špičkovou verzi Passat CC VR6 4Motion s pohonem všech kol a atmosféricky plněným, přímovstřikovým zážehovým šestiválcem 3,6 FSI s výkonem 300 koní (220 kW). Jádrem této přestavby se stala modifikace právě této pohonné jednotky, která dostala přeplňovací sadu HGP s turbodmychadlem, která zvýšila výkonovou špičku až na 502 koní (369 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
To nejzajímavější spočívá v přeplňování HGP na motoru 3,6 FSI
 

Točivý moment přitom narostl na rovný dvojnásobek, z 350 Nm se posunul až na 700 Nm. O patřičně zlepšené jízdní vlastnosti se stará sportovní pérování a tlumení KW v kombinaci s posílenou brzdovou soustavou Stoptech ST-40 a tužšími zkrutnými stabilizátory H&R. Na první pohled bychom tyto výkony do auta na snímcích snad ani neřekli, dlužno tedy dodat, že jeho mimikry jsou skutečně účinné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled si všimneme pouze několika decentních doplňků

Zvenčí totiž tento vůz poznáte snad jen podle osmnáctipalcových litých ráfků OZ obouvajících pneumatiky s rozměrem 235/40 nebo páru ozdobných koncovek výfuků. 
Klepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 263 026 km
Cena: 62 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků