Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Stávající verze „čtyřdveřového kupé“ Volkswagen Passat CC projde v modelovém roce 2011 několika modifikacemi. Na první pohled toho mnoho nepoznáme, ale novinky najdeme pod kapotami.

Nejdůležitější novinkou se stává zavedení vylepšeného zážehového čtyřválce 2,0 TSI s výkonem 210 koní (154 kW) a točivým momentem až 280 Nm. V kombinaci s šestistupňovou, přímo řazenou převodovkou dosáhne tento Passat CC nejvyšší rychlosti 240 km/h, „automat“ DSG dosáhne 238 km/h, kombinovaná spotřeba paliva má dosahovat 7,3, resp. 7,8 l/100 km.

Stávající dvoulitr TDI již v nabídce nenajdete, neboť na jeho místo nastoupí nová generace 2,0 TD CR BlueMotion ve výkonových variantách 140 koní (103 kW) a 170 koní (125 kW). Dynamika ani spotřeba by touto změnou neměly být dotčeny. Taktéž ceník se podle všeho obejde beze změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line

bazar

VW CC 2
Rok výroby: 2013
Stav: 77 900 km
Cena: 430 000 Kč
VW Passat CC 2
Rok výroby: 2009
Stav: 227 931 km
Cena: 250 000 Kč
VW Passat CC 2
Rok výroby: 2010
Stav: 130 495 km
Cena: 310 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 76 921 km
Cena: 390 000 Kč
VW Passat CC 2
Rok výroby: 2009
Stav: 142 869 km
Cena: 265 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2014
Stav: 76 042 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků