Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Stávající verze „čtyřdveřového kupé“ Volkswagen Passat CC projde v modelovém roce 2011 několika modifikacemi. Na první pohled toho mnoho nepoznáme, ale novinky najdeme pod kapotami.

Nejdůležitější novinkou se stává zavedení vylepšeného zážehového čtyřválce 2,0 TSI s výkonem 210 koní (154 kW) a točivým momentem až 280 Nm. V kombinaci s šestistupňovou, přímo řazenou převodovkou dosáhne tento Passat CC nejvyšší rychlosti 240 km/h, „automat“ DSG dosáhne 238 km/h, kombinovaná spotřeba paliva má dosahovat 7,3, resp. 7,8 l/100 km.

Stávající dvoulitr TDI již v nabídce nenajdete, neboť na jeho místo nastoupí nová generace 2,0 TD CR BlueMotion ve výkonových variantách 140 koní (103 kW) a 170 koní (125 kW). Dynamika ani spotřeba by touto změnou neměly být dotčeny. Taktéž ceník se podle všeho obejde beze změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků