Volkswagen Passat BlueMotion má nově jezdit za 4,1 l/100 km

19 komentářů

Pal
11. května • 20:01

Není to blbost,mám ve firmě Passata 2.0TDI z 2005.Pokud jsem jezdil"lehárko",do100km/hod,
byla spotřeba na delší trase jen 4,8-4,9l.Extrém byla jednou cesta bez spěchu,v klidu,s dojezdy atd. za neuvěřitelný průměr 3,9l(vůz má tempomat)Tak u méně objemového motoru mi to nepřipadá nereálné.Máte také Passata,že takto pochybujete?Jezděte s lehkou nohou
a ušetříte si i svoji kapsu!!!Nyní mám AUDI A6 2.7TDI,průměrná spotřeba 6,5l,patřím ale k nejpomalejším autům na silnici i přesto,že je výkon 140kw a 7kvaltový automat umí s autem dělat divy. A ti co mě předjíždějí(i s rachotinami)se na mě opovržlivě dívají.Chci dojet živ a zdráv.Rada:"Jezděte tak rychle,jak je schopen létat Váš anděl strážný".:-)

VANDIT
11. května • 21:21

JA mam passata 3c , 125kW TDI PD DSG a papirove mam prumer 6.2 ... na palubnik ale 7.8-8.2 , 6.2 budu mit leda 50-90-130 a na 205kach v bezvetri..

jogurt
12. května • 23:14

No já to říkám furt, když po lyžování jedeš domů, sundej si přezkáče a dej je do kufru. Fakt s s tím blbě řídí.

Vladimír
11. května • 15:16

Kdyby automobilky uvedly skutečnou spotřebu,tak by mnoho aut bylo neprodejných.Tyto hodnoty lze docílit jízdou ,kterou nikdo nejezdí.Takže střízlivě se připočte k avizované spotřebě 1-2 litry a to je tá reálná. Kdysi počítali spotřebu 90/120/město a to tak odpovídalo běžnému provozu. Dnešní spotřeby jsou jen trikem na kupující.B-]

Skyline
11. května • 15:35

Ja mam na svem aute prumer stejny, jako v technicaku (po cca 60k km). Ne kazdy to ma mimo misu.Nicmene zatimco jeste nedavno jsem lzive spotreby kritizoval, dnes uz to vidim jinak - jen lziva spotreba zajisti, ze tady jeste budou jezdit normalni auta. Bruselsky ekosocan se potrebuje nazrat a osmivalec zustat cely. Lepsi nesmyslna spotreba v technicaku nez trivalec triturbo pod kapotou.

pepe
11. května • 9:15

No nevim co je na spotřebě 4,1 l tak zázračného. Mám 11 let starýho Passata 1.9 TDI v automatu s očipováním a při klidné jízdě se dostanu bez problému na spotřebu 4,4 l. Motor má najeto 250000 km ! To soudruzi z německa za těch 11 let moc daleko s tou spotřebou nepokročili :-)

Zelí
11. května • 9:39

Už jsem to tady jednou psal a byla z toho docela dlouhá mela. Nicméně co se týká spotřeby, tak i když jsem od doby motoru 1,9tdi81kw vystřídal řadu modernějších motorů, parametrů toho starého žádný nedosahuje. Motor byl po cca 8000km načipován na 140kw, servisován podle proměnného servisního intervalu s limitem 50000km a v reálu po cca430000km při prodeji v cca 240000km bylo auto v servise 6x, jinak bez závad. Poslední dva roky s tím jezdila žena víceméně jenom po městě. Při prodeji měla dlouhodobou spotřebu 4.3 l/100km a to bez systému strat-stop. Všechny následující motory se vyznačovaly stoupající spotřebou podle postupující technické modernizace a momentálně jezdím v dvoulitru za 6,8-7,2 l nafty na 100km a do servisu musím každých 30tisíckm. V reálu jako uživatel této techniky žádný pokrok nevidím spíš opačně, spotřeba roste a nároky na servis taky.

Navarr
11. května • 23:36

Také s láskou vzpomínám na tenhle motor a doteď za něj marně hledám náhradu. Při pohodové jízdě jsem měl průměr na delších trasách 3,6 l, rekord na trase Praha - HK 3,2 l (pravda, to se mi povedlo pouze jednou). Přitom i při naložené mautě "až po strop" se téměř na dynamice jízdy nic nezměnilo.
Tak vždy, když čtu o nějakém novém "super úsporném autě" které má spotřebu 4 - 4,5 l jen kroutím hlavou a říkám si, kde že ta úspora je.Abych nezapomněl, motor nebyl čipován, ani nijak upravován.

Bořek Hudák (bhudak)
11. května • 10:06

Načipovat motor z 81kW na 140kW, to je hukot :-D

Skyline
11. května • 13:16

To cipoval ABC tuning, mozna je tam tech kilo watty jeste vic, neco kolem 150-300 :-D Samozrejme motor je robustni, nic se na nem menit nemuselo. Navic se snizila kourivost a spotreba sla pochopitelne adekvatne dolu. Tedy na rozdil od beznych TDI, ktere do nadrze vraci benzin pri rychlostech nad 200 km/h, Zeliho huste vocipovana kara palivo vytvari uz pri 150. Na nase silnice je to vyhodnejsi.

CJo
11. května • 15:04

:-D

dtsmaniac
11. května • 10:12

Viď, a zvlášť když se k tomu neupraví i palubák, to pak zvládne za 4.3 brázdit městem i ženská :-D

jogurt
11. května • 10:32

Dobrá, asi si popletl kilowatty a koně. Neznám úpravce, který čipem zvedl verzi 81kW na 140kW. Ale 81kW na 140k, tedy 103kW, těch je dost. A při slušném zacházení zvládají 4,3l/100 (pokud ovšem nevyužíváte těch 103kW...)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bořek Hudák (bhudak)
11. května • 12:35

;-)

Phoenix
11. května • 9:29

Na druhou stranu je třeba vzít v potaz - jaké to má emise, jaký má motor výkon a jaku má to auto hmotnost - takže nějaký pokrok malý tam je - nicméně ty papírové spotřeby u nových aut jsou víceméně jen z oblasti sci-fi a zbožných přání...

keMs*
11. května • 1:16

Proc sakra porad tady pisete takovy zbytecny informace?!!! To uz vazne nemate o cem psat?! Copak to se tak hodne autorevue propadlo?? Od vymeny redaktoru a zmen stranky (diskuze fotky prohlizeni atd..) sem vubec nechodim a kdyz vidim tenhle clanek si rikam ze delam dobre. Zadne nove veci se tu nedozvi clovek. Passat bluemotion panenko skakava tenhle model se prodava uz nejaky mesic a oni to pisi zde! Pro zajimavost panove upln stejny motor nabizi skoda octavia se spotrebou dokonce 3,7 litru!! 3-[:-O konec zde koncim

Saj
11. května • 7:39

Ty jo, fakt že je to trochu opožděná zpráva
www.autoweb.cz ...
(2010)www.auto.cz ...
(6.3.2011)atd.

keMs*
11. května • 1:15

Proc sakra porad tady pisete takovy zbytecny informace?!!! To uz vazne nemate o cem psat?! Copak to se tak hodne autorevue propadlo?? Od vymeny redaktoru a zmen stranky (diskuze fotky prohlizeni atd..) sem vubec nechodim a kdyz vidim tenhle clanek si rikam ze delam dobre. Zadne nove veci se tu nedozvi clovek. Passat bluemotion panenko skakava tenhle model se prodava uz nejaky mesic a oni to pisi zde! Pro zajimavost panove upln stejny motor nabizi skoda octavia se spotrebou dokonce 3,7 litru!! 3-[:-O konec zde koncim

jogurt
11. května • 10:30

Vztekáš se tak trochu neprávem. Nejde o 2,0TDIBM, ale o novinku 1,6TDIBM. A ten se "už nějaký měsíc" ještě neprodává.

Doporučujeme

Články odjinud