Volkswagen Passat BlueMotion má nově jezdit za 4,1 l/100 km

Volkswagen Passat BlueMotion má nově jezdit za 4,1 l/100 km

Dostihy ve snižování papírových hodnot spotřeby paliva a emisí CO2 pokračují a Volkswagen nyní uvedl podrobnosti ke svému modelu Passat BlueMotion, který byl představen na posledním autosalonu v Paříži. Dodáván má být v karosářských verzích sedan i kombi a o jeho pohon se postará vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 105 koní (77 kW) a točivým momentem 250 Nm. Na vůz střední třídy to jsou hodnoty dosti skromné a vozu zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za nijak oslnivých 12,2 s a dosažení rychlosti alespoň 198 km/h (u kombíku jen 196 km/h). Trumfem Passatu BlueMotion se tak má stát pouze jeho spotřeba, jež se má díky snížené světlosti, úpravám aerodynamiky a použití soustavy start/stop dostat na hladinu 4,1 l/100 km (u kombíku 4,3 l/100 km). U nás Passat BlueMotion ve stávajícím provedení 1,6 TDI CR BlueMotion startuje na ceně 614 000 Kč.

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků