Volkswagen Passat B7: nová generace konečně zachycena (spy photos)

30 komentářů

eLzyx
5. listopadu • 16:04

Proč maskujou facelift?

Lojza Píseckej
5. listopadu • 16:29

Vše se vždy testuje maskované, pač nikdo nechce prozrazovat vzhled rok dopředu - ani kvůli konkurenic, ani kvůli prodejům současné designové verze

Lojza Píseckej
5. listopadu • 11:13

1) Nejedná se o novou generaci, ale i výrazný facelift
2) Nepřijde v roce 2011, ale v první polovině 2010 - a tudíž nová generace až někdy v letech 2012-2013Pro bližší info se mrkněte na konkureční serverKrok je to celkem logický, příští rok přijde i facelift Mondea, hlavního konkurenta v Evropě a nová generace Mondea přijde v roce 2013Ale je fakt, že VW umí lidem vnutit facelift jako novou generaci - viz Golf, teď passat atd. Ale začal s tím Ford u současného Focusu, který při faceliftu nazval novou generací. Přitom jen upravili čumák a zadní světla, tedy podstatně méně než u VW.

RS
5. listopadu • 21:20

"Ale začal s tím Ford u současného Focusu, který při faceliftu nazval novou generací."To se teda uplne pletes, Ford nic takoveho neuvadel, Ford uvadi posledni druhou generaci uz od roku 2004, 2008 je uvaden jako novy facelift.Mlzi akorad tve VW. Tak ze placas blbosti.

Dusan
5. listopadu • 15:02

Hezke, akorat ze vyvojove cykly Mondea a Passatu se nikdy v minulosti nepotkaly a neni duvod aby se potkaly v budoucnu. Novy Passat bude tehdy, az se stary bude hure prodavat a nikoliv podle toho jestli bude nebo nebude nove Mondeo.

ceedar
5. listopadu • 11:23

kto by vsak kupoval Ford sakra, jedine co ti tam nehrdzavie je kluc od zapalovania...aj tym som si nie celkom isty ;)

jj
5. listopadu • 15:20

ty jsi chytrej jak rádio. Koukni se někdy na nějaké ty žebříčky spokojenosti lidí a statistiky výskytů vad u značek a zjistíš, že Volkswagen je za Fordem obvykle v závěsu nebo si nemají co vyčítat. Nemluvím tu o konkrétních modelech, ale důrazem na kontrolu kvality značky jako takové. To jen až se ti zase bude drát z mozku nějaké hospodské moudro, tak by to chtělo promyslet.V pár Fordech jsem i historicky jezdil a pochopitelně dílenské zpracování odpovídá standardu v dané kategorii kam spadá i VW, se kterým mám stran zpracování úplně stejné zkušenosti - nemluvím o designu, který je věcí vkusu, ale o tom, jak často a co kde vrže a kazí se.

jogurt
6. listopadu • 9:11

Jeden rozdíl tu ovšem je. Na Passat nadávají v drtivé většině ti, co v něm nikdy neseděli zatímco na Mondeo ti, co s ním jezdí denně.:-P

jj
6. listopadu • 12:12

Aůůůůůů - ta hloupost až bolí. Neveřím, že pro tenhle blábol máš nějaký statistický podklad. Pokud ano - moc se omlouvám, ale pokud ne, tak tu máme jen jeden jogurtův canc. Oproti tomu tu máme pravidelně seriozními agenturami dělané výzkumy a statistiky, které si dělají určitý nárok na minimálně shodnou metodiku zjištění dat o jednotlivých autech a značkách. Ty se s evidentnmě s jogurtovým dojmem neshodují. Ergo kladívko - výrok vyloudil jen smutné pousmání nad prostotou té myšlenky.Oč by byl svět jednodušší, kdyby se lidé neblábolili výmysly a drželi se nějakých fakt :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
6. listopadu • 15:43

Něco na tom bude. U paši nikdo nečeká žádný překvapení a jako majitel je spokojenej, zatímco kupci mondei jsou zmasírovaný kidama o etalonech, kinetice a superkomonreilech a pak je rozčarování z každý lapálie o to větší.

jogurt
8. listopadu • 14:27

Logisch. Já ovšem nemůžu za to, že pan jéjé je tvor bez schopnosti vnímat nadsázku. Možná i bez jiných schopností. To je ale jeho problém a ne můj, já se bavím.

Lojza Píseckej
5. listopadu • 11:51

Ano, minulá generace měla zpočátku problém s výrobní vadou na dveřích a proto jí rezly, na druhou stranu i dotažené ojetiny z ciziny Ford grátis opravil, viz. můj minulý vůz. Ale jinak v rodině jsme pár Mondeí měli, nejstaršímu provozovanému je 11 let a 213 tkm, a můžu říct, že motor šlape jak hodinky, podvozek v parádním stavu (tlumiče původní a ani náznak toho, že by se chystala výměna, stabilizátory v pořádku atd. - a to je na českých silnicích co říct), zato VW Multivan po 60 tkm potřebuje výměnu stabilizáčních tyčí.Tím samozřejmě neříkám, že Mondeo žádné opravy nepotřebovalo, ale nikdy nevynechalo a po 12 letech si svezení většina lidí náramně chválí.Jen pro info, má to nesmrtelný motor 2.5 V6. Nástupce jsme pak jako druhé auto kupovali Mondeo III 2.0 TDDI - ten diesel je sice hlučný traktor (za studena), spotřeba 7-8l, ale za 8 let bez jediné investice (na celém autě za těch 9 let krom tlumičů, kotoučů a destiček bylo zapotřebí vyměnit jen stabilizační tyče - odcházejí pravidelně po 100 tkm - a to je vše).VW vč. škody by měl být spolehlivější, nicméně Octavia po 15 tkm - odešly ložiska, navíc se VW více krade, je dražší servis (alespoň ten mě dostnpý je 2x dražší než u Fordu)

jogurt
6. listopadu • 7:55

Tak pohádku o Multivanu jsme už četli, te´d přidej tu o šípkové růžence.

Dusan
5. listopadu • 14:48

Obavam se, ze od doby co se k nam natahala spousta Mondei a Focusu z Nemecka uz je to s temi kradezemi jedno jestli VW nebo Ford. Se vzrustajici potrebou dilu narustaji i pripady zmizeni vozidla ci vybrani nektereho dilu (v posledni dobe casto airbagy).

BlackRider
5. listopadu • 10:21

To vypada, ze bude mit stejnej zamracenej ksicht jako Golf a Polo... Ze by VW konecne opoustel svou flegmatickou visaz?

Brouk
5. listopadu • 9:52

Ja mel za to, ze soucasna generace passatu nese oznaceni B7, ale mozna se pletu.

mfilip
6. listopadu • 8:52

Na volkswagen.de najdes vsechny generace s oznacenim. Soucasna je B6. V cesku ji 90% lidi oznacuje jako B7. Predchozi generace byl jen facelift.

jogurt
5. listopadu • 10:06

Nepleteš se

jakub
5. listopadu • 14:02

pleteš sučasna je B6, predosla bola B5,5 len ludia ju oznacuju ako B6 ;-)

Brouk
5. listopadu • 17:31

Are you sure?

jakub
5. listopadu • 21:48

ano som sure ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dekard
6. listopadu • 11:04

Ano, současná verze je B6... B7 je stále ve vývoji :)

CJ
5. listopadu • 8:09

Nejedna sa len o facelift, ktory pride na jar 2010?

Matthew
5. listopadu • 9:10

Jak je u VW zvykem, facelift = nová generace. Jdou stejnou cestou jako u Golfu.:-/

Martin
5. listopadu • 13:21

potom navrhujem aby sa podobne ako v USA pred modelom objavoval modelovy rok a nie aka je to generacia/facelift

CJ
5. listopadu • 9:28

to je akoze krizove opatrenie? :-/

jogurt
5. listopadu • 9:27

facelift je našponování xichtu. U toho nové generace vw prakticky nikdy nezůstávají a nesou s sebou i změny motorů, převodovek a dalších skupin atd, takže proto to nenazývají faceliftem.

petr
5. listopadu • 10:34

Do faceliftu patří i změna motorů, převodovek a dalších skupin, alespoň u většiny značek na trhu, VW bude zřejmě výjimka.

BHudak
5. listopadu • 7:54

Proč by do toho měli dávat verunu, když to bude na platformě A4/A5 jak píšete, což mi příjde divný, když tam se vejde 3,0 V6 TSI to s tim kompresorem...

jogurt
5. listopadu • 9:25

Jojo, je to podivně napsáno. VR6 sice existuje ve verzích pro příčnou i podélnou zástavbu a od původního objemu 2,8l vyrostl za skoro dvacet let svého života až po dnešních 3,6l, ale že by u VW vyvíjeli jeho přeplňovanou verzi když mají vynikající V6 3,0T pro podélnou zástavbu k dispozici, to se mi zdá nepravděpodobné. A zatímco pro Porsche nejsou automaticky všechny motory Audi dostupné, pro VW ano, takže ani tady by problém být neměl.

Doporučujeme

Články odjinud