Toto auto vyzera skvele. Tu je už aj video - test http://www.autotv.sk/volkswagen/vw-passat-allt... ...
tohodle redaktora nemůžu ani cítit
Kdy už páni motorističtí novináři začnete zohledňovat i ergonomii ovládání přídavných zařízení za jízdy ?Většina vozů VW, ale i Škoda má neprosto nevyhovující umístění klimatizace, rádia a případně i navigace kdesi dole na středním tunelu, čili zcela mimo zorné pole řidiče. A navíc většinou chybí ovládání alespoň rádia když ne pod volantem, tak alespoň na něm.Telefonovat za jízdy se nesmí, a to prosím řidič drží mobil, ale sleduje provoz před vozem. Ale hrát si s navigací v Pasatu za jízdy může. Na silnici přitom nevidí.Tak kdy ???
Passat má ovládání radia, handsfree, palubního počítače atd. na volantu a ne někde pod volantem. Vše lze sledovat v zorném poli řidiče na displeji (MAXIDOT) mezi tachometrem a otáčkoměrem. Osobně bych řekl, že ergonomie je v tomto autě perfektně vyřešená.
Egonomie samozřejmě perfektní není, Passat je masovka a navíc poměrně letitá. Šipky na maxidotu nemohou v některých případech nahradit pohled na displej, hlavně v komplikovanějších křižovatkách, ve městě atd. Takže si raději připlácnu navigaci za pár stovek rovnou na sklo a ušetřím za vestavěnou, kterou mi stejně dvakrát do roka někdo šlohne a přitom rozmlátí půlku auta. Ostatně poslední dobou sleduji raději i rychlost přímo na navigaci, mám to v zorném poli a nemusím tolik přeostřovat (head up diplej Passat opravdu nemá). Rádio v Passatu stojí za starou belu, USB slot jenom za absurdní příplatek, takže ho ani nepoužívám.Není to úplná kritika, jezdím Passatem rád, protože v cíli vesměs vystoupím nerozlámaný (na rozdíl od Octavie, kdy si ještě dva dny rovnám záda). Ale stejně mě štve, že ani to rádio nehraje pořádně...
Holt si musíš počkat na pořádný fáro z číny.
ja osobne WV nemusí, ale ináč napísal si riadnú sprostosť. Co sa týka navi, tak na pristrojovke Ti ukazuje šípky ktorým smerom máš ísť, čo úplne postačuje, a predsa navi si nastaví a jazdím. čo sa týka kúrenia a klími.... tak ja neviem ako ty, ale ja necítim počas jazdy potrebu sa na nu dívať, keď potrebujem upravím si ju a hortovo. To ako by si napísal "šalterpáka" je nafigu umiestnená, lebo je mimo zorného poľa.
tiez to vidim podobne ako tyRozdíly oproti klasickému Passatu Variant by mohly být ve spotřebě. Podle tabulek dosahují v kombinovaném cyklu až na 0,4 l/100 km --- predpokladam, ze tam malo byt o 0,4l viac, nie je to tam napisanepo 300km ani jedna zmienka o jazdn. vlastnostiach viem, ze to nie je test, ale okrem toho, ze i tak sa citi lepsie na dialniciach a z vnutra alltrack nespozname sa nic ine nepodarilo zistit ? napr ci sa nenaklana viac alebo ma makksi setup
alltrack jako 2wd tak to je nonsens na druhou
Proc? Mne to na ceske silnice dava docela smysl. Nahon na vsechny ctyri tu potrebuji jenom vyjimecne par dni v zime, ale zvednuty podvozek a kola s vyssimi boky bych ocenil kazdy den. Snih, ani extremni stoupani tu v Praze nikde nemame, ale nerovnosti na prekonavani at uz prirozenych ci umelych vsude prehrsel.
Je to nonsens, když vykuchaj 4wd z každýho SUV zůstane alespoň robusní kastle ale když nedaj 4wd do auta typu alltrack zůstanou ti jenom "císařovy nové šaty"
Plny suhlas. Mam koktu zdvihnutu o dve cisla, balony, kus plechu pod motorom, zasterky a podobne, pohon 4x4 mi este nikdy nechybal a za standardny (nebodaj znizeny) podvozok by som nemenil. Samozrejme sa s tym zavodit neda, ale kto to chce? Na chatu mame take tiahle stupanie po kvazi polnej, tam dam retaz a som hore ajncvaj. Parkovanie je bez starosti, na obrubnik vyleziem ked treba a zakazdym sa bavim na tyuch supermodernych superkarach z dochnapanymi spojlermi, unterbodenmi apod. Mne to cele zmysel dava, jednoducho z ciste z praktickeho hladiska a myslim ze to bol aj ucel, VW tymto chvalim za konstruktivny pristup. Navyse je kara jednoduchsia (rozumej spolahlivejsia), lahsia, no a ano, lacnejsia pri kupe.Problem je ze dnesne auta sa lepia k zemi coraz viac, pricom konstrukterom, zmagonerym ekoterorizmom unika ze take auto uz v podstate nie je ani pouzitelne vsade inde okrem ranveji na letisku. Take auto mi je s prepacenim za vyraz na.....
haha to se povedlo - " ...pohon 4x4 mi este nikdy nechybal .....dam retaz a som hore ajncvaj...."stejně tak můžeš říct "klima mi eště nikdy nechýbala, otvorím okno a je dobre", případně "výkon mi nikdy nechýbal, tak hore kopcom nepojdem na petku ale dám tam trojku ..." :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.