Volkswagen Passat Alltrack: první dojmy

13 komentářů

Peter
21. března • 20:52

Toto auto vyzera skvele. Tu je už aj video - test
http://www.autotv.sk/volkswagen/vw-passat-allt... ...

Vana666
22. března • 10:30

tohodle redaktora nemůžu ani cítit

Starý Bobr
21. března • 16:59

Kdy už páni motorističtí novináři začnete zohledňovat i ergonomii ovládání přídavných zařízení za jízdy ?
Většina vozů VW, ale i Škoda má neprosto nevyhovující umístění klimatizace, rádia a případně i navigace kdesi dole na středním tunelu, čili zcela mimo zorné pole řidiče.
A navíc většinou chybí ovládání alespoň rádia když ne pod volantem, tak alespoň na něm.
Telefonovat za jízdy se nesmí, a to prosím řidič drží mobil, ale sleduje provoz před vozem. Ale hrát si s navigací v Pasatu za jízdy může. Na silnici přitom nevidí.
Tak kdy ???

Ugo
21. března • 20:24

Passat má ovládání radia, handsfree, palubního počítače atd. na volantu a ne někde pod volantem. Vše lze sledovat v zorném poli řidiče na displeji (MAXIDOT) mezi tachometrem a otáčkoměrem. Osobně bych řekl, že ergonomie je v tomto autě perfektně vyřešená.

Ijon
21. března • 20:52

Egonomie samozřejmě perfektní není, Passat je masovka a navíc poměrně letitá. Šipky na maxidotu nemohou v některých případech nahradit pohled na displej, hlavně v komplikovanějších křižovatkách, ve městě atd. Takže si raději připlácnu navigaci za pár stovek rovnou na sklo a ušetřím za vestavěnou, kterou mi stejně dvakrát do roka někdo šlohne a přitom rozmlátí půlku auta. Ostatně poslední dobou sleduji raději i rychlost přímo na navigaci, mám to v zorném poli a nemusím tolik přeostřovat (head up diplej Passat opravdu nemá). Rádio v Passatu stojí za starou belu, USB slot jenom za absurdní příplatek, takže ho ani nepoužívám.
Není to úplná kritika, jezdím Passatem rád, protože v cíli vesměs vystoupím nerozlámaný (na rozdíl od Octavie, kdy si ještě dva dny rovnám záda). Ale stejně mě štve, že ani to rádio nehraje pořádně...

Zelí
22. března • 18:49

Holt si musíš počkat na pořádný fáro z číny.

thybor
21. března • 20:06

ja osobne WV nemusí, ale ináč napísal si riadnú sprostosť. Co sa týka navi, tak na pristrojovke Ti ukazuje šípky ktorým smerom máš ísť, čo úplne postačuje, a predsa navi si nastaví a jazdím. čo sa týka kúrenia a klími.... tak ja neviem ako ty, ale ja necítim počas jazdy potrebu sa na nu dívať, keď potrebujem upravím si ju a hortovo. To ako by si napísal "šalterpáka" je nafigu umiestnená, lebo je mimo zorného poľa.

lamal_SK
21. března • 17:04

tiez to vidim podobne ako tyRozdíly oproti klasickému Passatu Variant by mohly být ve spotřebě. Podle tabulek dosahují v kombinovaném cyklu až na 0,4 l/100 km --- predpokladam, ze tam malo byt o 0,4l viac, nie je to tam napisanepo 300km ani jedna zmienka o jazdn. vlastnostiach viem, ze to nie je test, ale okrem toho, ze i tak sa citi lepsie na dialniciach a z vnutra alltrack nespozname sa nic ine nepodarilo zistit ? napr ci sa nenaklana viac alebo ma makksi setup

homer
21. března • 14:28

alltrack jako 2wd tak to je nonsens na druhou

Dusan
21. března • 15:32

Proc? Mne to na ceske silnice dava docela smysl. Nahon na vsechny ctyri tu potrebuji jenom vyjimecne par dni v zime, ale zvednuty podvozek a kola s vyssimi boky bych ocenil kazdy den. Snih, ani extremni stoupani tu v Praze nikde nemame, ale nerovnosti na prekonavani at uz prirozenych ci umelych vsude prehrsel.

homer
22. března • 9:42

Je to nonsens, když vykuchaj 4wd z každýho SUV zůstane alespoň robusní kastle ale když nedaj 4wd do auta typu alltrack zůstanou ti jenom "císařovy nové šaty"

Antiautomat
22. března • 7:32

Plny suhlas. Mam koktu zdvihnutu o dve cisla, balony, kus plechu pod motorom, zasterky a podobne, pohon 4x4 mi este nikdy nechybal a za standardny (nebodaj znizeny) podvozok by som nemenil. Samozrejme sa s tym zavodit neda, ale kto to chce? Na chatu mame take tiahle stupanie po kvazi polnej, tam dam retaz a som hore ajncvaj. Parkovanie je bez starosti, na obrubnik vyleziem ked treba a zakazdym sa bavim na tyuch supermodernych superkarach z dochnapanymi spojlermi, unterbodenmi apod. Mne to cele zmysel dava, jednoducho z ciste z praktickeho hladiska a myslim ze to bol aj ucel, VW tymto chvalim za konstruktivny pristup. Navyse je kara jednoduchsia (rozumej spolahlivejsia), lahsia, no a ano, lacnejsia pri kupe.Problem je ze dnesne auta sa lepia k zemi coraz viac, pricom konstrukterom, zmagonerym ekoterorizmom unika ze take auto uz v podstate nie je ani pouzitelne vsade inde okrem ranveji na letisku. Take auto mi je s prepacenim za vyraz na.....

Vana666
22. března • 8:30

haha to se povedlo - " ...pohon 4x4 mi este nikdy nechybal .....dam retaz a som hore ajncvaj...."
stejně tak můžeš říct "klima mi eště nikdy nechýbala, otvorím okno a je dobre", případně "výkon mi nikdy nechýbal, tak hore kopcom nepojdem na petku ale dám tam trojku ..." :-)

Doporučujeme

Články odjinud