Volkswagen Passat Alltrack přidává skoro tři centimetry

Nový poloterénní Volkswagen Passat Alltrack se v Ženevě vytahuje se svým o 27,5 mm přizvednutým podvozkem. Nové jsou i nárazníky a výrazné doplňky z imitace chromu mají model více odlišit od klasického kombi VW Passat. Prodej nového Alltracku bude zahájen v září 2015. Vedle konceptu Sport Coupé GTE je to tak další variace na téma „nový Passat“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Imitace chromu na prazích, náraznících a zrcátkách možná bude pro někoho trochu pouťová. Každý Passat Alltrack má pohon všech kol a o 27,5 mm zvednutý podvozek

Pod kapotou očekávejte motory 2.0 TDI naladěné na 150, 190 nebo dokonce 240 koní v provedení bi-turbo. Benzín spaluje buď čtrnáctistovka o výkonu 150 koní, nebo motor 2.0 TSI o výkonu 220 koní. Všechny Passaty Alltrack mají samozřejmě pohon všech kol.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

V základu najdete trochu bohatší výbavu než u úplně základního Passata, auto také dostane minimálně 17" ráfky, i když spousta lidí asi zvolí příplatkové 18" nebo dokonce 19" disky. Samozřejmostí bude možnost kombinovat vybrané motory s převodovkou DSG, nejsilnější diesel ji má standardně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků