Volkswagen Passat Alltrack přidává skoro tři centimetry

Nový poloterénní Volkswagen Passat Alltrack se v Ženevě vytahuje se svým o 27,5 mm přizvednutým podvozkem. Nové jsou i nárazníky a výrazné doplňky z imitace chromu mají model více odlišit od klasického kombi VW Passat. Prodej nového Alltracku bude zahájen v září 2015. Vedle konceptu Sport Coupé GTE je to tak další variace na téma „nový Passat“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Imitace chromu na prazích, náraznících a zrcátkách možná bude pro někoho trochu pouťová. Každý Passat Alltrack má pohon všech kol a o 27,5 mm zvednutý podvozek

Pod kapotou očekávejte motory 2.0 TDI naladěné na 150, 190 nebo dokonce 240 koní v provedení bi-turbo. Benzín spaluje buď čtrnáctistovka o výkonu 150 koní, nebo motor 2.0 TSI o výkonu 220 koní. Všechny Passaty Alltrack mají samozřejmě pohon všech kol.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

V základu najdete trochu bohatší výbavu než u úplně základního Passata, auto také dostane minimálně 17" ráfky, i když spousta lidí asi zvolí příplatkové 18" nebo dokonce 19" disky. Samozřejmostí bude možnost kombinovat vybrané motory s převodovkou DSG, nejsilnější diesel ji má standardně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků