Volkswagen Passat Alltrack: Allroad pro chudé?

Ve Wolfsburgu připravili zcela novou modifikaci řady Passat. Jde o již avizovaný oplastovaný kombík Alltrack.

Když někdy v roce 1999 nastoupilo do služby Audi Allroad odvozené z běžného kombi Audi A6, zaznamenalo okamžitý úspěch. Zvýšená světlost, plastové obklady spodních hran karoserie a pohon všech kol, tento recept zkrátka zabral. Nyní VW Group přichází s něčím podobným, ale za menší peníze. Je to Passat Alltrack.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat Alltrack: vyšší světlost, plastové podběhy a... pro některé verze dokonce i pohon všech kol!
Volkswagen Passat CC mění jméno. Samostatný model se ukáže v LA

Volkswagen Passat CC mění jméno. Samostatný model se ukáže v LA

Půjde samozřejmě o soustavu 4Motion s elektrohydraulickou spojkou Haldex přenášející za běžných podmínek 90 % točivého momentu na přední kola. V případě poklesu adheze je však schopna delegovat až 100 % na kola zadní nápravy. Zvenčí se vůz vyznačuje především plastovými obklady hran blatníků a zvláštními kryty spodních částí obou nárazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K pohodlnému pohybu mimo vozovky se zpevněným povrchem má přispět tlačítkem aktivovaný speciální režim. Ten má ve svazích se sklonem větším než 10 stupňů udržovat stálou rychlost 10 km/h a zároveň uzavře elektronickou uzávěru diferenciálu (EDS).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nejvýkonnější agregáty z obou táborů budou standardně doplněny dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem 4Motion, který má být za příplatek k mání pro slabší z dieselů. Passat Alltrack 4Motion 2,0 TDI CR/103 kW má v průměru spotřebovat 5,7 l/100 km, výkonnější diesel pak vykáže spotřebu jen o 0,1 l/100 km větší.

Volkswagen Passat Alltrack se veřejnosti představí na začátku prosince na autosalonu v Tokiu a prodávat se začne na začátku příštího roku.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků