Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Aktualizováno 11:40: Přidali jsme další fotky Volkswagenu Golf Alltrack

Volkswagen právě představil své novinky určené pro pařížský autosalon. XL Sport jsme si ukázali už včera, dnes tu máme novou generaci Passatu a Golf v provedení Alltrack. 

Golf Alltrack zdědil své jméno po předchozí generaci Passatu Alltrack, kterému se designově také hodně podobá. Zájemci se mohou těšit na nové nárazníky, ochranné plasty, střešní ližiny a podvozek zvýšený o dva centimetry. 

Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutů má třetího člena

Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutů má třetího člena

V nabídce motorizací najdeme benzinovou osmnáctistovku naladěnou na 132 kW (180 k) a 280 Nm. Takový Golf Alltrack zvládne stovku za 7,8 s a maximálně se rozjede na 217 km/h. V případě dieselů bude k dispozici základní 1.6 TDI a čtyřválcové dvoulitry. Ten nejsilnější nabídne 135 kW (184 k) a 380 Nm. Stovku pokoří také za 7,8 s, maximální rychlost dosahuje na 219 km/h. Pohon všech kol je samozřejmostí. 

Passat B8 se představil už začátkem července. Novinka je o 85 kilogramů lehčí, o dva milimetry delší, o dvanáct milimetrů širší, o čtrnáct milimetrů se snížila výška a o plných 79 mm narostl rozvor náprav. 

Volkswagen Passat B8 podrobně: motory, výbavy, rozměry a všechny fotky

Volkswagen Passat B8 podrobně: motory, výbavy, rozměry a všechny fotky

Obě zmíněné novinky doprovodilo ještě Polo GTI, o kterém už jsme talé psali. Tak jen připomeneme, že má manuální převodovku a motor 1.8 TSI o výkonu 192 koní a točivém momentu až 320 Nm. To by byl velmi zajímavý základ pro Fabii RS, pokud by někdy nějaká byla...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků