Volkswagen Passat 3.6 VR6: ještě více síly

47 komentářů

Sumec
20. srpna • 17:52

Mozna bych o nem uvazoval ...

max
5. srpna • 0:38

M5 az do 205mph!

Skyline
4. srpna • 15:09

Tak koukam, ze se tady rozjel boj ohledne zrychleni. To je i podle me dost slabe. Pro srovnani:
 
Acura TL, 3.2 V6/270 k, manualni sestikvalt, vaha 1607 kg(!) ma zrychleni 0-60 mph 5.6 s. Takze kde udelali nemecti soudruzi chybu? Mensi objem, nizsi vykon, vyssi vaha - a pomerne brutalni rozdil 1 s?
 
Infiniti G35 sedan, 3.5 V6/260 k, manualni sestikvalt, 1600 kg to zmakne za 5.9. Zase mensi motor, o dost slabsi, tezky - a zase pod 6?
 
A predchudce pro srovnani:
Passat W8 4x4, 4.0 V8/270 k, manualni sestikvalt, 1777 kg byl na "sedesatce" za 6.7 (!). Ani osm hrnku a ctyri litry nedokazali s otesankem pohnout (uznavam, ze 4x4 zrychleni moc nepomaha, ale sakra proti 3.2 V6 je to slabota, slabota, slabota...).

Fero
4. srpna • 16:06

No to zrychlenie Passata za 6.6 je s automatom, takze je trocha neobjektivne to porovnavat s Acurou a Infinity s manualom.
Dalsia otazka je skutocne zrychlenie, nie ake vyrobca udava. Zrychlenie 0-100 ma iba ciastocnu vypovedaciu hodnotu o dynamike auta, pre zrychlenie je zasadny pomer vykon/hmotnost + pre zrychlenie z nizky rychlosti trakcia.

Skyline
4. srpna • 16:53

Z clanku nevyplyva, ze jde o automat, to jsem se az po odeslani prispevku dozvedel z jineho serveru. Cisla pro automaty pro Acuru ani Infiniti bohuzel nemam.
 
Co je to "skutocne zrychlenie"? To jako 0-60 je neskutecne? Mimochodem, ty hodnoty nejsou od vyrobce, ale z testu car&driver, muzes si je tam najit.
 
Ze jsou pomer vykon/vaha a trakce dulezite pro zrychleni vim, ale nejak netusim, jak to souvisi s namerenymi hodnotami. Pokud vim, nic dalsiho nez zrychleni se tady neresilo, takze nejak nemam potrebu to rozpitvavat.

mayklmaykl
4. srpna • 17:42

mno taxe nehadejme,jiste uzname vsichni ze vykon je dulezitej stejne jak prubeh Nm atd a snad tech 6,5s na kilo neni spatne ne...?
jezismarja dyk pašík není sporták je to rodinnej automobil kterej moc netíhne k nejakejm sport výkonům...
jinak zrychlení je samozřejme ukazatelem toho jak auto zhruba pojede a je velice důležité,pružnost je samozřejmě taky důležitá ale určitě ne při intenzivním zrychlování....
motor W8 byl skutečně nic moc a žral dost tech 12-13 to jezdilo jen při hooodně lehký noze,vždyt to byl taky vynález,tahle 3,6 bude snad lepsi i kdyz myslim ze se spotrebou to zadna slava taky nebude.

avm
4. srpna • 22:45

Tak tak. Mercedes CLS350 3,5l 200kW, tabulková hodnota zrychlení 7,0s. A dalo by se říct že BMW M5 se svými 507koňmi a 4,7s má taky docela nic moc zrychlení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mayklmaykl
4. srpna • 23:14

to me taky napadlo(pasik bude mit asi prvni kvalty kratsi),tam jde o to ze ten mb asi zrychluje lip ve vyssich rychlostech, nemluve o M5 ktera je zprevodovana tak,ze jede 250km/h na 5,6 i 7 stupen-by me zajimalo kolik by jela bez omezovace,stara e39 V8 5,0 sla 300km/h
ja nevim co tu vetsina lidi resi kdyz maj vetsinou stejne doma auta co maj kilo mezi 10-17s 0-100km/h

marepa
5. srpna • 10:07

taky mi to zrychleni neprijde nijak spatny.. je potreba si uvedomit ze je to opravdu spise rodine auto, nez nejaky sprtak (jako treba ta Acura) a jestli navic tech 6,6s je s automatem, tak s manualem to muze byt treba 6,1 .. coz uz je podle mne hodne dobry :)

goes
4. srpna • 15:26

Divej, v jakekoli dobe jsou ruzna auta. A vzdy ma nekdo nejlepsi dynamiku na svuj obsah a nekdo nejhorsi a nekdo je mezi nimi. Chapes to? Proste tebou jmenovani to maji pod 6, passat za 6,7 jine auto to bude mit treba za 7,5s co je na tom divneho? Proste se smir s tim, ze nemuze byt vsechno nejrychlejsi na svete a tak si odpust ty vsuvky....

Skyline
4. srpna • 16:48

Tak to je prispevek jak BRNO. Goesi, ja si doted myslel, ze jsou vsechna auta stejna!
 
Samozrejme to chapu, ale nejak nevidim duvod, proc bych to nemohl komentovat? Neco te zere? Tys tady celej den plival na GTI (ne ze bych ho mel rad) a ted mi budes radit, abych si odpustil vsuvky?!? Vis co, odpust si svoje komentare, na autorevue nechod, protoze pokud to nechapes, tak nemuze byt kazde auto nejrychlejsi a neni tedy o cem diskutovat.
 
PS: celkem me zajimala tva odpoved na muj prispevek pod testem OPC, ale ted uz si ji muzes klidne odpustit.

Veverak
4. srpna • 14:22

Co znamena VR6? Je ten motor usporadanej do V nebo je do R?

Skyline
4. srpna • 14:36

VR je marketingova hovadina hochu z VW. Znamena to, ze jde o sestivalec do V, ovsem s tak malym uhlem sevreni (nekdo znalejsi me urcite doplni, tusim 60 stupnu), ze je to skoro jako radovka (R). Podobna kravina je treba marketingova slatanina "kupe-sedan" CLS.

Petr Broža
4. srpna • 15:07

60 st. je dost  Také to nevím přesně, ale je to mezi 10-15 st., což může působit jako řada.

Skyline
4. srpna • 15:13

Taky me to napadlo, sotva jsem to odeslal, 60 na radu moc nevypada Vsak on nas nekdo opravi

Petr Broža
4. srpna • 15:24

Tak, už to vím: 10,6 st. To už skoro řada je, i když...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
4. srpna • 16:54

Taky to vite z konkurencniho serveru, stejne jako to, ze jde o sestistupnovy automat?

Petr Broža
4. srpna • 17:17

Ne, přelouskal jsem tiskovou zprávu; v ní dokonce motor nazývají jako inline. Jinak z ní také vyplývá, že standard bude mít pohon předních kol, prodloužená verze 4Motion. Základní cena 23 000 dolarů, tj. cca 550 000 Kč.

Michal
4. srpna • 9:32

 tak oni to udělali zase...je to tak příšerně zpřevodovaný na těžko (jako starý W8), že to nezrychluje..280 k a stovka za 6,8 až 6,9, to je slabý.
nevím, co jaký míry tohle zpřevodování vůbec šetří palivo. při jakýmkoliv předjíždění to musí jít až na dvojku nebo co. jsem zvědavej na pilovej diagram
BMW rules. mnichováci vždycky vyždímou z auta nejvíc, neb se nebojí lehčího zpřevodování. i když u poslední E90 trojky jsou převody (hlavně 6.) taky docela těžký

Germi123
4. srpna • 10:09

Já si nemyslim ,že to zrychlení je nějaký úlet.Vemte v potaz váhu vozu a taky fakt ,že to určitě WV nestavělo pro trhání rekordů.Pro srovnání vemte starého Passata W8 ten měl zrychlení tuším jako ORS za 7,9. Jinak si myslím,že jestli by bylo zrychlení třeba 6,1 tak v tom tady 90% lidí rozdíl nepozná.

mayklmaykl
4. srpna • 10:43

me se to zrychleni zda naprosto normalni nevim co je divneho ze 280k motor v tezkym sedanu zrychluje takhle,povazuju to za slusnej vysledek,jen nechapu proc k tomu nedavaj 4 motion v zakladu,280k na predku bude rvat akorat auto do pangejta a volant z ruky...

Joshua
4. srpna • 10:51

Je to hrozne spatny zrzchleni-nissan 350z ma z 0-100km-h za 5.8s a vazi 1520kg. Passat 3.2 vazi 1465kg, takze 3.6 muze mit maximalne o 10kg vic. Ta pomalost je zpusobena odlehcenim pride pri akceleraci u auto s prednim nahonem.
Vw passsat je nejhorsi auto ve tride-to bych radsi jezdil prodlouzenou dacii logan!!!!
 

a
4. srpna • 15:49

mimochodom 350z to ma papierovo za 5.9s. nato ze je ten passat je obycajna predokolka s automatom, je to dobry vysledok.

Honza
4. srpna • 13:13

Ty bude asi pekny pako !!

Lambo Fan
4. srpna • 12:37

Ty jsi zřejmě úplný trouba. Jak chceš srovnávat sportovní auto orientované na výkony s rodinným sedanem/ kombíkem, který má navíc automatickou převodovku? Passat je úspěšně se prodávající, kvalitní, spolehlivý třebaže bezpohlavní auto (soudím z vlastní zkušenosti). Zrovna tak můžu říct, že ten tvůj Nissan je naprostý fekál, protože jak vyplývá z mojeho nicku něco ze sportovních aut znám, že moje Gallardo, které má 1475 kg tu tvojí stovku udělá za 4,1 s. V životě by mě to nenapadlo to porovnávat se sedanem střední třídy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joshua
4. srpna • 13:47

A na ten automat jsi prisel jak?

Joshua
4. srpna • 13:45

Srovnavam to hlupacku protoze oba maji 280 koni-a to ze ten tvuj model gallarda dela stovku za 4.1s zajima asi tak jenom tebe!!!

Lambo Fan
4. srpna • 14:12

Tak to bude taky možná taky tím, že koně nejsou všechno... Možná, že na zrychlení má vliv průběh točivého momentu, odstupňování předovky, kdoví... Navíc tu někdo správně poznamenal, že 350Z bude asi spíš s ruční převodovkou. Takže jsme všichni touhle debilní debatou dospěli k tomu, že nový passat má se svými 6,5 sekundami dobrou akceleraci. Lepší než honorované BMW v modelu 530i (i s přihlédnutím k o půl litru menšímu motoru).

Petr Broža
4. srpna • 15:09

Když už, tak srovnávejme stejnou třídu, tedy s 330i, které má stovku za 6,3 s (a má o 18 kW méně).

DAVE
4. srpna • 15:57

Kdyz si to predstavim tak novy Passat bych asi prirovnal k te BMW5, k trojce mi to vubec nesedi. Ale je fakt ze motorove nema ani na tu trojku a je proste jen hodne "nafoukly".

Petr Broža
4. srpna • 17:14

330i je stejně jako Passat střední třída. Srovnávat 530i a Passat dost dobře nejde

Dusan
4. srpna • 18:51

Ale proc ne? Klidne to muzeme porovnat se STAROU E39 540i ta mela 290koni (tj. jen o deset koniku vice) a s automatem zvladala 0-60 za 6.1s pri hmotnosti 1726kg, tedy o 200kg vice!

Diesel
4. srpna • 11:02

Pre mna si jazdi aj predlzenou verziou karosy, ja by som bral passata

Lambo Fan
4. srpna • 9:51

Shodou okolností mám W8, najeto mám už přes 170 tisíc km- tiptronic. Nepřijde mi, že je špatně zpřevodované. Je to teda těžší, to je pravda. Výsledkem toho to jede po dálnici dlouhodobě 260 i s tím ojetým motorem. Při akceleraci se tam opravdu dá podřadit o 2 stupně dolů, ale to je mi úplně jedno. A dlouhodobou spotřebu mám 12,8 l. A to je to kombi a jezdím dost rychle. Podle mě to je vynikající motor a tenhle nový bude taky dobrý. Nevím co tady vy chytráci píšete, vč. pana Broži, že při 280 koních je zrychlení na 96 za 6,9... Podle mě to vůbec není zlé. W8 byl při automatu pomalejší, co víc, dal jsem si tu práci a vyhledal BMW, kterému tady pějete ódu na radost. 530i zrychluje za 7,1s. Pravda, s 0,6 l menším motorem a mnohem slabším motorem...

Joshua
4. srpna • 10:54

Mimochodem stara W8 byl snad nejhorsi vynalezenej motor vsech dob-zadny tocivy moment ve strednich otackach a spotreba bez problemu leyla k 20l na sto-mel jsem ho na tyden pujceny a uz nikdy vic!!!

Lambo Fan
4. srpna • 12:30

Jak jsem psal, mám najeto 170 000, za posledních 4000 km průměrnou spotřebu 12-13 litrů při docela rychlé jízdě, pravda většinou mimo město. Je to vynikající, bezporuchový motor s rozumnou dynamikou.

RedBaron
4. srpna • 19:48

Tu samou spotřebu jsem měl s "babičkou" 540i z roku 93, s tím rozdílem že 60% bylo město...

sweb.cz/rbdisk/bmw540i

petrik
4. srpna • 9:29

Kostej nesmrtelny
4. srpna • 8:44

Ten zadni previs je fakt divnej. Myslel jsem si, ze to prejde, ale nejak je mi to stejne hnusny. Kombik ale bude fesak. Alespon doufam, protoze jsem videl jenom jednu fotku.

richie
4. srpna • 7:47

Daleko dulezitejsi je pruznost ty lopato nehlede na to ze u udaju o zrychleni z 0 na 100 spousta automobilek keca. Kolikrat takhle zrychlujes z 0 na 100? To kilo to udela na dvojku, to se vsadim, neznam sestivalec od VW ktery by to na dvojku nezvladl. To ze ta 3.6 bude zrat je jasny ale amikum to nevadi nehlede na to ze ve statech tam bude passat 3.6 levnejsi nez u nas passat 1.6

Joshua
4. srpna • 11:00

Lopata jsi ty-jed si koupit se svoji 120 se 30 konma  koupit basu mestana za 2.90kc do tesca a radsi se starej o sve kravy ty vidlaku misto toho aby jsi tady diskutoval :)

Ron.Jeremy
4. srpna • 10:50

"Pružnost" je na prvním místě pro ty, co neumí správně zařadit. Většinou jsou to páprdové, co nepochopili, že když kvedlají fofrklackem jak ponocní, mají si koupit automat.
Z 0-100 zrychluji dost často - může to za semaforem ušetřit kilometry cesty za smrdící Avií v nepřehledném úseku, kde ji nepředjedeš, nebo při vyjíždění z vedlejší ulice, aby ses stihnul "vřadit".
Mimochodem, s postupem času jsem stále více líný řadit, a proto další auto chci s automatem...

Petr Broža
4. srpna • 7:56

Věřím tomu, že s pohonem 4x4 bude zrychlení (i trakce) lepší.

goes
4. srpna • 8:05

Bude ten motor nasazaen i v EU, nebo to bude US only?

Petr Broža
4. srpna • 8:21

Měl by, ale až později.

Joshua
4. srpna • 7:31

S 280 konikama na 96km-h za 6.6-otres!!! Na stovku se to dostane tak za 7s, protoze se urcite bude muset preradit na 3.
Volkswagen SUCKS!

brasci
4. srpna • 7:11

velmi pekne auto

Doporučujeme

Články odjinud