Volkswagen Passat 3.6 VR6: ještě více síly

Na americkém trhu se začne prodávat nový Passat s šestiválcovým motorem 3.6 VR6 (sevření válců 10,6 st.), který disponuje maximálním výkonem 206 kW (280 k). Motor bude u standardní verze pohánět přední nápravu, 4Motion bude jen ve verzi Long (3.6L); ve standardu je šestistupňový automat.

Na 60 mph (98 km/h) zrychlí vůz za 6,6 s, což je vzhledem k výkonu docela slabé. Tento agregát nahradí čtyřlitrový osmiválec do W ve staré generaci; ten disponoval výkonem 202 kW a točivým momentem 370 Nm. K

Ostrá verze se chystá i pro Golf; pod označením RS32 vyjede v roce 2007 model pravděpodobně s motorem 3.2 V6 FSI a pohonem všech kol, případně slabší modifikací motoru 3.6 VR6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků