Klasicky argument, proc bych za to mel platit ja, kdyz AVIA...blablabla... Tak ono kdyz si clovek koupi novou AVII, tak s FPA... Takhle se panove tech smradlavych dislu nezbavime nikdy... Ono ta AVIA nebude jezdit vecne a bylo by na case alespon nove auta timto vybavovat a za XX let tady nebude zadny diesel bez filtru pevnych castic... To by stalo za uvahu, ne??? Neni vam hamba, ze jednou vy se svyma usetrenyma 22kKc budete ta AVIA, na kterou ted tak nadavate? Je to jako rict tepelne elektrarny tady stoji 200 let, pristavme vedle dalsi, ono ty stare jsou horsi, nez ty nove....
v Rakousku už se na to přišlo... tuším že od poloviny tohoto roku budou všechny ojetý diesely bez filtru pevných částic o +30% dražší jakože daň za neekologičnost. Takže pak si člověk rozmyslí zda si objednat auto bez filtru, který bude hůře prodejný... docela fér zákon, nikoho neomezuje a přitom přirozeně tlačí do ekologických investic.
Jsem zvedavy kdo si za 22 tisic koupi neco, co nepotrebuje.
...ani já bych si to nepřiobjednal, nevidím důvod, i bez něj jsem na tom ekologicky líp než Avia, nebo deset let starý pažout. Navíc takto zacvaknu 22táců, ale určitě budou nějaké servisní náklady po těch 100-150tis. km. Nakonec si říkám, že VW alespoň dává možnost volby a nevnucuje to automaticky jako Peugeot či Citroen, atd..
Covece, ja bych si to asi koupil. Fakt. V te celkove cene to neni az tolik a na cernej dym na autem moc hrdej nejsem. Spis je otazka, jestli by tedy nevyslo levneji jine auto, kde je FAP jiz ve standardu, nebo jestli by se jiz vice nevyplatil benzin. Ale kdybych kupoval Passat TDI, asi bych filtr koupil.
Otázka je, jestli se cca 70 tisíc za 2.0 TDI oproti 2.0 FSI vyplatí...
Jenže ono je to cca 45 tisíc.
Pokud počítáte TDI bez DPF, pak ano; ale Leonardo uvažoval cenu s DPF. A to je rozdíl v základu 68 500 Kč. Pak mají teprve oba motory srovnatelné emise.
Presne tak, aby naftove motory splnali ekologicke normy, budu mat filtre, ktore zvysuju cenu, a zhorsuju vykonove parametre (je to odpor vo vyfukovom potrubi),Cize sa zhorsi vyhodnost oproti benzinovym motorom.
Hmmm, tak to, vzhledem ke koncernove strategii dopadne Superb, az se mu koncem tohoto roku dostane te cti a dotane tenhle dvoulitr take, uplne stejne. Kruci!
Superb by měl dostat jinou verzi, 2.0 TDI 100 kW. A s tímto motorem má Passat Variant filtr ve standardu.
Myslite, ze se ta kourivost nejak lisi mezi jednotlivymi motory, navic, kdyz jediny rozdil je, ze na jednom bloku je osmiventilova hlava a na druhem sestnactiventilova? Passat Variant muze mit fitr ve standardu, protoze se VW potrebuje vybehoveho modelu zbavit za kazdou cenu. Kdo by taky prikupoval filtr za 22tKc, kdyz se jedna o vybehovy model.
Nechápu, proč není filtr ve standardu, když u starýho Passatu byl? VW si z nás dělá srandu.
Nepleteš si to s palivovým filtrem?
Je to možná s podivem, ale starý Passat (dnes už jen Variant) ve verzi 2.0 TDI 100 kW má DPF ve standardu.
To si mám tohle kupovat a Trabanty jiné "ekologické" auta budou dál jezdit bez omezení? Proč? Můj příspěvek ekologii bude směšný, jedna V3Ska mně jednou jízdou přebije na několik let. Jasně, TDI má saze menší, tedy karcinogení, ale 22tKč je přehnané, proč to mám platit já, já ten výfuk zezadu čuchat nebudu ... Případná sleva na silniční dani je taky nesmysl, jakési takovéto "splácení", které se nakonec taky nevyplatí. Takže to bych musel být vážně asi blázen ...
Máš samozřejmě naprostou pravdu, ale po V3S se nevoz. Na ní nemá v terému ani osminápravovej MAN .
Jako dítě jsem v ní jezdil denně (jako pasažér) tak o ní něco vím
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.