VW Passat prošel faceliftem. Dostal nový diesel, vzhled se moc nezměnil

33 komentářů

Driver
7. února • 6:44

Která kapacita vymyslela kapacitní tlačítka? Jsou tam obyčejné. Kapacitní jsou plochy v okolí úchopu 9:15 a slouží k zaznamenání toho, že řidič řídí i když nehne volantem. Nyní na rovné dálnici musíte s autem vlnit, to bude již minulost a potomci, co drží volant na 0 nebo 2h mají smůlu, volant tam nemá kapacitní plochu.

romanrs
6. února • 23:13

Nechápu, jak si někdo může tuhle beztvarou, nudnou a hlavně předraženou krabici může koupit. Když tedy koncern, Superb je sice taky předražený, ale mnohem elegantnější. V této zemi se vytratilo řidičské nadšení alá Mazda 6?

Pavel
7. února • 17:40

Mazda je hezká jen na začátku. Když se na ní má člověk dívat denně, brzy ten rozevlátý design omrzí. Měl jsem dvě, kupované nové. A kromě toho, obě rezly jako sviňa.

E15
6. února • 19:24

Ó, nádherááá a přitom ale takový nevděk:Čím krásnější a důvtipnější fejkové výfuky koncern designuje, tím méně zákazníků to dokáže docenit. Holt perly sviním...Nejvíce pak miluji fejkové výfuky na Audi e-tron, to je designový majstrštyk, který vypálil konkurenci rybník!

Igor
6. února • 18:47

Řekl bych že většina příspěvků kritizující/vysmívající se Passatu v něm nikdy nejela. Zkuste to někdy!
Není to žádný zázrak ohromující brutálním výkonem apod. Ale např asistenční systémy fungují tak, že je možné a smysluplné je používat ke pohodlnější a komfortnější jízdě - za předpokladu že je pochopíte a umíte používat. Mám v B8 najeto přes 100tis.km! Ti co mají např v KIA Adaptivní tempomat by mohli vyprávět ;-)

Driver
7. února • 7:07

Já s tim jezdím řadu let. Zbytečné vysvětlovat tomu, kdo hodnoti design. Hlavně většinu dostane i Golf. Tam potom bude rozdíl oproti konkurenci brutální. Z hlediska elektroniky byl Passat na tom už v roce 2014 lépe, než konkurence a nyní má sice Audi lepší HUD, ale ovládání ACC má lepší VW. A třeba sledování DVD na 8" i z USB-SD a od 2017 na 9.2" i za jízdy, je něco, co neumí skoro nikdo z konkurence dodnes. (Přitom Golf4 to nabízel už před 20ti lety na naklapěcím displayi. )O TV ani nemluvím atd. Odemykání mobilem neskutečná pecka. Jednou se klíče přestanou vyrábět jako používaný HW v páru, budou jen jako nouzový 1ks. Mobil má každý... Asistenti, kteří umí a neobtěžují a lze je konfigurovat a jsou dokonale provázání a ovládání je zcela intuitivní, to je nepopsatelné co teď budou umět. V 210kmh sledovat, zda Tě nepředjíždí jiné auto jedoucí 300 a dle toho vyhodnotit manévry, neskutečné radary, to je technika jak ze stíhačky.

Josef
6. února • 17:50

Pokud bych tohoto Passata dostal místo služební Octavie, rozhodně bych se nebránil...;-)

Mirek
6. února • 20:58

Tak já bych se nebránil, ani kdyby mi ho dali na soukromé užívání. V těchto případech se držím zásadně hesla "darovanému koni na zuby nehleď."

Vuřtohryz
6. února • 16:51

Šokující, revoluční design. To tu ještě nikdy nebylo. Bravo, koncern!

Igor
6. února • 12:05

Ta informace o kapacitních tlačítkach na volantu bude spíš špatný překlad ;-)
Volant má mít kapacitní senzory (vrstvu) na věnci volantu pro rozpoznání jestli má řidič ruce na volantu!

Jarmilek
6. února • 9:19

Tuhle třídu vozů zabíjí tyto věco:- už jsou moc dlouhé. Během 3 generací se neskutečně natáhli, jsou problémy s parkováním- móda suv, lidé zkouší jiné typy kabin- celkově rozjíždějící nůžky mezi střední a výšší střední třídou. Běżná rodina či běžný kancelářský zaměstnanec na vůz již nedosáhne/nedostane. A ty, kteří na něj mají, mohou rovnou sáhnout po A4- Evropané a i Němci přestávají být "magory" do vozů. Auta již netáhnou. Raději ušetří a vrazí peníze jinam. Ti druzí opět mohou šáhnout po dražšímKaždopádně, na Passat sedan se po delší době opět hezky kouká, je to klasika.

motor zero
6. února • 9:59

Nemyslim, ze jste vyjmenoval vsechny argumenty.Passat je vytribeny vysledek systemoveho inzenyrstvi: Zvlada vsechny discipliny a vsechny je zvlada tak nejak prumerne. Neni nic, v cem by byl vylozene podprumerny. Zakaznik cilove skupiny tedy nemusi pristupovat na jakykoliv zasadni kompromis. Soucasne ale neni na tom aute vubec nic, coz by cloveka nadchlo.Priklad: O interieru se pise, ze je hodnotny (neni mi zcela jasne, co se tim vlastne mysli). Ano, interier skutecne nevypada lacine, ale ani draze. Sedacky nejsou vylozene spatne, ale zrovna pohodlne take ne. V kabine neni dostatecne ticho k poslechu vazne hudby, ale hlava vam tam kvuli hluku brnet nebude. Passat nejezdi zle, ale nadprumerna jistota vedeni stopy tam take neni. V infotainmentu je vse, co clovek ocekava, ale nic navic. A tak bych mohl pokracovat.Ac je Passat, dle meho, drazsi nez jsem ochoten akeceptovat, nepovazuji jej za spatne auto. Chybi mi na nem ovsem, byt jen naznak jakekoliv ambice vytvorit neco vic, nez jen produkt.

Dedek
6. února • 10:32

Prakticky souhlasim se vsim, az na to ze podle me nektere discipliny zvlada podprumerne - absolutne mi nevyhovuje ergonomuie VW, vlazne brzdy ( ve vyssich rychlostech) a rozbredly zakladni pruzinovy podvozek

Zelí
6. února • 14:12

VW i v případě passatu musí přihlížet k tomu, aby nelezli příliš do zelí audi. Takže nabídku u passatu omezují tzv. shora. To je vidět markantně např. na motorech, kde passat je omezen na cca 200kw a a4 má tuším až přes 300kw. Passat je koncipován jako sluha a to dělá dokonale. Materiály jsou velmi odolné, když vidíte passat s 300 tis km na hrbu, tak byste při prohlídce interiéru tipovali max.100 tis.km. Není to konstruováno k závodění, ale cesťákovi, který denně najede 500km to poslouží ideálně. Bláboly odrostlých puberťáků o držení stopy atd. nemá smysl ani komentovat.

dzero pero
7. února • 9:19

Kazdy clovek, ktery resi materialy v interieru a pritom jsou pro nej jizdni vlastnosti vozu nepodstatne, by mel byt znovu prezkousen minimalne pred maturitni komisi. Takovi lide pozbyvaji chapani principu kauzality.Mistem, kde ma smysl resit interiorove materialy je napriklad obyvaci pokoj, kancelar, galerie a podobne. Auto je ovsem dopravnim prostredem a tudiz je prvoradym smyslem jeho existence dopravovat. Dle meho nazoru ma smysl resit interier, az kdyz porovnavame auta, ktera zvladaji svuj prvorady ukol uplne stejne dobre. Ackoliv mnoho lidi tvrdi, ze dnes jiz vsechna auta jezdi dobre, nejezdi stejne dobre. Nehlede na to, ze se schopnosti auta dopravovat je pasazer konfrontovan neustale. Kdyz napriklad selzou brzdy, je kvalita interieru zrejme jedna z poslednich veci, ktera jej zajima. A to i presto, ze prave ten interier je mozna to posledni, co v zivote vidi.

motor zero
6. února • 15:37

Clovece, jake stesti, ze neziju s vami! To bych zrejme musel jist parek servirovany na karlovarskem poracelanu. A vy byste jiste tvrdil, jaka naramna delikatesa to je.

Ne321
6. února • 8:24

Trida Passat pokracuje. Ja jeste pamatuji doby, kdy byl Passat jednim z nekolika aut ve stredni tride a mel nejakou konkurenci, to uz je dneska davno pryc. Passat uz souperi jenom sam se sebou (a samozrejme s SUV konkurenci), souperi nezachytili ani nastup predchozi generace, aktualni model dodnes nema plnohodnotnou konkurenci a ted prijde do toho jeste facelift. Nedivim se, ze upravy jsou minimalni, neni s kym souperit, neni motivace.

Zelí
6. února • 8:48

Ve třídě passat klesá prodej všem výrobcům. Ti, kteří byli už dříve na hranici rentability tak ti to zabalili. Passat měl prodeje solidní a tak zatím se pořád vyrábí. Ale i firmy chtějí jako služebáky raději nějaké suvka. VW předpokládá, že prodeje passatu budou dále klesat a rentabilitu zajistí tak, že přesune výrobu passatu do Kvasin, kde se bue vyrábět společně se supem. Předpokládám, že v Kvasinách passat dožije a skončí.

Joe Doe
6. února • 8:17

"vzhled se moc nezměnil"Vzhlad Volkswagenov sa meni?

Assasin
6. února • 7:32

Nejhnusnější generace co kdy vytvořili.

...
6. února • 8:13

Kdybych měl Passata kombi a téměř každý by si ho i z pěti metrů zezadu spletl s Golfem kombi, byl bych neskutečně nasr... Jako vlastník Golfa VII Variant jsem to již zažil mnohokrát.

Lukáš
10. února • 11:08

Tohle je hodně tupej příspěvek) Asi jako “mam golfa, protože nebylo na passat, ale v televizi říkali, že golf vypadá zezadu skoro jako ten passat))” kupuješ si snad to, co Ti vyhovuje ne, blbe?)

stealth01
7. února • 8:01

No, tak to musí byt těžká prohra. Dostat se společensky níže. Ono by to pak chtělo světelnou tabuli s nápisem: “toto je můj Passat, nikoliv Golf”. Paneboze... :-D

...
7. února • 8:17

Steathe, E15, BZZ a ostatní nechápaví přiblblíci. Problém není v tom, že by někdo někam společensky klesl, ale v tom, že VW neumí udělat jiný design, který by auta jiných tříd alespoň trochu odlišil. Když to umí designeři jiných značek, proč to neumí u VW. Nedávno nebylo poznat, jestli proti vám jede Audi A4 nebo A6 nebo dokonce A8. Podívejte se například na KIU, Hyundai. Snadno identifikujete každý model, dokonce i starý od nového. Passat, Golf, ABSOLUTNÍ designová NUDA.

Aladin
7. února • 8:58

Ok vw neumí design a je to ABSOLUTNÍ nuda. Proč tedy čteš článek, prohlížíš fotogalerii, čtes diskuzi a jestě tu názorově oponuješ? :-D Evidentně je pro tebe vw silně emoční záležitost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
7. února • 18:52

a čo ta za hlúposti píšeš. To akože, keď mám napr. Peugeota, tak nesmiem čítať články o VW??. ináč ten dizajn pasatum i pripadá ako diznaj socialistických bytoviek.

...
7. února • 13:59

Aktuálně fandím značce KIA, aby bylo jasno.

E15
6. února • 14:11

A proč jako? Kupuješ si auto kvůli čumilům kolem? Nechápu...

...
6. února • 18:56

To vidím, že nechápeš, ale to je tvůj problém.

bzzz
6. února • 21:02

Neni nad to vydavat svuj problem za problem jinych ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. února • 2:50

Jo kupuje si auto kvůli čumilům a ne pro sebe. Prostě další zamindrákovanec.

...
6. února • 6:26

Za ty prachy neskutečná krabice, i uvnitř zastaralý design. Ergonomicky super, ALE.... Proč se asi neprodává podle představ VW???

Maxi
11. února • 15:39

Podle představ VW se prodává, před druhým Supem má v Evropě impozantní náskok a zbytek konkurence se na Passat vůbec nechytá.

Doporučujeme

Články odjinud