VW Passat prošel faceliftem. Dostal nový diesel, vzhled se moc nezměnil

...  |  06. 02. 2019 06:26

Za ty prachy neskutečná krabice, i uvnitř zastaralý design. Ergonomicky super, ALE.... Proč se asi neprodává podle představ VW???

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  11. 02. 2019 15:39

Podle představ VW se prodává, před druhým Supem má v Evropě impozantní náskok a zbytek konkurence se na Passat vůbec nechytá.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 02. 2019 07:32

Nejhnusnější generace co kdy vytvořili.

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 02. 2019 08:13

Kdybych měl Passata kombi a téměř každý by si ho i z pěti metrů zezadu spletl s Golfem kombi, byl bych neskutečně nasr... Jako vlastník Golfa VII Variant jsem to již zažil mnohokrát.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 02. 2019 14:11

A proč jako? Kupuješ si auto kvůli čumilům kolem? Nechápu...

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 02. 2019 18:56

To vidím, že nechápeš, ale to je tvůj problém.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 02. 2019 21:02

Neni nad to vydavat svuj problem za problem jinych

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 02. 2019 02:50

Jo kupuje si auto kvůli čumilům a ne pro sebe. Prostě další zamindrákovanec.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2019 08:01

No, tak to musí byt těžká prohra. Dostat se společensky níže. Ono by to pak chtělo světelnou tabuli s nápisem: “toto je můj Passat, nikoliv Golf”. Paneboze...

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2019 08:17

Steathe, E15, BZZ a ostatní nechápaví přiblblíci. Problém není v tom, že by někdo někam společensky klesl, ale v tom, že VW neumí udělat jiný design, který by auta jiných tříd alespoň trochu odlišil. Když to umí designeři jiných značek, proč to neumí u VW. Nedávno nebylo poznat, jestli proti vám jede Audi A4 nebo A6 nebo dokonce A8. Podívejte se například na KIU, Hyundai. Snadno identifikujete každý model, dokonce i starý od nového. Passat, Golf, ABSOLUTNÍ designová NUDA.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 02. 2019 08:58

Ok vw neumí design a je to ABSOLUTNÍ nuda. Proč tedy čteš článek, prohlížíš fotogalerii, čtes diskuzi a jestě tu názorově oponuješ? Evidentně je pro tebe vw silně emoční záležitost.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2019 13:59

Aktuálně fandím značce KIA, aby bylo jasno.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 02. 2019 18:52

a čo ta za hlúposti píšeš. To akože, keď mám napr. Peugeota, tak nesmiem čítať články o VW??. ináč ten dizajn pasatum i pripadá ako diznaj socialistických bytoviek.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  10. 02. 2019 11:08

Tohle je hodně tupej příspěvek) Asi jako “mam golfa, protože nebylo na passat, ale v televizi říkali, že golf vypadá zezadu skoro jako ten passat))” kupuješ si snad to, co Ti vyhovuje ne, blbe?)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 02. 2019 08:17

"vzhled se moc nezměnil"Vzhlad Volkswagenov sa meni?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  06. 02. 2019 08:24

Trida Passat pokracuje. Ja jeste pamatuji doby, kdy byl Passat jednim z nekolika aut ve stredni tride a mel nejakou konkurenci, to uz je dneska davno pryc. Passat uz souperi jenom sam se sebou (a samozrejme s SUV konkurenci), souperi nezachytili ani nastup predchozi generace, aktualni model dodnes nema plnohodnotnou konkurenci a ted prijde do toho jeste facelift. Nedivim se, ze upravy jsou minimalni, neni s kym souperit, neni motivace.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 02. 2019 08:48

Ve třídě passat klesá prodej všem výrobcům. Ti, kteří byli už dříve na hranici rentability tak ti to zabalili. Passat měl prodeje solidní a tak zatím se pořád vyrábí. Ale i firmy chtějí jako služebáky raději nějaké suvka. VW předpokládá, že prodeje passatu budou dále klesat a rentabilitu zajistí tak, že přesune výrobu passatu do Kvasin, kde se bue vyrábět společně se supem. Předpokládám, že v Kvasinách passat dožije a skončí.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  06. 02. 2019 09:19

Tuhle třídu vozů zabíjí tyto věco:- už jsou moc dlouhé. Během 3 generací se neskutečně natáhli, jsou problémy s parkováním- móda suv, lidé zkouší jiné typy kabin- celkově rozjíždějící nůžky mezi střední a výšší střední třídou. Běżná rodina či běžný kancelářský zaměstnanec na vůz již nedosáhne/nedostane. A ty, kteří na něj mají, mohou rovnou sáhnout po A4- Evropané a i Němci přestávají být "magory" do vozů. Auta již netáhnou. Raději ušetří a vrazí peníze jinam. Ti druzí opět mohou šáhnout po dražšímKaždopádně, na Passat sedan se po delší době opět hezky kouká, je to klasika.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  06. 02. 2019 09:59

Nemyslim, ze jste vyjmenoval vsechny argumenty.Passat je vytribeny vysledek systemoveho inzenyrstvi: Zvlada vsechny discipliny a vsechny je zvlada tak nejak prumerne. Neni nic, v cem by byl vylozene podprumerny. Zakaznik cilove skupiny tedy nemusi pristupovat na jakykoliv zasadni kompromis. Soucasne ale neni na tom aute vubec nic, coz by cloveka nadchlo.Priklad: O interieru se pise, ze je hodnotny (neni mi zcela jasne, co se tim vlastne mysli). Ano, interier skutecne nevypada lacine, ale ani draze. Sedacky nejsou vylozene spatne, ale zrovna pohodlne take ne. V kabine neni dostatecne ticho k poslechu vazne hudby, ale hlava vam tam kvuli hluku brnet nebude. Passat nejezdi zle, ale nadprumerna jistota vedeni stopy tam take neni. V infotainmentu je vse, co clovek ocekava, ale nic navic. A tak bych mohl pokracovat.Ac je Passat, dle meho, drazsi nez jsem ochoten akeceptovat, nepovazuji jej za spatne auto. Chybi mi na nem ovsem, byt jen naznak jakekoliv ambice vytvorit neco vic, nez jen produkt.

Odpovědět  |   | 
Dedek  |  06. 02. 2019 10:32

Prakticky souhlasim se vsim, az na to ze podle me nektere discipliny zvlada podprumerne - absolutne mi nevyhovuje ergonomuie VW, vlazne brzdy ( ve vyssich rychlostech) a rozbredly zakladni pruzinovy podvozek

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 02. 2019 14:12

VW i v případě passatu musí přihlížet k tomu, aby nelezli příliš do zelí audi. Takže nabídku u passatu omezují tzv. shora. To je vidět markantně např. na motorech, kde passat je omezen na cca 200kw a a4 má tuším až přes 300kw. Passat je koncipován jako sluha a to dělá dokonale. Materiály jsou velmi odolné, když vidíte passat s 300 tis km na hrbu, tak byste při prohlídce interiéru tipovali max.100 tis.km. Není to konstruováno k závodění, ale cesťákovi, který denně najede 500km to poslouží ideálně. Bláboly odrostlých puberťáků o držení stopy atd. nemá smysl ani komentovat.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  06. 02. 2019 15:37

Clovece, jake stesti, ze neziju s vami! To bych zrejme musel jist parek servirovany na karlovarskem poracelanu. A vy byste jiste tvrdil, jaka naramna delikatesa to je.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 09:19

Kazdy clovek, ktery resi materialy v interieru a pritom jsou pro nej jizdni vlastnosti vozu nepodstatne, by mel byt znovu prezkousen minimalne pred maturitni komisi. Takovi lide pozbyvaji chapani principu kauzality.Mistem, kde ma smysl resit interiorove materialy je napriklad obyvaci pokoj, kancelar, galerie a podobne. Auto je ovsem dopravnim prostredem a tudiz je prvoradym smyslem jeho existence dopravovat. Dle meho nazoru ma smysl resit interier, az kdyz porovnavame auta, ktera zvladaji svuj prvorady ukol uplne stejne dobre. Ackoliv mnoho lidi tvrdi, ze dnes jiz vsechna auta jezdi dobre, nejezdi stejne dobre. Nehlede na to, ze se schopnosti auta dopravovat je pasazer konfrontovan neustale. Kdyz napriklad selzou brzdy, je kvalita interieru zrejme jedna z poslednich veci, ktera jej zajima. A to i presto, ze prave ten interier je mozna to posledni, co v zivote vidi.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  06. 02. 2019 12:05

Ta informace o kapacitních tlačítkach na volantu bude spíš špatný překlad
Volant má mít kapacitní senzory (vrstvu) na věnci volantu pro rozpoznání jestli má řidič ruce na volantu!

Odpovědět  |   | 
Vuřtohryz  |  06. 02. 2019 16:51

Šokující, revoluční design. To tu ještě nikdy nebylo. Bravo, koncern!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 02. 2019 17:50

Pokud bych tohoto Passata dostal místo služební Octavie, rozhodně bych se nebránil...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 02. 2019 20:58

Tak já bych se nebránil, ani kdyby mi ho dali na soukromé užívání. V těchto případech se držím zásadně hesla "darovanému koni na zuby nehleď."

Odpovědět  |   | 
Igor  |  06. 02. 2019 18:47

Řekl bych že většina příspěvků kritizující/vysmívající se Passatu v něm nikdy nejela. Zkuste to někdy!
Není to žádný zázrak ohromující brutálním výkonem apod. Ale např asistenční systémy fungují tak, že je možné a smysluplné je používat ke pohodlnější a komfortnější jízdě - za předpokladu že je pochopíte a umíte používat. Mám v B8 najeto přes 100tis.km! Ti co mají např v KIA Adaptivní tempomat by mohli vyprávět

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 02. 2019 07:07

Já s tim jezdím řadu let. Zbytečné vysvětlovat tomu, kdo hodnoti design. Hlavně většinu dostane i Golf. Tam potom bude rozdíl oproti konkurenci brutální. Z hlediska elektroniky byl Passat na tom už v roce 2014 lépe, než konkurence a nyní má sice Audi lepší HUD, ale ovládání ACC má lepší VW. A třeba sledování DVD na 8" i z USB-SD a od 2017 na 9.2" i za jízdy, je něco, co neumí skoro nikdo z konkurence dodnes. (Přitom Golf4 to nabízel už před 20ti lety na naklapěcím displayi. )O TV ani nemluvím atd. Odemykání mobilem neskutečná pecka. Jednou se klíče přestanou vyrábět jako používaný HW v páru, budou jen jako nouzový 1ks. Mobil má každý... Asistenti, kteří umí a neobtěžují a lze je konfigurovat a jsou dokonale provázání a ovládání je zcela intuitivní, to je nepopsatelné co teď budou umět. V 210kmh sledovat, zda Tě nepředjíždí jiné auto jedoucí 300 a dle toho vyhodnotit manévry, neskutečné radary, to je technika jak ze stíhačky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 02. 2019 19:24

Ó, nádherááá a přitom ale takový nevděk:Čím krásnější a důvtipnější fejkové výfuky koncern designuje, tím méně zákazníků to dokáže docenit. Holt perly sviním...Nejvíce pak miluji fejkové výfuky na Audi e-tron, to je designový majstrštyk, který vypálil konkurenci rybník!

Odpovědět  |   | 
romanrs  |  06. 02. 2019 23:13

Nechápu, jak si někdo může tuhle beztvarou, nudnou a hlavně předraženou krabici může koupit. Když tedy koncern, Superb je sice taky předražený, ale mnohem elegantnější. V této zemi se vytratilo řidičské nadšení alá Mazda 6?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 02. 2019 17:40

Mazda je hezká jen na začátku. Když se na ní má člověk dívat denně, brzy ten rozevlátý design omrzí. Měl jsem dvě, kupované nové. A kromě toho, obě rezly jako sviňa.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 02. 2019 06:44

Která kapacita vymyslela kapacitní tlačítka? Jsou tam obyčejné. Kapacitní jsou plochy v okolí úchopu 9:15 a slouží k zaznamenání toho, že řidič řídí i když nehne volantem. Nyní na rovné dálnici musíte s autem vlnit, to bude již minulost a potomci, co drží volant na 0 nebo 2h mají smůlu, volant tam nemá kapacitní plochu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A