Totální hnus, a to zcela bez ohledu na to, jakou techniku do toho dají nebo nedají. To už by radši měli exhumovat starého kulatého Wartburga, ten měl aspoň duši...
ježiši kryste tohle koupý jenom idiot :-P
Dle Tveho pravopisu jsi prvni potencialni zajemce :-))
auta těchto klasických a hranatých tvarů, rozhodně působí dospěleji než třeba Logan, jen je škoda, že za základ nevzali trochu novější a podle mě taky hezčí Vento, byly to neskutečné držáky a hlavně taxikáři je hojně využívali.
souhlasím (měl jsem jedno pár let), jenom mi není jasné, že to neosadí alespoň TD nebo TDi, které ve své době neměly konkurenci.
6e je Dacia na stejné úrovni lež!!! Jetta je proti Loganu veterán! A kdo tvrdí je opak je lhář.
Proč se to za solidní cenu neprodává i u nás? Myslím že by řada majitelů fáček, šáde 125/135 a podobných vehiklů za toto vyměnila.B-]
Bezesporu vyměnila .... Naštěstí existujou eko normy, který tenhle paskvil s pravěkejma motorama už nepustěj do oběhu. Jako novej. Ještě vyřadit ty hnusy jako 120, Favorit apod. ......
Eko normy jsou krásná věc, ale Vozidla typu jako 120/Favorit se u nas zacnou ztracet, az lide budou mit na to, aby si poridili vozidlo novejsi. Splnujici uzasne eko normy, ktere stejne svet nespasi.
Takovejhle Kedle Kedle puf puf Diesel bude méně škodlivej než nový 2,0 TDI pumpovaný na 175kW. Když nic jiného tak ty saze co z něj polezou budou velký jak koňský koblížky takže ve vzduchu moc dlouho nevydržeji. A co se týče designu, ten předek ala BMW šlajfnutý Alfou je moc pěknej, povedený retro.
Souhlasim s kertem. za 1) ekonormy jsou bullshit, dnesni auta jsou tak slozita a narocna na vyrobu ze muzou mit 1000 PD filtru a kdoviceho ale porad jsou skodlivejsi nez tyhle stare "strepy". Uz jen pri vyrobe. Nejlepsi priklad je prius, ale to je jina kapitola. Za 2) design u tohohle auta je vedlejsi, jde tu spis o prislusnost znacce a tenhle "facelift" je docela snesitelny. Lepsi nez kdyz se nejaky tuzer pokousi o neco podobneho - a ze toho u nas je k videni dost. Za 3) napad vyrabeni novych, konstrukcne jednoduchych aut bez slozite ohybane karoserie, spousty elektroniky, nespravitelnych motoru - proste auto co si clovek muze spravit sam, je v dnesni dobe vzacny a davam mu palec nahoru!
ved to je 1.9 sdi 47kw co isla aj do fabie...
veru, veru, niekedy co lieta s tych chro chro du du du sportovych zavodakoch oznacenych TDI by sa za to nemusel ani 20 rocny zetor hambit.
A co, lieta z nich nieco ine, nez zo zavodakov CRDi, HDi, CTDi a 3xx/5xxD? Nie, tak potom co riesies?P.S.Slovo "hambit" sa spravne pise "hanbit".
tyvoe ty uz to nehul :D
no jo alfa jak vyšitá:-D
Technika Dacie je bohužel i dnes na zásadně jiné úrovni.
Jeď se napřed podívat do Číny. Silniční síť, servisní síť, způsob zacházení s auty, obecné návyky jsou zcela jinde, než v Evropě nebo USA. Čína, Indie, Vietnam, a další, potřebují právě jednoduché, robustní auto s minimem elektroniky, aby se dokázaly automobilně rozvíjet. Bohužel jen VW to správně pochopil a proto má na čínském trhu tak obrovský náskok před ostatními. Pokud v Pekingu, Šanghaji, Guangzhou a dalších velkých městech jezdí po silnicích 80% aut se znakem VW a jen 20% tvoří zbytek světa, je to dostatečně vypovídající. VW prostě díky správné obchodní koncepci tuhle zemi převálcoval.
V číně je 80% aut se znakem WV? Asi jsem měl vlčí mlhu, ale mezi tunama taxi-hyundaiů, různých dodávek, limuzín od Audi, BMW a pár US značek jsem třeba v Pekingu moc Wolksvagenů nepotkal. To co tvrdíš je asi tak stejná pohádka, jako ta Jahnova o tom že v Číně frčí Fábie (jo-jednu jedinou odstavenou jsem potkal, s "diplomatickou" cedulkou).A legendy o asijsky barbarských způsobech zacházení s autama si taky nech pro svou babičku - během pár týdnů v číně (a cca 2000 naježděných kilometrů a hodin strávených v kolonách "plech na plech") jsem neviděl ANI JEDNU bouračku, auta v tom smogu sice nebyly napiglované a nové (tak jako u nás má spousta lidí sotva na ojetinu) - ale rozhodně nebyly v tak dezolátním stavu jako bývají u nás. Stejně tak silnice a (místy až 10-proudé) dálnice...
A byl jsi určitě v Číně? V Šanghaji jiný taxík než VW neexistuje, drtivá většina Santana Vista resp. Santana 3000, nové taxíky pro expo výhradně Touran a světe div se - s řidiči, kteří umí alespoň pár slov anglicky. V Guangzhou kombinace Santana + Passat ve verzi Superb 1 s maskou VW a jinými zadními světly. v Shanxi to samé. Mimo taxi je to mix octavií2, passatsuperbů, touranů, zčásti nových passatů a nových superbů, v malém počtu Golf, Polo sedan a touareg, četně A6L (což je normální A6) a A4, a tu a tam se vidí krátké fabie2, TT a Q7. A3 a A6Allroad jsem neviděl ani jednou, A8 taky ne. K tomu njějaký Buick, mercedes E a S, BMW3 a 7 a X5 X6, výjimečně toyota a do 10% vozového parku čínské značky.
Píšu o Pekingu a severu Číny - po krátkém projetí fotek musím uznat že se tam tenhle žigul-Jetta opravdu vyskytuje. Ale rozhodně ne v 80%, když mezi stovkama aut na skoro tisícovce různých fotek se jich dalo identifikovat sotva 15-20...
Jojo, velká země, velké rozdíly. Já tedy na dálnici u Šanghaje bouračku dodávku + autobusu viděl a bylo to hodně ošklivé. Ale je fakt, že přímo ve městech v obrovském dopravním mumraji s megakoncertem houkaček a stylem jízdy drzejší vyhrává jsem žádný ťukanec nespatřil.
Jojo, v číně nic jiného než VW nefrčí, akorát GM tam prodává neustále víc a víc vozů Buick a Chevrolet (korea).Je zajímavý, kdo ty auta teda kupuje, když jsi je nikde neviděl...
Já je tam viděl. V Šangaji připadá jeden buick přibližně na 250 volkswagenů.
Tak asi jezdí jinde než v Shangahji, když tam ted GM prodalo 623 tis aut, někde tam jezdit musí :o)Buick je tam velmi oblíbená značka.Navíc třeba domácí Beejing jsou starší Jeepy Cherokee a další modely...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.