Volkswagen omezí varianty a výbavu. Tím ušetří dvě miliardy eur

Volkswagen omezí varianty a výbavu. Tím ušetří dvě miliardy eur

Volkswagen už má další plán, jak uspořit poměrně velkou sumu peněz. Tu totiž bude potřebovat na řešení aféry Dieselgate, která bude automobilku podle předběžných odhadů stát asi 8,7 miliardy eur (235 miliard korun). Jen pro zajímavost – to je asi pětina českého státního rozpočtu.

Volkswagen už zveřejnil, jak opraví auta postižená kauzou Dieselgate

Volkswagen už zveřejnil, jak opraví auta postižená kauzou Dieselgate

Koncern Volkswagen chce během příštích let ušetřit nejméně pět miliard eur zefektivněním výroby a redukováním zbytečných výdajů. Omezí se sponzorské aktivity, o nějakou tu miliardu se sníží investice do vývoje a zruší se postradatelné a nevýdělečné projekty.

Nyní představil Volkswagen další plán: omezení modelových variant a stupňů výbavy. Tím se mají ušetřit především logistické náklady. VW by tak mohl získat téměř dvě miliardy eur, píší Automotive News.

Odborník na emise říká: Software bych si aktualizovat nenechal

Odborník na emise říká: Software bych si aktualizovat nenechal

Sníží se ale i odměny managementu, zatímco řadové pracovní síly by se osekávání nákladů dotknout nemělo. To si vydupali odboráři, kteří mají ve VW silné slovo.

Nikdo zatím přesně specifikoval, kterých modelů nebo prvků výbavy se bude zjednodušování týkat. Nezdá se ale pravděpodobné, že z nových aut zmizí výbava, na kterou si zákazníci zvykli. Spíše dojde ke sjednocení balíčků výbavy a omezí se možnosti individualizace. Je také možné, že zmizí některé z karosářských variant.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků