Volkswagen omezí varianty a výbavu. Tím ušetří dvě miliardy eur

Volkswagen omezí varianty a výbavu. Tím ušetří dvě miliardy eur

Volkswagen už má další plán, jak uspořit poměrně velkou sumu peněz. Tu totiž bude potřebovat na řešení aféry Dieselgate, která bude automobilku podle předběžných odhadů stát asi 8,7 miliardy eur (235 miliard korun). Jen pro zajímavost – to je asi pětina českého státního rozpočtu.

Volkswagen už zveřejnil, jak opraví auta postižená kauzou Dieselgate

Volkswagen už zveřejnil, jak opraví auta postižená kauzou Dieselgate

Koncern Volkswagen chce během příštích let ušetřit nejméně pět miliard eur zefektivněním výroby a redukováním zbytečných výdajů. Omezí se sponzorské aktivity, o nějakou tu miliardu se sníží investice do vývoje a zruší se postradatelné a nevýdělečné projekty.

Nyní představil Volkswagen další plán: omezení modelových variant a stupňů výbavy. Tím se mají ušetřit především logistické náklady. VW by tak mohl získat téměř dvě miliardy eur, píší Automotive News.

Odborník na emise říká: Software bych si aktualizovat nenechal

Odborník na emise říká: Software bych si aktualizovat nenechal

Sníží se ale i odměny managementu, zatímco řadové pracovní síly by se osekávání nákladů dotknout nemělo. To si vydupali odboráři, kteří mají ve VW silné slovo.

Nikdo zatím přesně specifikoval, kterých modelů nebo prvků výbavy se bude zjednodušování týkat. Nezdá se ale pravděpodobné, že z nových aut zmizí výbava, na kterou si zákazníci zvykli. Spíše dojde ke sjednocení balíčků výbavy a omezí se možnosti individualizace. Je také možné, že zmizí některé z karosářských variant.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků