Volkswagen odtajnil cenu svého nejmenšího auta s tváří teréňáka

Volkswagen odtajnil cenu svého nejmenšího auta s tváří teréňáka

Na částce 337 900 Kč začíná nyní ceník nové verze Volkswagenu Cross Up!

Nejmenší model značky z německého Wolfsburgu si i nadále ponechává vizáž auta schopného zdolávat terénní nástrahy. K tomu ho však předuručuje pouze podvozek zvýšený oproti standardní (silniční) verzi o půldruhého centimetru.

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Nadále ho může pohánět motor 1,0 MPI s maximálním výkonem 55 kW, novinkou je ale turbomotor 1,0 TSI. Ten nabídne až 66 kW, což je na takto malý automobil velmi slušná hodnota. Oba jsou spojeny s manuální převodovkou.

Položky výbavy se shodují se stupněm Move Up, přičemž nad jejich rámec zákazník dostane stříbrně lakovaná zpětná zrcátka, šestnáctipalcová kola z lehké slitiny se speciálním designem, sportovní nárazníky, podélné střešní nosiče, mlhovky a černé oplastování podběhů kol. 

V interiéru je pak oranžové dekorační osvětlení a zimní paket.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků