Volkswagen odtajnil cenu svého nejmenšího auta s tváří teréňáka

Volkswagen odtajnil cenu svého nejmenšího auta s tváří teréňáka

Na částce 337 900 Kč začíná nyní ceník nové verze Volkswagenu Cross Up!

Nejmenší model značky z německého Wolfsburgu si i nadále ponechává vizáž auta schopného zdolávat terénní nástrahy. K tomu ho však předuručuje pouze podvozek zvýšený oproti standardní (silniční) verzi o půldruhého centimetru.

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Nadále ho může pohánět motor 1,0 MPI s maximálním výkonem 55 kW, novinkou je ale turbomotor 1,0 TSI. Ten nabídne až 66 kW, což je na takto malý automobil velmi slušná hodnota. Oba jsou spojeny s manuální převodovkou.

Položky výbavy se shodují se stupněm Move Up, přičemž nad jejich rámec zákazník dostane stříbrně lakovaná zpětná zrcátka, šestnáctipalcová kola z lehké slitiny se speciálním designem, sportovní nárazníky, podélné střešní nosiče, mlhovky a černé oplastování podběhů kol. 

V interiéru je pak oranžové dekorační osvětlení a zimní paket.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků