Volkswagen odměňuje své zaměstnance. Pošle jim bonus ve výši 127.000 Kč

Podobně jako v minulosti Volkswagen oceňuje úsilí svých zaměstnanců vskutku hezkým bonusem k výplatě.

Za svou práci v roce 2019 budou zaměstnanci Volkswagenu opravdu slušně ohodnoceni. Pracovníky totiž i letos čeká peněžní bonus za jejich úsilí v uběhlém roce. Více jak 110.000 zaměstnanců, pracujícím na plný úvazek, tak zanedlouho přistane k výplatě bonus ve výši až 4950 eur hrubého. V přepočtu tedy asi 127.000 Kč.

Minulost vs. současnost: Nový VW Golf GTI se v reklamě potkává se svým předkem

Minulost vs. současnost: Nový VW Golf GTI se v reklamě potkává se svým předkem

VW chce tímto způsobem poděkovat svým zaměstnancům za „další těžký rok“. „I přesto ale naši kolegové zabrali a Volkswagen opět posunuli o kus dopředu. Je tedy férové, abychom pracovníkům poskytli i jejich podíl na úspěchu společnosti. Zaslouží si to,“ uvedl Bernd Osterloh, ředitel obecní rady zaměstnanců.

Bonus byl vypočítán na základě kolektivní smlouvy. Někteří zaměstnanci již obdrželi bonus 1690,50 eur hrubého ve výplatě za listopad 2019. K dorovnání nového bonusu tedy k následující výplatě za květen 2020 obdrží částku 3259,50 eur hrubého.   

Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

Nová Škoda Octavia RS oficiálně: Ta do zásuvky je klíčová. Už jsme v ní seděli!

Bonusy za uběhlé roky se u Volkswagenu v posledních letech stále zvyšují, ačkoliv se německá automobilka v posledních letech potýká s komplikacemi. Minulý rok v březnu obdrželi zaměstnanci bonus ve výši 4750 eur (asi 122.000 Kč), což bylo zvýšením o zhruba 16 % vůči bonusu za rok 2018. Člen představenstva VW Gunnar Kilian nicméně uvedl, že s pandemií koronaviru a globálním úpadkem ekonomiky bude teprve letošní rok pro automobilku opravdu náročný.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

dnes | Jan Mička | 40 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků