CHRAPINY
VAG bude potřebovat hlavně velmi levnou a loajální pracovní sílu. A trochu prostředků na "marketing", aby si zachoval aspoň nějakou reputaci.
Vazena redakcia, viete co este bude VAG skrtat?Peniaze na reklamu pre marginalne media na marginalnych trhoch.Aj v Cesku bude Skodovka inzerovat menej, dedikovane reklamy na Audi, Seat, VAG klesnu.
Mohu se zeptat zkušenějších, proč vůbec tento problém vznikl, když má řešení dle medií v tom, že se přehraje SW?Proč tedy taková společnost riskovala a neprodávala rovnou auta s tím opraveným SW?
Prehraje sa softver... akurat je tu jeden VELKY problem.Podla testov strati americka Jetta v rezime, v ktorom splna emisne poziadavky, 27 koni (zo 140 na 117) a po prepocte 40 Nm krutiaceho momentu. http://www.autoblog.com/2015/10/03/vw-jetta-tdi-d... ... A to je VELKY problem, pretoze minimalne v USA bude VAG za tie auta zodpovedny do posledneho kusa bez ohladu na to, ci majitel na prehratie softveru pride alebo nie.
Utrpi cely prubeh vykonu atd., takze kupujici vlastne dostane auto s horsima parametrama nez pri koupi. Hlavni problem je ten, ze podvadel/klamal sve zakazniky a na to jsou v USA citlivy.
oprava... samozrejme, vykon spadne na 113 koni
NE
Podle AR rozhodne VW penize nepotrebuje....http://www.autorevue.cz/ministerstvo-dopravy-cr-v... ... preci "mnoho povyku pro nic" ne? :-P
Toto sem psal před 10 dny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.