Volkswagen odkládá postradatelné projekty k ledu. Potřebuje peníze

Mirus  |  07. 10. 2015 09:10

Podle AR rozhodne VW penize nepotrebuje....

http://www.autorevue.cz/ministerstvo-dopravy-cr-v... ...

preci "mnoho povyku pro nic" ne?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 10. 2015 09:42

Toto sem psal před 10 dny.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 10. 2015 09:42

Toto sem psal před 10 dny.

Odpovědět  |   | 
orgasmic  |  07. 10. 2015 09:59

Mohu se zeptat zkušenějších, proč vůbec tento problém vznikl, když má řešení dle medií v tom, že se přehraje SW?
Proč tedy taková společnost riskovala a neprodávala rovnou auta s tím opraveným SW?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 10. 2015 10:30

NE

Odpovědět  |   | 
KK  |  07. 10. 2015 11:54

Prehraje sa softver... akurat je tu jeden VELKY problem.

Podla testov strati americka Jetta v rezime, v ktorom splna emisne poziadavky, 27 koni (zo 140 na 117) a po prepocte 40 Nm krutiaceho momentu.

http://www.autoblog.com/2015/10/03/vw-jetta-tdi-d... ...

A to je VELKY problem, pretoze minimalne v USA bude VAG za tie auta zodpovedny do posledneho kusa bez ohladu na to, ci majitel na prehratie softveru pride alebo nie.

Odpovědět  |   | 
KK  |  07. 10. 2015 14:06

oprava... samozrejme, vykon spadne na 113 koni

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  07. 10. 2015 15:22

Utrpi cely prubeh vykonu atd., takze kupujici vlastne dostane auto s horsima parametrama nez pri koupi.
Hlavni problem je ten, ze podvadel/klamal sve zakazniky a na to jsou v USA citlivy.

Odpovědět  |   | 
KK  |  07. 10. 2015 11:56

Vazena redakcia, viete co este bude VAG skrtat?

Peniaze na reklamu pre marginalne media na marginalnych trhoch.

Aj v Cesku bude Skodovka inzerovat menej, dedikovane reklamy na Audi, Seat, VAG klesnu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 10. 2015 15:23

VAG bude potřebovat hlavně velmi levnou a loajální pracovní sílu. A trochu prostředků na "marketing", aby si zachoval aspoň nějakou reputaci.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  08. 10. 2015 07:53

CHRAPINY

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A