Volkswagen odhalil letošní kalendář: Kdy uvidíme nové Polo, T-Roc či Touareg?

Letošní rok Volkswagen chystá tři velké premiéry a na tiskové konferenci odhalil, jaká data si v kalendáři zaškrtnout.
Volkswagen odhalil letošní kalendář: Kdy uvidíme nové Polo, T-Roc či Touareg?

Na výroční tiskové konferenci odhalil Volkswagen kalendář pro zbytek letošního roku. Rok 2017 bude pro značku z Wolfsburgu velice důležitý. Odhalí hned tři nové generace stěžejních vozů.

Již na jaře byl Volkswagen plodný. V USA zahájil útok na pozice úspěšných sedmimístných SUV modelem Atlas, faceliftoval Up!, model CC a Phaeton nahradil novou vlajkovou lodí Arteon a prodloužil rozvor Tiguanu.

Již v červnu se dočkáme nové generace modelu Polo. Po novém Seatu Ibiza zdědí modulární platformu MQB A0 a bude k dispozici i s továrním pohonem na zemní plyn:

Nový Volkswagen Polo bude umět jezdit také na zemní plyn. S motorem 1,0

Nový Volkswagen Polo bude umět jezdit také na zemní plyn. S motorem 1,0

V srpnu pak uvidíme malý crossover T-Roc, konkurenta například pro Jeep Renegade, Peugeot 2008 či Toyotu C-HR. Podle spekulací by se mohlo jednat o sourozence nejmenšího SUV od Škody, které by mohlo nahradit fabii kombi.

Na listopad si Volkswagen schovává premiéru modelu Virtus, který zastane roli nového Pola sedan pro Jižní Ameriku. Především však ve stejném měsíci zřejmě poprvé uvidíme nový Touareg. Na závěr roku budeme také svědky premiéry americké Jetty.

Volkswagen pravděpodobně prodá značku Ducati. Již poptává potenciální kupce

Volkswagen pravděpodobně prodá značku Ducati. Již poptává potenciální kupce

Na tiskové konferenci mimo letošní plány zástupci Volkswagenu zmínili také lehce vzdálenější budoucnost. Nikoho asi v dnešní době nepřekvapí, že v plánu je expanze SUV. Volkswagen jich chce v různých modelových variantách nabídnout až devatenáct.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků