Volkswagen odhalil letošní kalendář: Kdy uvidíme nové Polo, T-Roc či Touareg?

Letošní rok Volkswagen chystá tři velké premiéry a na tiskové konferenci odhalil, jaká data si v kalendáři zaškrtnout.
Volkswagen odhalil letošní kalendář: Kdy uvidíme nové Polo, T-Roc či Touareg?

Na výroční tiskové konferenci odhalil Volkswagen kalendář pro zbytek letošního roku. Rok 2017 bude pro značku z Wolfsburgu velice důležitý. Odhalí hned tři nové generace stěžejních vozů.

Již na jaře byl Volkswagen plodný. V USA zahájil útok na pozice úspěšných sedmimístných SUV modelem Atlas, faceliftoval Up!, model CC a Phaeton nahradil novou vlajkovou lodí Arteon a prodloužil rozvor Tiguanu.

Již v červnu se dočkáme nové generace modelu Polo. Po novém Seatu Ibiza zdědí modulární platformu MQB A0 a bude k dispozici i s továrním pohonem na zemní plyn:

Nový Volkswagen Polo bude umět jezdit také na zemní plyn. S motorem 1,0

Nový Volkswagen Polo bude umět jezdit také na zemní plyn. S motorem 1,0

V srpnu pak uvidíme malý crossover T-Roc, konkurenta například pro Jeep Renegade, Peugeot 2008 či Toyotu C-HR. Podle spekulací by se mohlo jednat o sourozence nejmenšího SUV od Škody, které by mohlo nahradit fabii kombi.

Na listopad si Volkswagen schovává premiéru modelu Virtus, který zastane roli nového Pola sedan pro Jižní Ameriku. Především však ve stejném měsíci zřejmě poprvé uvidíme nový Touareg. Na závěr roku budeme také svědky premiéry americké Jetty.

Volkswagen pravděpodobně prodá značku Ducati. Již poptává potenciální kupce

Volkswagen pravděpodobně prodá značku Ducati. Již poptává potenciální kupce

Na tiskové konferenci mimo letošní plány zástupci Volkswagenu zmínili také lehce vzdálenější budoucnost. Nikoho asi v dnešní době nepřekvapí, že v plánu je expanze SUV. Volkswagen jich chce v různých modelových variantách nabídnout až devatenáct.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 48 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků