Volkswagen nově nabízí 4Motion i pro Golf Variant (+česká cena)

Německá automobilka Volkswagen rozšířila nabídku u modelu Golf Variant o verzi s náhonem na všechna kola 4Motion. Tento náhon, který zajišťuje spojka Haldex, bude prozatím dostupný s jediným motorem a to naftovým čtyřválcem 1,9 TDI o výkonu 77 kW (105 k).

O přenos výkonu na všechna kola se stará šestistupňový manuál. Stovku zvládne 4Motion Variant za 12,9 s a dosáhne rychlosti 185 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 6 l nafty na 100 km.

Velkou výhodou je pak skutečnost, že Variant 4Motion má zvětšenou nosnost při tažení přívěsu. Variant 4Motion může táhnout až 1 500 kg, což je o 100 více než u verze s předním náhonem.

Základní cena pro Variant 4Motion je stanovena na 696 700 Kč u výbavy Trendline.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků