Možná jste postřehli, že se chystá zbrusu nový crossover značky  Volkswagen , ze kterého budou mít radost hlavně v Brazílii. Právě tam bude totiž jeho primární trh a stane se čtrnáctým modelem v nabídce. Proč zrovna tam? Protože si ho tam Brazilci sami navrhli a budou si ho i vyrábět.

Možná jste postřehli, že se chystá zbrusu nový crossover značky Volkswagen, ze kterého budou mít radost hlavně v Brazílii. Právě tam bude totiž jeho primární trh a stane se čtrnáctým modelem v nabídce. Proč zrovna tam? Protože si ho tam Brazilci sami navrhli a budou si ho i vyrábět.

Brazilci by se měli vozu dočkat v létě, zbytek jihoamerického trhu do konce roku a spekuluje se o tom, že se podívá příští rok i do Evropy.  Nivus  si zařaďte mezi Polo a  T-Cross . Je to malý kompaktní crossover na podvozku Pola a se svažující se střechou, který chce dostat do měst siluetu SUV-kupé v malém provedení a s nízkou cenou.

Brazilci by se měli vozu dočkat v létě, zbytek jihoamerického trhu do konce roku a spekuluje se o tom, že se podívá příští rok i do Evropy. Nivus si zařaďte mezi Polo a T-Cross. Je to malý kompaktní crossover na podvozku Pola a se svažující se střechou, který chce dostat do měst siluetu SUV-kupé v malém provedení a s nízkou cenou.

Podle nových fotografií ještě stále maskovaného vozu nevypadá vůbec špatně. Pod kapotou bude výlučně litrový tříválec o výkonu 128 koní. Vzhledem k základu v Polu nebude disponovat pohonem všech kol. Automatickou převodovku však mít bude, pro domácí trhy to bude dokonce jediná volba.  https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya

Podle nových fotografií ještě stále maskovaného vozu nevypadá vůbec špatně. Pod kapotou bude výlučně litrový tříválec o výkonu 128 koní. Vzhledem k základu v Polu nebude disponovat pohonem všech kol. Automatickou převodovku však mít bude, pro domácí trhy to bude dokonce jediná volba. | https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya

Zavazadlový prostor o objemu 415 litrů pak Nivus vyšvihne mezi ty nejpraktičtější crossovery na trhu. Více informací zatím nemáme. Na fotografiích si můžete nicméně všimnout i LED světlometů a 17palcových kol, takže o nějakou zajímavou výbavu by neměla být nouze. Teď si ale musíme počkat, až s ním budou v Brazílii hotový.   https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya

Zavazadlový prostor o objemu 415 litrů pak Nivus vyšvihne mezi ty nejpraktičtější crossovery na trhu. Více informací zatím nemáme. Na fotografiích si můžete nicméně všimnout i LED světlometů a 17palcových kol, takže o nějakou zajímavou výbavu by neměla být nouze. Teď si ale musíme počkat, až s ním budou v Brazílii hotový.  | https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya

Jestli nový Volkswagen Nivus dorazí skutečně i do Evropy bychom vám zatím neradi tvrdili. Podle dřívějších spekulací by v Evropě melo být podobně střižené auto, ale není stoprocentně jisté, že Nivus, který vidíme na fotkách, bude i u nás. Podporuje to i fakt, že fotky zveřejnilo brazilské zastoupení VW, ale nikoliv evropské.

Jestli nový Volkswagen Nivus dorazí skutečně i do Evropy bychom vám zatím neradi tvrdili. Podle dřívějších spekulací by v Evropě melo být podobně střižené auto, ale není stoprocentně jisté, že Nivus, který vidíme na fotkách, bude i u nás. Podporuje to i fakt, že fotky zveřejnilo brazilské zastoupení VW, ale nikoliv evropské.

Klíčovým trhem pro Nivus bude Brazílie a další místa Jižní Ameriky, jelikož právě zde Volkswagen auto navrhl. Zatímco produkce má v Brazílii odstartovat příští rok...

Klíčovým trhem pro Nivus bude Brazílie a další místa Jižní Ameriky, jelikož právě zde Volkswagen auto navrhl. Zatímco produkce má v Brazílii odstartovat příští rok...

...a naftovou volbou by mohl být čtyřválec 1.6 TDI. Určitě dojde na manuální i automatické převodovky a zůstane se u pohonu předních kol.

...a naftovou volbou by mohl být čtyřválec 1.6 TDI. Určitě dojde na manuální i automatické převodovky a zůstane se u pohonu předních kol.

Technika pod kapotou se bude nepochybně podobat současně nabízeným motorizacím u nejmenších modelů Volkswagenu. Čekejme tedy různě naladěné tříválce TSI, vrchol by mohl představovat  čtyřválec 1.5 TSI ...

Technika pod kapotou se bude nepochybně podobat současně nabízeným motorizacím u nejmenších modelů Volkswagenu. Čekejme tedy různě naladěné tříválce TSI, vrchol by mohl představovat čtyřválec 1.5 TSI...

Co se týče designu, směřování VW asi nikoho nepřekvapí a některé prvky včetně LED svítilen zakomponovaných do černého panelu na zádi již ukazuje nový teaser.

Co se týče designu, směřování VW asi nikoho nepřekvapí a některé prvky včetně LED svítilen zakomponovaných do černého panelu na zádi již ukazuje nový teaser.

V určitém ohledu byste tedy mohli Nivus považovat za stylovější variantu současného T-Crossu, vůči němu by se neměl vnitřním prostorem zásadně lišit, kromě velikosti zavazadlového prostoru.

V určitém ohledu byste tedy mohli Nivus považovat za stylovější variantu současného T-Crossu, vůči němu by se neměl vnitřním prostorem zásadně lišit, kromě velikosti zavazadlového prostoru.

Městskému crossoveru přitom odhaluje také jméno, nabídka VW se tedy rozroste o nový model Nivus.

Městskému crossoveru přitom odhaluje také jméno, nabídka VW se tedy rozroste o nový model Nivus.

Malý crossover o přibližné velikosti Pola a okořeněný dnes trendy svažující se zádí ve stylu větších SUV-kupé. Takovou novinku Volkswagen chystá již delší dobu a po dříve uveřejněných skicách teď přidává další upoutávku.

Malý crossover o přibližné velikosti Pola a okořeněný dnes trendy svažující se zádí ve stylu větších SUV-kupé. Takovou novinku Volkswagen chystá již delší dobu a po dříve uveřejněných skicách teď přidává další upoutávku.

Brazilci by se měli vozu dočkat v létě, zbytek jihoamerického trhu do konce roku a spekuluje se o tom, že se podívá příští rok i do Evropy.  Nivus  si zařaďte mezi Polo a  T-Cross . Je to malý kompaktní crossover na podvozku Pola a se svažující se střechou, který chce dostat do měst siluetu SUV-kupé v malém provedení a s nízkou cenou.
Podle nových fotografií ještě stále maskovaného vozu nevypadá vůbec špatně. Pod kapotou bude výlučně litrový tříválec o výkonu 128 koní. Vzhledem k základu v Polu nebude disponovat pohonem všech kol. Automatickou převodovku však mít bude, pro domácí trhy to bude dokonce jediná volba.  https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya
Zavazadlový prostor o objemu 415 litrů pak Nivus vyšvihne mezi ty nejpraktičtější crossovery na trhu. Více informací zatím nemáme. Na fotografiích si můžete nicméně všimnout i LED světlometů a 17palcových kol, takže o nějakou zajímavou výbavu by neměla být nouze. Teď si ale musíme počkat, až s ním budou v Brazílii hotový.   https://www.kolesa.ru/news/novoe-byudzhetnoe-kross-kupe-volkswagen-pervye-izobrazheniya
Jestli nový Volkswagen Nivus dorazí skutečně i do Evropy bychom vám zatím neradi tvrdili. Podle dřívějších spekulací by v Evropě melo být podobně střižené auto, ale není stoprocentně jisté, že Nivus, který vidíme na fotkách, bude i u nás. Podporuje to i fakt, že fotky zveřejnilo brazilské zastoupení VW, ale nikoliv evropské.
12
Fotogalerie

Brazilský Volkswagen připomíná své průkopnické dílo. U nás s ním zatím moc nepočítejme

Úkolem Volkswagenu Nivus je dostat siluetu SUV-kupé do nízké cenové kategorie. Vývoj a následnou výrobu mají na starosti Brazilci.

Možná jste postřehli, že se chystá zbrusu nový crossover značky Volkswagen, ze kterého budou mít radost hlavně v Brazílii. Právě tam bude totiž jeho primární trh a stane se čtrnáctým modelem v nabídce. Proč zrovna tam? Protože si ho tam Brazilci sami navrhli a budou si ho i vyrábět.

Brazilci by se měli vozu dočkat v létě, zbytek jihoamerického trhu do konce roku a spekuluje se o tom, že se podívá příští rok i do Evropy. Nivus si zařaďte mezi modely Polo a T-Cross. Je to malý crossover na podvozku pola a se svažující se střechou, který chce dostat do měst siluetu SUV-kupé v malém provedení a s nízkou cenou.

Podle nových fotografií ještě stále maskovaného vozu nevypadá vůbec špatně. Pod kapotou bude výlučně litrový tříválec o výkonu 128 koní. Vzhledem k základu v polu nebude disponovat pohonem všech kol. Automatickou převodovku však mít bude, pro domácí trhy to bude dokonce jediná volba.

Zavazadlový prostor o objemu 415 litrů pak Nivus vyšvihne mezi ty nejpraktičtější crossovery na trhu. Více informací zatím nemáme. Na fotografiích si můžete nicméně všimnout i LED světlometů a 17palcových kol, takže o nějakou zajímavou výbavu by neměla být nouze. Teď si ale musíme počkat, až s ním budou v Brazílii hotový. 

Jestli nový Volkswagen Nivus dorazí skutečně i do Evropy, bychom vám zatím neradi tvrdili. Podle dřívějších spekulací by v Evropě mělo být podobně střižené auto, ale není stoprocentně jisté, že Nivus, který vidíme na fotkách, bude i u nás. Podporuje to i fakt, že fotky zveřejnilo brazilské zastoupení VW, ale nikoliv evropské.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud