Dost povedený auto na první pohled. Akorát ta kapota by mohla být trochu hranatější, takhle je hrozně nafouklá nahoru.
ten zadek je moc audi, nicméně se mi celkově líbí
impotentní auto pro impotentní lidi B-]
Jakoby nestačilo že VW vykrádá techniku Audi, teď už i design :-// :-((
ani nie.. vsimnite si tie previsy. Motor daaaleko pred prednou napravou. Zadny, je celkom v pohode.. tak zas skladacka, ale obal je pekny, to sa musi nechat..
Pamatujete, jak se před lety na několika výstavách objevila Škoda Tudor? Vypadala hodně podobně, všichni z toho byli paf a jak to s ní dopadlo.... Výstavy skončily a Tudor už jsem neviděl.
Tudor vypadal oproti tomuto VW mnohem těžkopádněji, chyběl mu šmrnc, a navíc velkých dvoudveřových kupátek se prodává poměrně málo... Tohle má větší šanci na úspěch.
nesrovnával bych to s tudorem za1. tudor byl větší, luxusnější. za2. časový horizont asi 7 let rozdíl, což je v designu moc za3. motory VW začíná na 1,4tsi a Tudor na 2,0 ovšem ideál byl 3,2
Tudor měl 2,8 V6 znalče ;-)
Musim rict ze posledni dobou teda VW docela boduje... Scirocco , Passat CC a ted tohle... mam rad ruzna auta napric trhem, ale nemuzu si pomoct, proste VW je pro me etalon technologii (DSG, motory, vybava).. a opravdu nejsem nejakej VW magor
DSG? - no hej, po rokoch ladenia z toho spravili konecne nieco co sa da aj kupit akurat ta zaivostnost a problemy majitelov..Motory? - ktore? v poslednej dobe asi jedine 1,4TSivybava? - Myslis tie hole volanty? ked si musis doplacat za to aby si si mohol na volante ovladat autoradio a tempomat?neviem kde si prisiel na tie technologie ale urcite nie je priekopnik.. treba priznat ze vela veci do nizsich tried zavadzali francuzy. Aj ked u nich to tiez nefungovalo od zaciatku vsetko spravne tak vela veci zaviedli oni.
DSG - znam nekolik lidi co ho maji ve Skode Octavia, najeli s tim desitky tisic km a vse ok bez jedineho problemu (a to jak s naftou tak s benzinem).motory - TDI a TSI patri na spici. pokud jde o naftu, tak udavaji smer ve spotrebe. nevim ktera automobilka prodava vice motoru typu tsi nez vwvybava - je plne srovnatelna s konkurenci. pro me osobne je lepsi varianta hole auto a priplatky, nez all-in jak to predvadi tamani, na ktere nemam, nebo to nepotrebuju/nechci. Ceny jsou plne srovnatelne s konkurenci. v dnesni dobe neprodava nikdo vylozene draho ve srovnani s konkurenci (vyjma premiovek) ani nikdo vylozene levno (vyjma podbizejicich se znacek, ktere to maji zapotrebi aby neco prodaly) - ruzne akce prosim vynechme a rozdily v radech % nemaji vyznam.VW dela prumerna auta za prumerne ceny. Druhym dechem ale dodavam, ze vyborna auta za prumerne, nebo dokonce podbizive ceny nedela nikdo.
nie si chlapec an z velkeho okolia servisov.. Keby ano tak by si videl koko aut a akych je v servisoch.. A pre ake zavady..;) nejdem sa s tebou hadat na to nemam naladu.A tie motory som spomenul ze TSi beriem.Ale tu vetu o udavani spotreby a tdi... to si si fakt mohol odpustit.. tdi poznaju moji servisaci uz naspamat ebo ich robia denno denne co sa tak drbkaju. Chces diesel? tak sa pozri na diesel od hondy 2,2 CTDi ktory honda vyvijala 8 rokov a hned ako vysiel na trh sa stal motorom roka. Pozri sa na motory od BMW, to su dalsie diesle ktore su na vysokej urovni a su to motory s velkym M. A v neposednom rae si pozri diesle od fiatu. Mozno sa zasmejes ale tie motory maju nieco do seba, kedze samotny fiat je priekopnikom v technologii common rail..
Když už, tak techniky. Dopručuji koupit slovník cizích slov, a nastudovat významy. Nebo aspoň přečíst odkaz http://www.odbornecasopisy.cz/index.php?id_document=23099
jdi se bodnout, ses nasranej, ze kdyz ses nemohl vyhrabat v te dire kde zijes ze snehu, tak se ti favisko zlomilo vejpul jako bylo rezivy co
ale je hezčí než A5;)
Najkrajsi VW ;-) Dokonca aj ten A5-kovy kufor mu sekne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.