Volkswagen New Beetle: Sto osmdesát „brouků“ pod kapotou

Německá automobilka Volkswagen představila další verzi svého kultovního modelu New Beetle (Brouk). Nové provedení ponese označení „Turbo S“.
Volkswagen New Beetle: Sto osmdesát „brouků“ pod kapotou
Pod kapotou nejsilnějšího Brouku bude, stejně jako dosud, čtyřválec o objemu 1.8 litru. Jenže Klepněte pro větší obrázektato verze pochází z Audi TT a disponuje výkonem 180 ks (132 kW). Brouk s tímto motorem zvládne zrychlit z nuly na sto kilometrů za hodinu za necelých 7 sekund.

Nový model si sebou přiváží i drobné změny na karoserii. Týkají se především předního a zadního nárazníku, které dostaly sportovní střih, a také nových 17“ litých disků. V interiéru zaujaly své místo vyhřívaná sportovní sedadla. Kovový povrch zdobí hlavici řadicí páky šestistupňové převodovky, stejně jako madlo schránky před spolujezdcem a typickou vázičku.

Ve výbavě interiéru nechybí nic z výbavy „běžných“ brouků a ve standardní výbavě je také systém ESP, který v kritických situacích pomůže zvládnout sto osmdesát splašených brouků.

Volkswagen New Beetle Turbo S je zatím určen jen pro trh ve Spojených státech amerických, uvedení na evropský trh na sebe jistě nedá dlouho čekat.
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků