Volkswagen New Beetle: Sto osmdesát „brouků“ pod kapotou

Německá automobilka Volkswagen představila další verzi svého kultovního modelu New Beetle (Brouk). Nové provedení ponese označení „Turbo S“.
Volkswagen New Beetle: Sto osmdesát „brouků“ pod kapotou
Pod kapotou nejsilnějšího Brouku bude, stejně jako dosud, čtyřválec o objemu 1.8 litru. Jenže Klepněte pro větší obrázektato verze pochází z Audi TT a disponuje výkonem 180 ks (132 kW). Brouk s tímto motorem zvládne zrychlit z nuly na sto kilometrů za hodinu za necelých 7 sekund.

Nový model si sebou přiváží i drobné změny na karoserii. Týkají se především předního a zadního nárazníku, které dostaly sportovní střih, a také nových 17“ litých disků. V interiéru zaujaly své místo vyhřívaná sportovní sedadla. Kovový povrch zdobí hlavici řadicí páky šestistupňové převodovky, stejně jako madlo schránky před spolujezdcem a typickou vázičku.

Ve výbavě interiéru nechybí nic z výbavy „běžných“ brouků a ve standardní výbavě je také systém ESP, který v kritických situacích pomůže zvládnout sto osmdesát splašených brouků.

Volkswagen New Beetle Turbo S je zatím určen jen pro trh ve Spojených státech amerických, uvedení na evropský trh na sebe jistě nedá dlouho čekat.
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků