Volkswagen neskromně: budeme světovou jedničkou

Největší evropský automobilový koncern Volkswagen chce být do roku 2015 největším výrobcem automobilů na světě. To ovšem znamená, že do osmi let musí navýšit výrobu o více než 50 procent, jelikož při současné produkci okolo 6 milionů vozů ztrácí na lídra více než 3 miliony automobilů. Navíc se dá předpokládat, že i konkurenční Toyota navýší do té doby výrobu.

Volkswagen chce tohoto posunu dosáhnout hlavně tím, že přivede na trh několik globálních modelů, které se mají prodávat ve velkém. Automobilka chce navíc výrazně prorazit ve Spojených státech, Rusku a Číně, což jsou pro tohoto výrobce velmi perspektivní destinace.

Pomoci Volkswagenu má i česká automobilka Škoda, která ohlásila, že již v roce 2010 vyrobí ročně přes jeden milion nových osobních vozů, což je velmi smělý plán.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků