Volkswagen neskromně: budeme světovou jedničkou

Největší evropský automobilový koncern Volkswagen chce být do roku 2015 největším výrobcem automobilů na světě. To ovšem znamená, že do osmi let musí navýšit výrobu o více než 50 procent, jelikož při současné produkci okolo 6 milionů vozů ztrácí na lídra více než 3 miliony automobilů. Navíc se dá předpokládat, že i konkurenční Toyota navýší do té doby výrobu.

Volkswagen chce tohoto posunu dosáhnout hlavně tím, že přivede na trh několik globálních modelů, které se mají prodávat ve velkém. Automobilka chce navíc výrazně prorazit ve Spojených státech, Rusku a Číně, což jsou pro tohoto výrobce velmi perspektivní destinace.

Pomoci Volkswagenu má i česká automobilka Škoda, která ohlásila, že již v roce 2010 vyrobí ročně přes jeden milion nových osobních vozů, což je velmi smělý plán.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků