Volkswagen neskromně: budeme světovou jedničkou

Největší evropský automobilový koncern Volkswagen chce být do roku 2015 největším výrobcem automobilů na světě. To ovšem znamená, že do osmi let musí navýšit výrobu o více než 50 procent, jelikož při současné produkci okolo 6 milionů vozů ztrácí na lídra více než 3 miliony automobilů. Navíc se dá předpokládat, že i konkurenční Toyota navýší do té doby výrobu.

Volkswagen chce tohoto posunu dosáhnout hlavně tím, že přivede na trh několik globálních modelů, které se mají prodávat ve velkém. Automobilka chce navíc výrazně prorazit ve Spojených státech, Rusku a Číně, což jsou pro tohoto výrobce velmi perspektivní destinace.

Pomoci Volkswagenu má i česká automobilka Škoda, která ohlásila, že již v roce 2010 vyrobí ročně přes jeden milion nových osobních vozů, což je velmi smělý plán.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků