Volkswagen nelení a bude také hybridní

Volkswagen vyvine spolu se svou dceřinou společností Shanghai Volskwagen vlastní hybridní pohon. Ten přijde na trh do roku 2008, tedy před olympijskými hrami v Číně. Tento pohon bude VW vyvíjet přímo v Šanghaji a na vývoji elektrických komponentů a baterií bude spolupracovat s tokijskou univerzitou. Modul bude vyvíjen tak, aby šel implementovat do všech vozů z produkce koncernu. Modul spojí pohon s elektromotoru o výkonu 20 kW s benzínovým motorem o výkonu okolo 110 kW a výkon celé soustavy má být následně přenášen na kola prostřednictvím automatické převodovky DSG.
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků