Volkswagen Neeza, zaujímavý koncept sa predstaví v Číne

Ešte pred začiatkom autosalónu v Pekingu sa do sveta dostali obrázky konceptu, ktorý na autoshow privezie samotný Volkwagen.

Podľa prvých informácii bude koncept Neeza akousi predzvesťou chystaného nového modelu, ktorý bude určený prioritne pre čínsky trh a blížiacu sa autoshow tak automobilka využije na sledovanie reakcií zo strany motoristickej verejnosti.

Mnoho faktov ohľadne konceptu vám zatiaľ nepovieme, na obrázkoch je v niektorých častiach nie nepodobný koncernovému SUV Audi Q7 – Neeza by však mala ponúkať podstatne variabilnejší interiér a rozmermi by mala byť o niečo menšia.

Podobné aktivity automobilky nám každopádne naznačujú, akým smerom sa v blízkej budúcnosti budú jej modely uberať. Odvážne koncepty ale pri prechode do reálnych podôb strácajú väčšinu odvážnych kriviek a nápadov, u Volkswagenu obzvlášť.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Neeza Concept

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků