Volkswagen Navi Lock: bojíte se o originální navigaci? Zamkněte ji

Volkswagen Navi Lock: bojíte se o originální navigaci? Zamkněte ji

Pokud vlastníte vůz značky Volkswagen a máte v něm zabudovaný originální navigační systém nebo kvalitnější autorádio, máte docela velkou šanci, že při příštím návratu do svého vozu najdete na jeho místě velkou díru. Dostat se do Volkswagenu zvládne kdejaký zlodějíček a taková navigace je už dobrý důvod k nezvané návštěvě. Zvlášť když je po nich kvůli množství předchozích krádeží na trhu takový hlad...

Volkswagen je si této slabiny evidentně vědom, a tak přišel s poměrně nekonvenčním řešením, jak vaši navigaci RNS 310 nebo RNS 510 před zloději ochránit. Říká mu Navi Lock a řešení je to v podstatě velmi jednoduché - dovoluje schovat celé zařízení pod kovový plát, který se po otočení klíčkem pevně zaklesne do zbytku palubní desky. Pro její opětovné odhalení stačí znovu otočit klíčkem a plát sejmout.

Samozřejmě nevíme, jak systém přesně funguje a co doopravdy vydrží. Na místě je pochopitelně i otázka, zda instalace podobné „ochrany” nepovede jen k demontáží ještě většího kusu palubky nejen s navígací, ale i jejím ochráncem. Nicméně věřme, že dokud si Navi Lock nepořídí všichni, budou si zloději vybírat raději ty nechráněné kousky.

Navi Lock je zatím k dispozici pro výše zmíněné navigační systémy v modelech Golf, Passat a Passat CC. Bohužel, není zrovna levný. Za jeho instalaci si VW řekne v Holandsku o 219 Eur, tedy asi 5,5 tisíce Kč, což je ve srovnání s celou navigací cena relativně nízká, za kus plechu to ale pro mnohé zákazníky bude částka příliš vysoká...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Navi Lock
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků