Volkswagen nasadí zadní náhon

Pokud jste začali jásat, že Volkswagen přivede na trh nějaké sportovnější vozy, máme pro vás smutnou zprávu. Automobilka sice plánuje model s motorem vzadu a zadním náhonem, ale ten bude vším možným, jen ne zábavným, výkonným nebo sportovním vozem.

Automobilka chce totiž využít současné velké obliby opravdu malých vozů typu Smart ForTwo, Peugeot 107, Toyota Aygo, Citroen C1 a nově i Fiatu 500.

Německá automobilka by tak chtěla přivést na trh obdobu těchto vozů a to za příznivou cenu, která by se měla postarat o dobré prodeje. Maximální prostor na minimáním základu má být hlavním charakterem budoucího modelu.

Aby se to všechno vešlo pod malou karosérii, hodlá Volkswagen umístit motor někam k zadní nápravě a pohánět zadní kola. Nevylučuje se také, že při této příležitosti by představil i velmi malý motor, který by měl mít jen dva válce a některé zdroje hovoří dokonce o jednoválci. Že by nový brouk?

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků