Volkswagen nasadí zadní náhon

Pokud jste začali jásat, že Volkswagen přivede na trh nějaké sportovnější vozy, máme pro vás smutnou zprávu. Automobilka sice plánuje model s motorem vzadu a zadním náhonem, ale ten bude vším možným, jen ne zábavným, výkonným nebo sportovním vozem.

Automobilka chce totiž využít současné velké obliby opravdu malých vozů typu Smart ForTwo, Peugeot 107, Toyota Aygo, Citroen C1 a nově i Fiatu 500.

Německá automobilka by tak chtěla přivést na trh obdobu těchto vozů a to za příznivou cenu, která by se měla postarat o dobré prodeje. Maximální prostor na minimáním základu má být hlavním charakterem budoucího modelu.

Aby se to všechno vešlo pod malou karosérii, hodlá Volkswagen umístit motor někam k zadní nápravě a pohánět zadní kola. Nevylučuje se také, že při této příležitosti by představil i velmi malý motor, který by měl mít jen dva válce a některé zdroje hovoří dokonce o jednoválci. Že by nový brouk?

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků