Volkswagen nasadí zadní náhon

Pokud jste začali jásat, že Volkswagen přivede na trh nějaké sportovnější vozy, máme pro vás smutnou zprávu. Automobilka sice plánuje model s motorem vzadu a zadním náhonem, ale ten bude vším možným, jen ne zábavným, výkonným nebo sportovním vozem.

Automobilka chce totiž využít současné velké obliby opravdu malých vozů typu Smart ForTwo, Peugeot 107, Toyota Aygo, Citroen C1 a nově i Fiatu 500.

Německá automobilka by tak chtěla přivést na trh obdobu těchto vozů a to za příznivou cenu, která by se měla postarat o dobré prodeje. Maximální prostor na minimáním základu má být hlavním charakterem budoucího modelu.

Aby se to všechno vešlo pod malou karosérii, hodlá Volkswagen umístit motor někam k zadní nápravě a pohánět zadní kola. Nevylučuje se také, že při této příležitosti by představil i velmi malý motor, který by měl mít jen dva válce a některé zdroje hovoří dokonce o jednoválci. Že by nový brouk?

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků