DSG radi v nafte vyuzitelne 5 rychlosti aj ked ich ma spolu 6, jednotka je tam asi na srandu, dvojku radi hned po asi metri a na 6tke ma otacky ako 5rychlostne TDi z roku '98; tak mi to pride ako taky trosku marketingovy efekt ze mam 6 rychlosti sice a nevadi mi ze prvy je plus minus nevyuzity. Este by som videl mozny suvis kratkej jednotky pre funkciu 'raketoveho startu' (Launch Control) akurat ta nie je u O2 k dispozicii.
nechci zpochybňovat ani nový turbomoor 1,4, ani sedmistupňovou DSG převodovku. Jan mi jako velmi podivná připadá právě tahle kombinace. Pokud nějaký motor potřebuje jemnější odstupňování převodů a tedy více stupňů, pak to určitě nejsou benzínová turba s obrovským rozsahem maxima momentu ale atmosférické 16V verze 1,6 a 1,4
Jenže třeba ta 1,4 16V je taková základní motorizace, DSG se dává až k výkonnějším modelům. Důvod asi nebude technický ale spíš marketingový (cenová politika). Přecejenom člověk, co si kupuje 1,4 (ne TSI) si asi nebude připlácet 80 (nebo kolik) tisíc za převodovku... ;-)
Rekonstrukce Vlašimského nádraží http://alchemix.rajce.idnes.cz/Vlasimske_nadrazi/
Jak ten nádr souvisí s tím článkem?:-D
jéééééééé
oni o voze, ty o koze;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.