Volkswagen nasadí novou sedmistupňovou převodovku DSG

Včera jsme vás informovali o novém čtyřválci 1,4 Turbo, který vychází z agregátů TSI, jen mu chybí mechanický kompresor. Jak již bylo zmiňováno, motor bude kombinován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Na tom by nebylo nic divného – jenže dnes se objevily informace, že nové ústrojí dostane sedm převodových stupňů. Vzhledem k tomu, že převodovka bude nasazena zpočátku v Golfu a Jettě, bude to vůbec poprvé, co se vozy nižší střední třídy pochlubí sedmi převodovými stupni.

Prozatím ale nevíme, jak to bude s modifikovaným DSG vypadat dál a zda bude nasazována i v jiných vozech. V brzké době by se měly objevit bližší technické specifikace, které objasní, na jakou zátěž bude převodovka stavěná. Od toho by se totiž mohla odvíjet její budoucnost v ostatních modelech.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků