Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

27 komentářů

Makau
24. června • 12:35

Jo, jo, co vám budu povídat...
Pro ty, kteří preferují autorizovaný servis jako záruku jistoty. Před lety jsem pracoval pro nejmenovaného dealera koncernu VW na západě Čech. Marže na dílech 80 a víc procent! Nákupka sudového oleje za srandu, prodej za ránu. Držení skladových zásob na nutném (a předepsaném) minimu. Párkrát do týdne zajížděla brzy ráno k zadní části areálu dodávka AutoPrima s objednanými díly. To se potom vezmou no name destičky a hodí se na chvíli do originální krabičky, aby se zákazníkovi ukázalo, že se opravdu servisuje na originálních dílech. Tam se děly věci, pánové...
Od té doby jezdím do svého neznačkového servisu ke kamarádovi.

Jiří Kokoška
25. června • 9:41

To jsem rád že jsi to potvrdil, bohužel tomu tady většina stáda neuvěří! Začíná to v koncernu, kde funguje oddělení pro testování těchto dílů a na základě výsledků se pak kupují, balí do originálních obalů a pak jako značkové prodávají za zrůdné ceny! :-/

your.god
24. června • 11:32

"Oproti originálním dílům mají však modifikovanou konstrukci"
To znamená, že no name díly nakoupí za levno v Číně jako ostatní prodejci levných dílů, ale stejně vám to ve své síti prodají za dvojnásobek. Hajzlové vychcaní.3-[

Brouk
23. června • 10:02

Me se libi to propagacni foto autorizovaneho servisu: Borec meni kotouc v cistych bilych rukavicich:-D:-D:-D

Jiří Kokoška
23. června • 11:27

JJ je to kouzelník a čaroděj! Ale jsou tady tací, co všemu rozumí a všechno znají, ale pokud vlastní tatík potřebuje vyměnit kotouče a destičky, tak bohužel ale musí do servisu!!!:-D:-D:-D

cert
21. června • 7:56

Cize ksunt neznamej kvality pre strednu a vychodnu Europu. Rovnako ako potraviny pre strednu a vychodnu Europu. 3-[

Jiří Kokoška
20. června • 18:46

Neumím si představit tu kvalitu s malým "o"! Ani v originálních obalech nejsou díly nějaké nadstandartní kvality! Automobilky testují a zkouší díly od různých výrobců, hlavně Asie, USA a Čína a na základě zkoušek a cenových relací pak tyto díly kupují a balí do svých značkových obalů! Tyto díly se také používají i v prvovýrobě! B-]

Jiří Kokoška
27. června • 10:28

Proč Škoda a VW nemontují na nová auta značkové Německé Continentaly, ale jen průměrné Korejské Nexeny? Že by byly lepší??? :-D:-D:-D

Brouk
23. června • 10:00

To je naproste pravda. Proste automobilky nevyrabi kotouce, desticky, loziska, tlumice...nic. Vsechno jen nekde kupujou. Ale vysvetlete to verejnosti...B-]

Abcd
20. června • 17:48

Co je na tom tak převratného? Ford dávno nabízí pro auta starší než 5 let ceny za servisní práce a ORIGINÁLNÍ náhradní díly o 20% nižší.

Pavel
21. června • 16:22

Přesně tak a navíc se jedná o originální díly. Mě osobně to přesvědčilo zůstat u autorizáku, ikdyž už má auto přes 5 let.

Antiautomat
20. června • 16:09

Klasicka ukazka nemohucnosti plynucej zo strasiaka nadvyroby a nenasytnosti. Ceny su v poriadku, tym nic samozrejme nie je a chyba je urcite niekde inde ako u nas.

Quebe
20. června • 15:12

"Oproti originálním dílům, které jsou shodné se součástmi používanými ve výrobě...":-D :-D:-D Vtip dne

Calebos
21. června • 17:57

Asi tak. "autor" clanku, jinymi slovy preformatovanyho zvastu, ma v palici nablito ...

Jiří Kokoška
20. června • 19:15

JJ jen naprostý naivka si může myslet že ve svém novém autě má díly odpovídající kvalitě dílů značkových výrobců jako jsou: ATE, Brembo, Zimmermann, Meyle HD, Ouinton Hazell, Lemforder atd!!! :-D:-D:-D

Jiří Kokoška
21. června • 10:40

Při nákupu " Značkových dílů " lze v kamenných obchodech získat i slevu 10 - 30% pokud díl koupíte a značkový obal necháte prodejci!!! 3-[

wolff
20. června • 15:26

Jo, ten byl dobrej... A nejen ten...

Zelí
20. června • 14:54

Nejde jen o díly např. jejich cena za olej LongLife 580 Kč/litr za olej, který je v litrovém balení na netu za cca 220 a v sudovém, které používají to bude odhadem za 150...... a to není žádná economy náhražka, to je cena za originál.

Jiří Kokoška
20. června • 18:57

Originál olej na netu v litrovém balení Schel helix ultra 5W-40 a130,-Kč, povinná garanční prohlídka ve značkovém servisu olej sudový a600 - 800,-Kč litr! :-))

Jiří Kokoška
21. června • 10:36

Běžná praxe u servisů Hjundé !

Zelí
23. června • 11:10

Jižní kimovci jsou mimo mé zorné pole. Ale kdo chce pětiletou záruku, tak si ji musí proplatit.

Zelí
20. června • 19:25

LongLife je myslím 5W-30 a ten je trochu dražší. Nicméně je to šílená drzost. Ale to není jen výsadou koncernu. Nechápu, že jim to stojí za zlou krev se zákazníkem.

Jarda
20. června • 14:47

Myslím, že automobilky na dílech vydělávají nehorázné peníze,
a když vezmem v potaz, že 90% dílů je jen překoupeno právě od oněch
druhovýrobců....je to k smíchu a taky k pláči.
Např. jsme s bráchou měnily kotouče a desky na Hyundai i20, dávali jsme tam ATE a
cena byla asi o 62% menší než origo.....

wolff
20. června • 14:36

Musím přiznat, že jsem si to přečetl...
A.
Je to nejlepší fór dneska. Fakt mne to hodně pobavilo. Myslím, že není potřeba to nějak komentovat, byť by si to asi malý komentář zasloužilo...Ne. Fakt byl dobrej. VTIP.

Toper
20. června • 16:40

A co je na tom špatně?
Každá automobilka by to měla takto nabídnout a ne, že by to třeba u asiatů nebylo potřeba.

marek
20. června • 17:17

No tak třeba u asiatů přesněji Toyoty se takové díly nabízí už hóódně let a to pod označením Toyota Optifit. Takže tohle není nic nového. Navíc spoustu těchto dílů dělají jako repas včetně spojek atd. To VW s velkou parádou zavede až za pár let :-D

Toper
20. června • 17:35

Repasované díly, takzvané X díly, prodává koncern také řadu let. Ty zmínil Toyotu, ale ta je spíše výjimkou, nikoliv pravidlem. Tohle nenabízí každý.

Doporučujeme

Články odjinud