Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Máte Volkswagen starší pěti let a nechce se vám utrácet za originální náhradní díly? Právě na vás míří automobilka s nabídkou náhradních dílů Economy. Ty jsou v průměru o čtvrtinu levnější než Originální díly Volkswagen s velkým O. 

Nabídka dílů Economy obsahuje mimo jiné stěrače, prachové a pylové filtry, výfuky a nejnověji také brzdy. Brzdové kotouče Economy stojí o 22 procent méně než kotouče ze sortimentu originálních dílů, u brzdových destiček činí úspora 32 procent. 

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Volkswagen samozřejmě deklaruje, že díly Economy splňují „nejvyšší standardy spolehlivosti, bezpečnosti a kvality“. Oproti originálním dílům, které jsou podle VW shodné se součástmi používanými ve výrobě, mají však modifikovanou konstrukci.

Nabídkou dílů Economy Volkswagen zjevně reaguje na rostoucí oblibu dílů z druhovýroby. Na ty přecházejí zejména soukromí provozovatelé aut co nejdříve po skončení záruky, protože druhovýroba bývá výrazně levnější než díly přímo od automobilek. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků