Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Máte Volkswagen starší pěti let a nechce se vám utrácet za originální náhradní díly? Právě na vás míří automobilka s nabídkou náhradních dílů Economy. Ty jsou v průměru o čtvrtinu levnější než Originální díly Volkswagen s velkým O. 

Nabídka dílů Economy obsahuje mimo jiné stěrače, prachové a pylové filtry, výfuky a nejnověji také brzdy. Brzdové kotouče Economy stojí o 22 procent méně než kotouče ze sortimentu originálních dílů, u brzdových destiček činí úspora 32 procent. 

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Volkswagen samozřejmě deklaruje, že díly Economy splňují „nejvyšší standardy spolehlivosti, bezpečnosti a kvality“. Oproti originálním dílům, které jsou podle VW shodné se součástmi používanými ve výrobě, mají však modifikovanou konstrukci.

Nabídkou dílů Economy Volkswagen zjevně reaguje na rostoucí oblibu dílů z druhovýroby. Na ty přecházejí zejména soukromí provozovatelé aut co nejdříve po skončení záruky, protože druhovýroba bývá výrazně levnější než díly přímo od automobilek. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků