Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Máte Volkswagen starší pěti let a nechce se vám utrácet za originální náhradní díly? Právě na vás míří automobilka s nabídkou náhradních dílů Economy. Ty jsou v průměru o čtvrtinu levnější než Originální díly Volkswagen s velkým O. 

Nabídka dílů Economy obsahuje mimo jiné stěrače, prachové a pylové filtry, výfuky a nejnověji také brzdy. Brzdové kotouče Economy stojí o 22 procent méně než kotouče ze sortimentu originálních dílů, u brzdových destiček činí úspora 32 procent. 

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Volkswagen samozřejmě deklaruje, že díly Economy splňují „nejvyšší standardy spolehlivosti, bezpečnosti a kvality“. Oproti originálním dílům, které jsou podle VW shodné se součástmi používanými ve výrobě, mají však modifikovanou konstrukci.

Nabídkou dílů Economy Volkswagen zjevně reaguje na rostoucí oblibu dílů z druhovýroby. Na ty přecházejí zejména soukromí provozovatelé aut co nejdříve po skončení záruky, protože druhovýroba bývá výrazně levnější než díly přímo od automobilek. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků