Zkuste prosím k článku připsat, že je to reklama od VW - ať neztrácíme čas (nemyslím to zle, jen mne irituje číst reklamu, když člověk očekává nějaké zhodnocení, názor redaktora atd.)
A co není reklama? Cokoli napíšeme, tak se týká nějaké automobilky, firmy, tunera apod. takže je to reklama. Něco je o představení nového vozu = reklama, něco je o testu = reklama, něco je o akční nabídce = reklama. Jelikož píšeme v podstatě jen o produktech, tak vše je zde reklama.
OK, reklama je vse, co v AR pisete, ale jde to napsat takovou formou, abych se dozvedel vse podstatne a nemusel pri tom cist zvasty o tom jak je to uzasny, senzacni, apod.!Napr.: ...nabídka atraktivního paketu zvláštní výbavy, který za pouhých 21 000 Kč......Cena ... se snížila ze 720 300 Kč na atraktivních 639 400 Kč......vystačí v kombinovaném provozu s pouhými 5,4 litry nafty na sto kilometrů... (to konkurence zvladne i bez uprav BlueMoution!!!)Takze je od tebe hezke, ze branis sveho kolegu, ale mozna by ses mohl zamyslet, jestli opravnene.
Původní články většinou reklamou nehýří. Ale mně PR články nevadí, jednak je na první pohled zřejmé, že nejsou z dílny AR a za druhé díky tomu neobsahují stylistické ani pravopisné chyby ani slabomyslné komentáře.
Souhlas! A nebo z celeho clanku vybrat jen par vet, ve kterych jsou obsazeny fakta (snizeni cen, priplatkovy paket) a vyhnout se tem zvastum jak je to vsechno senzacni apod.To by ti, Jirko, zabralo 3-5 minut. Jestli tolik casu nemas, pak je lepsi sem nepsat radsi nic!
Napadlo mě přesně totéž ... akorát asi o něco dřív. Přibližně tak na 3.řádku - dál jsem nečetl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.