Volkswagen nabízí celou řadu zvýhodnění pro Touran

Volkswagen Touran je oblíbeným automobilem pro početnější rodiny. Navzdory kompaktním rozměrům s délkou jen 4,4 m nabízí prostorný pětimístný interiér s možností variabilního uspořádání. Na přání lze zakoupit další dvě sedadla ve třetí řadě, takže Touran dokáže poskytnout pohodlí až sedmi cestujícím. Sedadla druhé řady jsou podélně posuvná, mají nastavitelný sklon opěradel, lze je složit či dokonce vyjmout. U pětimístného Touranu je tak možné zvětšit objem zavazadlového prostoru z úctyhodných 695 litrů až na 1989 litrů.

Díky novým akčním nabídkám pro celou modelovou řadu si tak mohou zákazníci pořídit například Touran Trendline s motorem 1,6/75 kW (102 k) za 544 600 Kč. Nová cena vznětového provedení 1,9 TDI/77 kW (105 k) pak začíná na 619 900 Kč. Cenové zvýhodnění platí i pro ostatní nabízené zážehové a vznětové motory a může dosáhnout až 80 900 Kč.

Ještě lépe vybavené modely Touran Highline mohou zájemci objednávat u všech prodejců Volkswagen se zvýhodněním v průměru 89 700 Kč. Kromě toho pokračuje nadále pro modely Highline nabídka atraktivního paketu zvláštní výbavy, který za pouhých 21 000 Kč zahrnuje rádio RCD510 s dotykovým displejem, měničem na 6 CD, přehrávačem MP3 a 8 reproduktory, adaptivní natáčecí bi-xenonové světlomety s ostřikovači, parkovací systém Parkpilot, čtyři kola z lehkých slitin Nardo 7Jx17 s pneumatikami 225/45 R 17, sportovní podvozek snížený o 15 mm a kontrolu tlaku v pneumatikách. Objednáním tohoto paketu zákazník ušetří 45 600 Kč. Nové akční ceny se vztahují také na model CrossTouran, u něhož dosahuje cenové zvýhodnění v závislosti na zvoleném motoru až 80 700 Kč.

Ani úsporný a ekologický Touran EcoFuel nezůstal stranou. Cena modelu Trendline s pětistupňovou mechanickou převodovkou se snížila ze 720 300 Kč na atraktivních 639 400 Kč. Dvoulitrový čtyřválec Touranu EcoFuel spaluje zemní plyn (v záloze má pro případ nouze menší nádrž na benzin) a díky tomu dosahuje mimořádně nízké úrovně emisí škodlivin. O poznání nižší jsou i emise skleníkového plynu CO2. Nádrže na zemní plyn jsou uložené pod podlahou, takže využitelnost prostorného a variabilního interiéru zůstala plně zachována.

Novinkou v modelové řadě Touran je také ekologicky šetrná verze BlueMotion poháněná vznětovým motorem 1,9 TDI (77 kW/105 k), která si při emisích CO2 144 g/km vystačí v kombinovaném provozu s pouhými 5,4 litry nafty na sto kilometrů. Cena Touranu BlueMotion je stanovena na 728 500 Kč.

K modelům Touran Trendline a Cross Touran navíc zákazník obdrží balíček originálního příslušenství v hodnotě 10 400 Kč. Balíček obsahuje textilní koberce vpředu i vzadu, příčníky a pěnovou vanu do zavazadlového prostoru. Pro vybraná provedení Touranu nabízí Volkswagen možnost přestavby na verzi N1 s možností odpočtu DPH. Nejen pro podnikatele pak připravil Volkswagen ve spolupráci s leasingovou společnosti ŠkoFIN financování se skutečným nulovým navýšením (RPSN 0 %). Fyzické osoby se mohou rozhodnout pro splácení po dobu tří nebo čtyř let, zatímco pro firmy a podnikatele byla doba financování stanovena na dva nebo tři roky.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků