Volkswagen na Slovensku má prý problémy s vadnými motory

Nezávislé zdroje blízké slovenskému Volkswagenu přišly s informacemi, že Volkswagen má problémy s motory. Ty mají vykazovat vady na klikové hřídeli a také problémy s trubkami chladícího systému, které praskají.

To má být hlavním důvodem, proč nyní Volkswagen vyrábí vozy „na sklad” a zadržuje je v závodě před další distribucí. Motory na Slovensko putují z maďarského závodu v Gyoru, kde má továrnu a motorárnu dceřiná Audi. V Maďarsku se přitom vyrábí naftové i benzínové motory o objemech 1,6 až 4,2 l, které putují nejen na Slovensko, ale i do ostatních automobilek koncernu.

Vadné motory má prý na dva a půl tisíce vozů (jiný zdroj uvádí až pět tisíc) modelů Audi Q7, VW Touareg a VW Polo. Volkswagen tento stav prý zachytil poměrně pozdě, protože se podařilo zastavit před distribucí jen osm set vozů a zbytek již odešel přes distributory do autosalonů.

Volkswagen nařčení z problémů s motory odmítá a hromadění vozů přisuzuje změně logistických mechanismů, kdy se snaží přejít z železniční distribuce na kamionovou. Tím mají vznikat počáteční problémy a vozy se tak hromadí na parkovištích.

Zda má Volkswagen skutečně problémy s motory a nebo jde doopravdy o změnu logistiky, není jasné, ale nebyl by to první problém s nekvalitou, který továrna zažila. Navíc ani v prvním případě automobilka v počátku problémy nepřiznala.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 19 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků