Volkswagen na Slovensku má prý problémy s vadnými motory

Nezávislé zdroje blízké slovenskému Volkswagenu přišly s informacemi, že Volkswagen má problémy s motory. Ty mají vykazovat vady na klikové hřídeli a také problémy s trubkami chladícího systému, které praskají.

To má být hlavním důvodem, proč nyní Volkswagen vyrábí vozy „na sklad” a zadržuje je v závodě před další distribucí. Motory na Slovensko putují z maďarského závodu v Gyoru, kde má továrnu a motorárnu dceřiná Audi. V Maďarsku se přitom vyrábí naftové i benzínové motory o objemech 1,6 až 4,2 l, které putují nejen na Slovensko, ale i do ostatních automobilek koncernu.

Vadné motory má prý na dva a půl tisíce vozů (jiný zdroj uvádí až pět tisíc) modelů Audi Q7, VW Touareg a VW Polo. Volkswagen tento stav prý zachytil poměrně pozdě, protože se podařilo zastavit před distribucí jen osm set vozů a zbytek již odešel přes distributory do autosalonů.

Volkswagen nařčení z problémů s motory odmítá a hromadění vozů přisuzuje změně logistických mechanismů, kdy se snaží přejít z železniční distribuce na kamionovou. Tím mají vznikat počáteční problémy a vozy se tak hromadí na parkovištích.

Zda má Volkswagen skutečně problémy s motory a nebo jde doopravdy o změnu logistiky, není jasné, ale nebyl by to první problém s nekvalitou, který továrna zažila. Navíc ani v prvním případě automobilka v počátku problémy nepřiznala.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků