Volkswagen Multivan slaví 35 let. Spojil tři světy a stal se kultem v kategorii MPV

4 komentáře

Kedrozza
14. září • 12:12

Dost by mne zajimalo,kolik z vas toho T3 transportera ma nebo melo. Jasne,motor vzadu limituje nakladovy prostor ale napsat,ze obytka byla jedina rozumna vestavba,je blabol prvni tridy. To muze vyblejt jen opravdovy expert. Transporter je legenda a urcite to bude tim,ze se do nej nic nevleze,protoze ma motor vzadu:)

vana
13. září • 9:03

Obytná vestavba byla snad jediné rozumné využití modelu T3, který byl jako klasická dodávka kvůli nesmyslné koncepci s motorem vzadu prakticky nepoužitelný Tvrzení VW o "ideální konstrukci a promyšlenému rozdělení obestavěného prostoru" muselo působit dost legračně už tehdy. Ale v sebevědomých prohlášeních byl koncern vždycky dobrý ...

Wolff
13. září • 9:13

Ano.
Ještě podotknu, že tohle je už asi 50. podobne koncipovana slátanina na téma Transportéru za posledních 14 dni...
Já jako nic proti tomu, když se chtějí lidé sdružovat, necht se sdružují, ale tohle je už i na mne moc.
Mimoto, to auto nikdy v ničem nějak extra nevynikalo, zejména v ničem co se dalo podložit čísly /nosnost, přepravní kapacita a podobně/.

Lord Owl
13. září • 21:21

ale jo... Projektzwo to umělo vyladit, aby to jelo 250 km/h.
Teoreticky kdyby se zadek předělal na spací lavice, mohla to být dobrá vyhřívaná postel na podzimní treky.

Doporučujeme

Články odjinud