Volkswagen Multivan slaví 35 let. Spojil tři světy a stal se kultem v kategorii MPV

vana  |  13. 09. 2020 09:03

Obytná vestavba byla snad jediné rozumné využití modelu T3, který byl jako klasická dodávka kvůli nesmyslné koncepci s motorem vzadu prakticky nepoužitelný

Tvrzení VW o "ideální konstrukci a promyšlenému rozdělení obestavěného prostoru" muselo působit dost legračně už tehdy. Ale v sebevědomých prohlášeních byl koncern vždycky dobrý ...

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  13. 09. 2020 09:13

Ano.
Ještě podotknu, že tohle je už asi 50. podobne koncipovana slátanina na téma Transportéru za posledních 14 dni...
Já jako nic proti tomu, když se chtějí lidé sdružovat, necht se sdružují, ale tohle je už i na mne moc.
Mimoto, to auto nikdy v ničem nějak extra nevynikalo, zejména v ničem co se dalo podložit čísly /nosnost, přepravní kapacita a podobně/.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 09. 2020 21:21

ale jo... Projektzwo to umělo vyladit, aby to jelo 250 km/h.
Teoreticky kdyby se zadek předělal na spací lavice, mohla to být dobrá vyhřívaná postel na podzimní treky.

Odpovědět  |   | 
Kedrozza  |  14. 09. 2020 12:12

Dost by mne zajimalo,kolik z vas toho T3 transportera ma nebo melo. Jasne,motor vzadu limituje nakladovy prostor ale napsat,ze obytka byla jedina rozumna vestavba,je blabol prvni tridy. To muze vyblejt jen opravdovy expert. Transporter je legenda a urcite to bude tim,ze se do nej nic nevleze,protoze ma motor vzadu:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro