Volkswagen Multivan Business: luxus ve velkém

Volkswagen rozšiřuje nabídku modelu Multivan o vrcholné provedení Busines modelového roku 2012. Novinka má nabídnout maximum prostoru a nejvyšší možnou úroveň komfortu. Výsledkem je bez přehánění luxusní pojízdná kancelář, do které se vejde maximálně pět cestujících plus řidič. Obvyklé lavice ve druhé a třetí řadě nahradila samostatná sedadla čalouněná prémiovou kůží Nappa.

Kromě kůže nechybí ani imitace dřeva, chladicí box, zábavní systém s desetipalcovou obrazovkou nebo systém Digital Voice Enhancement usnadňující komunikaci uvnitř vozidla pomocí mikrofonů a reproduktorů. Součástí výbavy je také připojení na internet, elektricky posuvná dvojice bočních dveří nebo skládací stůl. Řidič má k dispozici asistent hlídajícího neúmyslné opuštění jízdních pruhů, systém ParkPilot, navigaci, bi-xenony, multifunkční volant a tak dále. Vůz stojí na sedmnáctipalcových litých kolech.

Volkswagen Multivan Business 2012 je k dispozici v kombinaci s naftovými motory 2.0 TDI (103 kW), 2.0 BiTDI 132 kW nebo 2.0 TSI (150 kW). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, pro všechny pohonné jednotky je připravena také alternativa v podobě sedmistupňového DSG. Za další příplatek pak můžete získat systém pohonu všech kol 4Motion.

Cena základního dieselu startuje na sumě 67 595 Euro, první benzinový motor je o dva tisíce dražší. Na vrcholu stojí provedení 2.0 BiTDI s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Za něj dáte u našich západních sousedů 75 090 Euro. 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků