Volkswagen Multivan Business: luxus ve velkém

Volkswagen rozšiřuje nabídku modelu Multivan o vrcholné provedení Busines modelového roku 2012. Novinka má nabídnout maximum prostoru a nejvyšší možnou úroveň komfortu. Výsledkem je bez přehánění luxusní pojízdná kancelář, do které se vejde maximálně pět cestujících plus řidič. Obvyklé lavice ve druhé a třetí řadě nahradila samostatná sedadla čalouněná prémiovou kůží Nappa.

Kromě kůže nechybí ani imitace dřeva, chladicí box, zábavní systém s desetipalcovou obrazovkou nebo systém Digital Voice Enhancement usnadňující komunikaci uvnitř vozidla pomocí mikrofonů a reproduktorů. Součástí výbavy je také připojení na internet, elektricky posuvná dvojice bočních dveří nebo skládací stůl. Řidič má k dispozici asistent hlídajícího neúmyslné opuštění jízdních pruhů, systém ParkPilot, navigaci, bi-xenony, multifunkční volant a tak dále. Vůz stojí na sedmnáctipalcových litých kolech.

Volkswagen Multivan Business 2012 je k dispozici v kombinaci s naftovými motory 2.0 TDI (103 kW), 2.0 BiTDI 132 kW nebo 2.0 TSI (150 kW). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, pro všechny pohonné jednotky je připravena také alternativa v podobě sedmistupňového DSG. Za další příplatek pak můžete získat systém pohonu všech kol 4Motion.

Cena základního dieselu startuje na sumě 67 595 Euro, první benzinový motor je o dva tisíce dražší. Na vrcholu stojí provedení 2.0 BiTDI s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Za něj dáte u našich západních sousedů 75 090 Euro. 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků