No ja mel novy multivan v letech 95-08. Manualns motorem 2.5 tdi. Auto ny to bylo skvely kdyby se furt neco nekazilo.a podobny problemy mel i kamos se stejnym modelem. Navonena bida je to. Horsi nez moje firemni fiaty. Nejhorsi bylo kdyz me to pri predjizdeni kolony hodilo motor do nouzovyho rezimu.. to jsem se potil az na zadku. Doporuceni servisu znelo vypnout a znovu nastartovat…auto slo okamzite z domu a od te doby uz VW nesmi do domu.
Tak nechat si 13 let nespolehlivy auto který tě sere je spíš tvoje diagnoza než hodnocení modelu.
Upsal jsem se. Bylo to 05-08. Jinak ale kdyz se rovnou ohanis dignozama tak si prvne zjisti tu svoji..
Ty roky dobře pamatuji, nový multivany lítaly dvěstě na kradenou naftu z bagrů a bezkrkým týpkům se zlatym řetězem patřil svět...
je vidět že to kupují debilové.
Předražená popelnice ve falešných "nových generacích. Přitom je to 30 let stejný starý kepl. Kdyby to nekupoval stát v podmázlejch zakázkách fízlům a na přestavby sanitek nikdo to nekupuje.
T6.1 je asi 1000x lepsi ako novy T7 multivanA nehovorim o ID Buzz.Dealer potvrdil ze o T7 je maly zaujem oproti T6.1A boji sa aj novu gen Transporter a Caravelle, bude to skoro cisty prezleceny Ford.Ako VW Caddy a Ford Tourneo ConnectT7 mali proste nazvat SharanA po nedavnom okresani ponuky moznych pohonov a konfig. celej rodiny T6.1 im tiez isli predaje dole
T7 postrádá motor, takže zájem se nedá očekávat.
Tak logicky, lidé kupují 7.0, výběhový model se musí zákonitě zlevnit.
Multivan se má se ženou vždycky líbil a obdivovali jsme jej. Nicméně se naskytla příležitost koupi Dodge Grand Caravana, který je o kapku menší než stávající, ale zase o trochu větší než nový Multivan. Po roční zkušenosti a i pár km naježděných se služebním Multivanem mohu konstatovat, že jako dodávka je to příjemné, ale pro rodinu opravdu moc ne. Když pominu spotřebu, kdy mi 3.6 Pentastar bere 15 litrů LPG po městě a kolem 10 na dálnici, což je při dnešních cenách ani ne 6 a 4l nafty na 100, neustálou výkonovou rezervu a taky to, že o motoru skoro nevím, je to trochu rozdíl. Nehledě na ceny dílů, pohody na palubě, ozvučení aparaturou atd. Snad jediné, v čem Multivan vítězí je tahání a možnost mít více jak 3 isofixy. Zároveň mají Ameriky běžně schovávací sedačky do podlahy, takže jednodušší manipulace pro ženy. S dnešní optikou bych raději než Multivana pořídil Pacificu se spolehlivým Pentastarem a opět dal do plynu a měl bych vystaráno.
vyměň ženu
Asi lidi přišli na to, že to je jen předraženej krám a raději si koupí cokoliv jiného.
Ahoj. Hele je to drahé a krapet se to kazí... Jenže najdi mi druhé auto ,které luxusně převeze 7 lidí , přes týden semnou maká a převáží jak vercajk tak velkého knírače, uveze na kouli 2,5t čili převeze bagřík s prstem v nose. Nezalekne se ani písčitých dun a na sněhu taky jakš takš něco zvládne...Jediné co bych na tom vzal a vyhodil je motor...2bitdi...hodně drahý a nespolehlivý špás...140 000 km a půjde vyměnit...cca 200 000 kč...do toho všechno kolem motoru egr, trubky k egru , filtr pevných částic, dvouhmota a celkově drahý servis všech možných náplní od haldexu , automatu po motorový olej...chci ho vyměnit ,ale není moc za co...vždycky skončím u 2 aut....
Vito tourer, pro snoby pak V-class
Vůbec, než mergla raději nějakého asiata.
Tak Vito je rrochu nizsi liga. Mozna tak caravelle nebo transporter bus
Máš pravdu. S Multivanem do skladu jezdit nebudu.
sem se blbě vyjádřil, je to maloobchod a někteří tam mají obchodní slevy. Já vím, ty bys pro něco co váží 2kg jel kamionem..Ale doufám, že jsi to pochopil, stačí jít mezi lidi a ihned víš, proč VW tady bude končit, vezmi si to stou továrnou na baterky, už se dostalo do medií, že to nebude mega továrna, za týden se dozvíme, že to bude montovna a za měsíc, že by to vlastně nebylo rentabilní, když se škodovka bude stěhovat a baterie by se musely dovážet tam.
Jasne a ty pojedes pro 2 kg s proace. Nebo si vezmes kamion?
Jsi schopen pochopit, včetně těch několik kteří mu dali mínus, že Multivan není Transporter ? A že se s ním asi do nějakých skladů bežně nejezdí.
Já sem to napsal opravené a jasné i pro tebe, do toho obchodu jezdí i mercedesem marco polo. U multivanu jdou posunout a sklopit sedačky. Jestli v praze mají multivana na vození děcek do škol a transportéra na nákupy, passata na večeři a polo na snidaně, tak fakty pražákům nerozumím a Hřib by si měl dojet na moravu pro značky B11.
Chtělo by to navštívit velkosklad, kde živnostníci nakupují....Já třeba do jednoho chodím a vím kdo má jaký auto a vím proč když měli VW mají včil toyotu nebo stellantis, už ani ty fordy neletí jak dříve a tak mně zajímá kdo ty auta kupuje, když řemeslníci ne, ale když píší velká sleva, tak buď přestřelili cenu a o předražený auto i po slevě nebude zájem. To stejný udělala škodovka s SCALA, kdo chce moc, nemá nic.
To je tak hezký, jak ty moc chceš Scalu, a nemáš na ni, tak se o ten model furt jen otíráš.
No nevím, prodává se to pořád dobře. Měl jsem Multivan, pak kvůli dobré nabídce Proace (už bych do toho podruhé nešel) a teď zase VW. Za mě je to lepší auto.
Já ti to neberu a té země, kde se prodává VW dobře se drž, když nejsi patriot.
Tak nezije v Japonsku, no a? U nas se naopak zase remeslnici vraceji k VW a kupuji i caddy misto berlinga a spol.. Asi zalezi, do jakeho velkoskladu jezdis.
Těch článků o Multivanu za poslední půlrok. To se neprodává nebo co?
Tohle je už stará verze.Nový model už drandí silnice.
Starý lepší jak nový…
Jak na co. Problém nového je zoufalá nabídka pohonů. Jinak se celkem zdařil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.