Vlhký sen českých koncernfanů.
Ste jedina redakcia kde porovnali T7 a T6.1Este je jeden yt kanal kde to z casti porovnali.Aj ja si mylsim ze keby dali vonkajsok sedacky a podvozok z T7, ale razvor, priestor, infotaiment a ovladanie interietu z T6.1 bol by to brutalny trhak predajov.
Za chvíli budou fauvecka stát jako Rolls-Royce
Buď v klidu, Rolls a další luxusní automobilky zdražují daleko rychleji. Mainstreamové automobilky včetně VW zdražují na dnešní poměry (a vzhledem k dnešní inflaci) ještě docela uměřeně, 2,5 mega dnes prostě nejsou žádné peníze, v Praze si za ně koupíš leda tak garážové stání na toho Multivana.
Za 3M je porad ještě třeba Sko, i Ecko za pouhe 2M bude jezdit vyrazne lip. Těch co fakt nutné potřebuji vozit víc lidi bude IMHO méně a méně.
No ja bych to takhle nesrovnaval. By jsi se divil kolik lidi v mem okoli "sni" o podobnem aute (mulitvan, Vecko, Proace..). A nikoho jsem neslysel ze by chtel Sko. Chapu jak to myslis, ale existuje stale jeste plno lidi (hlavne rodin), kteri uprednostni prakticnost pred luxusem/image. Opravdu.
Pak zjistí kolik za rok nasypou do provozu a vrátí se do hatche.
A budou si muset koupit druhý, aby vůbec dojeli na dovolenou nebo za svými aktivitami. Každý není socka jako ty, aby šetřil na nesmyslech.
Ve svem okoli spise rodiny davaji prednost vetsimu SUV, kde od 2.5M je GLS a od 3M uz i docela pekne. Vetsinou se zjisti, ze vetsi deti uz uplne nechteji jezdit nejake dalky s rodici/radeji se leti.Mit sluzebku ve vice lidech a jet daleko uz se taky moc nenosi. Tecko za 2M+ je vymirajici druh. Proace/Staria vzhledem k cene asi ok.
Ono ale za ty 2M nabidne to, co staria/proace nemaji vubec moznost mit.
IMHO dost individuální. Máme dvě malé děti. Za mě jsou u vanu neocenitelné boční posuvné dvěře, možnost projít k dětem vnitřkem a sednout si mezi ně na plnohodnotnou sedačku - na to nemusím jezdit žádné dálky.Jako majitel Proace můžu napsat, že o T/Vito/V bych uvažoval zejména kvůli awd.
On hlavně krabicoid za více než 1,5M prostě nedává žádný smysl.
proč? Sto lidí, sto chutí.
Protože tahle auta jsou všechno, jen ne luxusní, prostě to jsou stále dodávky, byť dobře vybavené. A i přes tu velikost tu je nějaký cenový strop. Milionář si takové auto těžko koupí, protože jeho zájmy budou jinde, než ve svozu velké famílie. Proto taky ty prodeje tak klesají, míjí se zcela cenová politika s potencionálními zájemci. Ještě T6 stála ve verzi Caravelle okolo milionu, teď je základ 1.7 mio. Nemluvě o T5, kde Multivan začínal před 12 lety na necelých 700 tisících.
Mno... ja par milionaru co maji neco z ranku Transporter/Multivan znam.
Multivan za 700tis v roce 2010? Jedině v nějaké akci, za 700tis byl transporter s klimou.
https://www.auto.cz/test-vw-multivan-2-0-bitd... ...
Takže je to osmsettisic a startline byl defacto prosklenej transporter bez klimy.
Dají se najít i jiné ceníky/testy z roku 2010, kde cena začíná pod 700t. Nicméně fakta jsou jasná a růst ceny taky. Můžeme se nimrat v detailech, ale "cena od" je jasný a silný argument, stejně jako to, že současné ceny jsou pro velkou část dřívějších zákazníků zcela mimo.
V ty době jsem vybiral mezi transporterem a vitem. Kdyby byl multivan levnější jak Vito tak jsem ho určo koupil. Ale i obycejnej transporter byl o dost dražší.
Důvodů k pořízení podobnýho auta je hromada, ale pochybuju, že ta dávka luxusu patří mezi top. Statistiku velkých famílií mezi milionáři fakt neznám, ale i kdyby to byl někdo single, komu takový auto usnadní koníčky, je to validní argument. Pokud s cenou 2M za dodávku někdo nemá problém, pro výrobce je to rentabilní, tak kde je problém?
Na koníčky stačí Staria nebo Proace za mega, když už teda.
to je marný, tohle.
Ano, je to marný. Neznám žádného milionáře, který by rozhazoval peníze. Všichni do jednoho jsou minimálně racionální (a to i v případě svých koníčků), některé bych označil dokonce za vyložené kolenovrty. Takže pokud není luxus klíčový, proč kupovat "dodávku" za >2M, když ji můžu mít za půlku?
jednoduše za tu půlku dostaneš chudýho příbuznýho. Ta mezera je zejména v prvkách funkční výbavy, který jsou třeba u PSA čtyřčat nemyslitelný: Full LED vs xenony s ruční nivelací, bez natáčení do zatáček. Co takový adaptivní tempomat bez schopnosti brzdit? Zkoušel jsi objednat AWD? Co myslíš, že ti dealer řekne na verzi alá Marco Polo/California? Zadní část auta prakticky bez odhlučnění - tj. verze plechová garáž. To není o absenci plně digitálních budíků, el. posunu sedaček s pamětí atp.
No, kromě lepšího odhlučnění jsou to věci, které bych v autě opravdu nechtěl. A digitální budíky? Ty si můžou nechat, stejně jako AWD. :-DNicméně, stále se bavíme o autě pro koníčky? Nebo se už zase bavíme o rodinném autě?
čímž se vracíme na začátek. Potřeby a tužby každého z nás jsou natolik rozdílné, že je nesmysl paušalizovat. Proto je zcela irelevantní co bys (ne)chtěl, či řešit jeden způsob užití auta.
Souhlas, rozhodně bych po zkušenostech jak s Multivanem, tak Proace, už dobrovolně nešel o level níže. Ještě špatná volba není Tourneo Custom od Fordu. Ten se mi líbil hodně, ale tažné schopnosti ve verzi s automatem, jsou k smíchu.Nová verze vypadá z fotek velice dobře.
JJ, nová generace je slibná, uvidíme co nabídne uvnitř. Současná generace se u mě diskvalifikovala totální absencí airbagů vzadu a sedačkama bez kolejnic.
Já mám uplne stejný názor jako ty, ale souhlasím zároveň s názorem výše, ze existuje opravdu hodně bohatých lidi, co si ty multivanu a vecka kupuje. Mam spoustu bohatých známých a rozhodne jich víc jezdí temahle dodávkama než Skem, bohužel. Samozřejmě Véčko je ok svezení na dodávku, ale oproti GLE/GLs a nedej bože Sku je to těžká bída po všech stránkách, asi nejvíc o tom vypovídá volant a infotianment, který mercedes kromě vecka už vyřadil snad ve všech modelech, proste za 3 mil něco, co už nemá ani áčko
Tyhle boudy už jezdí 140 po dálnici jak nic a nějaký rambajz v tom není. Tu svobodu ti dává ten prostor.
Presne tak, je to porad dokola, porad plno lidi si mysli ze to jsou dodavky, pritom tyhle auta jezdej uplne normalne. Svezte se Veckem a uvidite. Ne kazdej chce rezat zatacky a jezdit 200 po dalnici.
Takhle. Jsou to dodávky, i když to maskují. Byl jsem si projet jak ty menší (rifter, verso, apod.), byl jsem si projet i Proace (dát za neholátkové Véčko skoro 2 melcky a přitom se držet při zdi se mi už nechtělo) a jízdním vlastnostem starých dobrých MPV se to prostě nerovná. Na druhou stranu, je v tom více místa, ale zase horší sedačky.Ale když nic jiného už v ceně okolo milionu není, tak je nutno brát to co je.
Machry, machry. Kolik procent jedinců užívá dodávku, kterou osobně zakoupili nebo jim zaměstnavatel zakoupil za 2.5mil? Tak vidíš.
Co vidím? Nějak řeči tvého kmene není rozumět.
Aha, takže demagogický srabík a jájínek, který se nejvíce bojí přiznání toho, že se jeho moudro nepotkalo s realitou. Pro dnešní dobu běžné.
Napsal jsem dva prosté fakty, které si umí ověřit každý blbec.1. Luxusní značky aut zdražují daleko rychleji, než mainstreamové.2. V Praze si za 2,5 mega koupíš garážové stání na Multivana.Pokud tato tvrzení neumíš vyvrátit, tak raději nic nepiš, píšeš totálně mimo mísu.
Teď lzeš, oprav se a pak ti to vyvrátím. :-)
Takže nerozumíš ani ani psanému textu. Smutné.
Když nejsou 2,5 mega žádný prachy, tak mi je prosím pošli. Jistě ti nebude vadit přijít o žádný prachy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.