Prodám RENAULT-Clio 1.2 rok 1998, najeto 77 000 Km, s celkovým ručním ovládáním pro vozíčkáře nebo amputáře. Velký pomocník pro spojení se světem. Jako nový. Cena 75 000 Kč. Volat na 607 921 818.
SPAMER! Ukamenovat!
Ale no tak:-D
to sme tu uz mali a vieme ako to skoncilo...napr v severnej amerike obsadil VW jedno z poslednych miest v spolahlivosto myslim ze to bolo 24 z 27 automobiliek s tym asi moc neprerazia
O počtu prodaných vozů rozhodují úplně jiné parametry než výsledky pochybných anket a novinářských žebříčků.
a co cisla od Lamborghini ??
Přesně jak je psáno v předchozím komentáři. Příště ten článek můžete nazvat "Volkswagen bude jediný výrobce na světě" ... s růstem prodejů se mu to podaří v roce 21XX
:-D
Tak to je pouze zbožné přání VW, ve skutečnosti toho nedosáhne. VW prodal za loňský rok 6,2 milionu vozů, což je nárůst 7,9%. Toyota prodala 9,37 milionu vozů s růstem 6%. Kdyby každý rok rostl prodej VW o 8%, tak za 7 let by to znamenalo 10,6 milionu prodaných aut. To znamená, že Toyota by musela mít celých 7 let růst nižší než 2% (při 2% růstu by za 7 let měla prodej 10,76 milionu aut). Tj. aby to vyšlo musel by mít VW celých 7 let čtyřnásobný nárůst prodeje ve srovnání s Toyotou, čemuž neveřím :-P
a není to úplně jedno?
To platí za předpokladu že nedojde ke skokovému nárůstu akvizicí jiné značky nebo k podstatnému nárůstu výroby v Číně. A ani jedno z toho není vyloučeno.
V Číně roste prodej všech automobilek, včetně Toyoty, která letos spustí výrobu Yarise v Číně. Toyota odhaduje letošní prodeje na 700tis aut (loni 499tis.). VW odhaduje letošní nárůst prodeje o 15-20%, což při 910tis. aut dělá 136tis. - 182tis. aut, tedy míň než plánuje Toyota (200tis. aut).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.