Volkswagen má své první auto bez volantu. Galerie z večírku před Ženevou

Největší evropská automobilka Volkswagen už také má svoji představu o autu bez řidiče. Koncept se představil na večírku koncernu VW před zahájením autosalonu v Ženevě.
Koncern VW v roce 2016, přestože šlo o krizové období, prodal rekordní počet 10,3 milionu aut.

Koncern Volkswagen přestaví letos 60 nových modelů automobilů a do roku 2025 bude mít více než třicet čistě elektrických vozů. Tyto údaje sdělil hostům na večírku automobilky, mezi kterými byl i redaktor Autorevue.cz. předseda představenstva Volkswagen Group Matthias Müller. Hlavní hvězdou akce se ale stalo první plně autonomní auto koncernu - koncept Sedric.

Na snímky tohoto vozu i dalších nových aut z dílen značek Volkswagenu, se podívejte v následující fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků