Volkswagen má nového šéfa značky. Herbert Diess je však stále u kormidla koncernu

Ředitel koncernu VW Herbert Diess předává jednu ze svých funkcí, aby se mohl více soustředit na vedení celého byznysu.

Ralf Brandstätter je novým generálním šéfem značky Volkswagen. Na toto místo postupuje z dosavadní pozice provozního ředitele a dostává tedy místo, které dosud zastával sám Herbert Diess, šéf celého koncernu VW. Diess se tak dělí o jednu ze svých funkcí, což představenstvo VW odůvodňuje jeho možností se více zaměřit na chod celé společnosti.

VW láká na modernizaci Arteonu. Potvrzuje verzi Shooting Brake, čekejte i silné R

VW láká na modernizaci Arteonu. Potvrzuje verzi Shooting Brake, čekejte i silné R

„Ralf Brandstätter je jedním z nejzkušenějších manažerů společnosti. Poslední dva roky úspěšně vedl Volkswagen jakožto provozní ředitel a hrál klíčovou roli v transformaci celé značky,“ komentoval povýšení Diess. Brandstätter nastupuje do funkce 1. července.

U VW byl Brandstätter od roku 1993. V roce 1998 se stal vedoucím nákupu v oblasti kovů pro hnací ústrojí a podvozky, později v roce 2005 pokračoval na pozici vedoucího nákupu u Seatu. Provozním ředitelem značky Volkswagen byl od srpna 2018.

VW Golf GTI 16S Oettinger předběhl svou dobu. Vzácný hot-hatch dnes stojí balík

VW Golf GTI 16S Oettinger předběhl svou dobu. Vzácný hot-hatch dnes stojí balík

Dříve se spekulovalo, že na pozici generálního ředitele Volkswagenu chce představenstvo uvést Olivera Bluma, současného šéfa Porsche. Na jeho místo by pak zamířil ředitel Škody Bernhard Maier. To se však nepotvrdilo. Zda má ale koncern další plány k zamíchání vedoucích pozic svých značek, se teprve uvidí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 78 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků