Volkswagen má ceny svého menšího SUV T-Roc. Je od 452 900 Kč

Základní výbava obsahuje vše nutné pro život, a dokonce i kola z lehké slitiny...

Poměrně zásadně by se měl v prodejních číslech tuzemského zastoupení Volkswagenu projevit příchod novinky T-Roc na český trh.

Vůz půjde u tuzemských dealerů koupit za ceny začínající na částce 452 900 Kč. Jde o verzi s litrovým turbomotorem 1,0 TSI s maximálním výkonem 85 kW (115 koní)

Sériová výbava modelu T-Roc zahrnuje asistenční systém Front Assist s funkcemi nouzového brzdění City a rozpoznávání chodců, asistent pro jízdu v jízdním pruhu Lane Assist, multikolizní brzdu, manuální klimatizaci Climatic, audiosystém Composition Colour, kůží obšitý volant, paket „Světla a výhled“ (senzor deště, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko a funkce „Coming/Leaving Home“), zadní světlomety LED, světlomety LED pro denní svícení v předním nárazníku a 16“ kola „Chester“ z lehké slitiny.

Volkswagen představil crossover T-Roc. První dojmy z premiéry

Volkswagen představil crossover T-Roc. První dojmy z premiéry

Dalším stupněm výbavy je Design. Ten má vstupní motor 1.5 TSI Evo ACT o výkonu 110 kW/150 k se systémem deaktivace. Verze s šestistupňovou mechanickou převodovkou stojí 584 900 Kč a tato cena zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat ACC, parkovací senzory Parkpilot, dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic, loketní opěrku vpředu včetně 12V zásuvky, multifunkční volant obšitý kůží, paket Konektivita (Bluetooth, vstup USB i pro iPhone), černé podélné střešní nosiče a vyhřívání sedadel vpředu.

Nabídka pokračuje stupněm T-Roc Design Style, který lze pořídit od 614 900 Kč (1.5 TSI s manuální převodovkou). Zákazník s tímto stupněm výbavy získá nad rámec linie Design navíc 17“ kola „Mayfield“ z lehké slitiny, kontrastní lakování střechy, včetně střešních sloupků A i krytů vnějších zpětných zrcátek, a paket Design s asistentem pro rozpoznávání únavy řidiče, dekoračním osvětlením, kosmetickými zrcátky ve slunečních clonách s osvětlením, osvětlením prostoru pro nohy diodami LED a dvěma bodovými svítilnami LED vpředu a vzadu.

Vrcholnou verzí je T-Roc Sport, který se od výbavové linie Design odlišuje například ozdobným obložením interiéru v jedné ze čtyř volitelných barev, stříbrnými podélnými střešními nosiči, digitálním panelem přístrojů Active Info Display, světlomety LED, audiosystémem Composition Media a paketem Sport, který výbavu doplňuje o červené dekorační osvětlení, pedály se vzhledem kartáčovaného hliníku, bezpečnostní šrouby kol, červené brzdové třmeny vpředu a vzadu, volič jízdních režimů, tmavě tónová skla oken od střešního sloupku B dozadu a černé čalounění stropu. T-Roc Sport s motorem 1.5 TSI stojí 652 900 Kč.

Kromě zmíněných motorů1,0 a 1,5 TSI motorů budou v nabídce i jiné. Některé hned, jiné později. Konkrétně jde o 2.0 TSI (140 kW/190 k) a turbodiesely 2.0 TDI ve výkonových stupních 110 kW/150 k a 140 kW/190 k. Motory s výkonem od 110 kW/150 k lze alternativně kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG. T-Roc lze objednávat ve verzích s pohonem předních kol nebo s pohonem všech kol 4Motion.

Na snímky, které jsme pořídili při naší účasti na světové premiéře i na oficiální fotografie, se podívejte v následující fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků